کد خبر 1564863
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۶
مشکل برانکو برای پرسپولیس حل شد + جزئیات

باشگاه پرسپولیس مشکل برانکو ایوانکوویچ برای ورود به ایران را حل کرد حالا باید دید او این بار چه پاسخی به قرمزها خواهد داد.

به گزارش مشرق، باشگاه پرسپولیس دقایقی پیش موفق شد منابع مالی لازم برای پرداخت جرایم مالیاتی مربوط به برانکو ایوانکوویچ را حل کرد.

بر اساس شنیده‌ها بعد از جلسه امروز هیئت‌مدیره، باشگاه پرسپولیس موفق شد مبلغ موردنیاز برای پرداخت مطالبات مالیاتی ایوانکوویچ را تامین کند.

قرار است مدیران باشگاه پرسپولیس فردا با مراجعه به اداره مالیات جریمه دیرکرد مالیات چهار سال پیش برانکو را پرداخت کند تا به این ترتیب او مشکلی برای ورود به ایران نداشته باشد.

این در حالی است که اسپانسر جدید پرسپولیس شرکت طبیعت این رقم را برای قرمزها تامین کرده تا آنها بتوانند یکی از موانع ورود برانکو به ایران را حل کنند.

باشگاه پرسپولیس قرار است پیشنهاد جدید خود را به برانکو ایوانکوویچ بدهد و مدیران این باشگاه امید زیادی دارند تا این بار بتوانند نظر او را جلب کنند.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۰:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۰
    4 3
    مشکل پرسپولیس گلمحمدی نیست که میخواهید با هزاران مکافات وقرض کردن این مربی گرانقیمت را وارد نمایید ودست آخرهم یک پرونده محرومیت وبدهکاری در فیفا درست کنید شما اگر بجای فرجی و علی نعمتی و دانیال اسماعیلی فر سه بازیکن باکیفیت جایگزین نمایید پرسپولیس با امثال حسین عبدی و وفرشادپیوس وحتی خود گلمحمدی چند هفته مانده به پایان بازیها این تیم قهرمان لیگ برترخواهدشد
    • IR ۰۴:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۱
      1 1
      همه این بزرگان که گفتی شاگرد برانکو هستند
  • IR ۰۲:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۱
    1 0
    مشکل کوچیکشون 800هزار دلار مالیاته که اندازه کل قرارداد استراماچونی بود.اینو پرداخت کردن ولی برای استقلال پرداخت نکردن تا هم استرا نیاد هم استقلال از اسیا حذف شه.حالا مالیات قراردادش 800هزار دلاره ببین قراردادش چقدره.الکی که بهشون نمیگن تیم حکومتی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس