کشتی آزاد تورنمنت زاگرب؛ ۴ نماینده ایران با پیروزی آغاز کردند

در نخستین روز از مسابقات کشتی آزاد رنکینگ جهانی، 3 ملی پوش کشورمان راهی نیمه نهایی شدند.

به گزارش مشرق، مسابقات کشتی آزاد رنکینگ جهانی از امروز در کرواسی آغاز شد که ملی‌پوشان کشورمان به رقابت پرداختند. این مسابقات به دلیل چرخه انتخابی تیم ملی برای کسب سهمیه المپیک و بازی‌های پاریس از اهمیت زیادی برخوردار است.

نتایج به شرح زیر است:

در وزن ۶۵ کیلوگرم که ۲۱ کشتی گیر حضور دارند، رحمان عموزاد در دور نخست مقابل عبداله توپراک از ترکیه ۱۲ بر ۴ پیروز شد (حریف ترک با ۳ اخطار دیسکالیفه شد.) و در دور بعد با شائو هوا یوان از چین کشتی می‌گیرد.

عموزاد در مبارزه با نماینده چین به برتری ۱۰ بر صفر رسید و راهی یک چهارم نهایی شد.

عموزاد در یک چهارم مقابل دستریباتس از آرژانتین قرار گرفت که با نتیجه ۹ بر صفر پیروز و راهی نیمه‌نهایی شد.

کشتی آزاد رنکینگ جهانی؛ ابراهیم‌زاده، عموزاد و ابوذری در نیمه نهایی

عباس ابراهیم زاده دیگر نماینده کشورمان نیز که در گروه عموزاد حضور دارد،‌ در دور اول با گودردزی ژبیاشویلی از گرجستان مسابقه داد و ۱۰ بر صفر پیروز شد.

ابراهیم زاده در یک چهارم بینکوفسکی از لهستان را پیش رو داشت که با برتری ۵ بر ۲ به نیمه‌نهایی راه یافت‌. وی در این مرحله مقابل رحمان عموزاد قرار می‌گیرد.

در وزن ۷۴ کیلوگرم که ۲۵ کشتی گیر حضور دارند، یونس امامی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم به مصاف برنده امر حسین از مصر و نورلانبیکی وورنیبای از چین می رود.

امامی در دیدار با نورلانبیکی وورنیبای از چین به برتری ۱۰ بر صفر رسید و به مرحله بعدی صعود کرد.

یونس امامی در یک چهارم با حسین ابوذری سرشاخ شد که در این مبارزه حساس امامی با نتیجه ۴-۴ شکست خورد تا از راهیابی به نیمه‌نهایی باز بماند.

کشتی آزاد رنکینگ جهانی؛ ابراهیم‌زاده، عموزاد و ابوذری در نیمه نهایی

حسین ابوذری دیگر نماینده کشورمان نیز در دور نخست با توبیاس پورتمانین از سوئیس مبارزه کرد و ۱۱ بر صفر پیروز شد و در دور بعد به مصاف وادیم کوریلنکو از اوکراین رفت.

وی در ادامه با وادیم کوریلنکو از اوکراین مبارزه کرد و توانست با نتیجه ۸ بر صفر پیروز شود. ابوذری با این برد راهی یک چهارم شد تا حریف یونس امامی شود.

ابوذری در ادامه با نتیجه ۴-۴ پیروز و راهی نیمه‌نهایی شد تا همچنان معادله ۷۴ کیلوگرم برای کادر فنی حل نشده باقی بماند.

در وزن ۸۶ کیلوگرم که ۲۶ نفر شرکت کرده اند،‌ هادی وفایی‌پور با توجه به سر وزن نرسیدن در دور نخست مقابل ساموئل شرر از سوئیس به میدان نرفت و از دور رقابت ها کنار رفت.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • یدالله IR ۱۵:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۰
    1 0
    حالا اگه مربی ایرانی برا کشتی بد بود مربی از آلمان بیارید بابا قدیما خواننده های ایران همه برای آلمانی ها شعر میخوندن من فقط دوتاشو میگم _ شعر نازی نازی مصطفی رستمی که میگفت نازی نازی نازی نازی نازی به اسمت چقد تو مینازی نازی نازی نازی نازی نازی دلم رو نگیری به بازی _ یکی هم شعر نازی ناز کن ابی که میگفت نازی ناز کن که نازت یه سرو نازه و الی آخر . حالا من یه سوال دارم وقتی اونا اینو فهمیده بودن چطور رعیس های کشتی اینو نفهمیدن؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس