شهروند عادی، بلاگر نظامی اسرائیل از آب درآمد

تل آویو در حالی مدعی است که غیرنظامیان و شهروندان عادی به اسارت نیروهای حماس درآمدند که شواهد و اسناد حکایت از واقعیت دیگری دارد.

به گزارش مشرق، اخیرا گردان‌های القسام کلیپی منتشر کرده‌اند که چهار زن صهیونیست در اسارت حماس‌اند. این زنان در ۷ اکتبر ناپدید شده‌اند و این ویدیو تایید آن است که این زنان زنده و به اسارت حماس درآمده‌اند.


رسانه دیلی میل انگلیس از این کلیپ دستاویزی برای مظلوم‌نمایی اسرائیل استفاده کرده و این زنان را به عنوان شهروند عادی معرفی می‌کند. این روزنامه برای اینکه احساسات مردم را جریحه‌دار کند به دروغ ادعا کرده که این زنان بارها مورد تجاوز و آزار جسمی قرار گرفته‌اند.

شهروند عادی، بلاگر نظامی اسرائیل از آب درآمد +فیلم


دیلی‌میل نوشته است: «برخی از دختران به شدت زخمی شده‌اند و مراقبت های پزشکی مناسب دریافت نکرده‌اند. جراحات گلوله، حتی دست و پاهای از دست رفته است. آنها گفتند که می‌توانند با معلولیت کنار بیایند اما نه با شیوه‌ای که دائماً مورد تجاوز قرار می‌گیرند!»

دیلی میل یکی از اسرا را نوازنده ویولن معرفی می‌کند و دیگری را شهرند عادی و دیگری را نیز هنرمند و... اما آنچه که این رسانه فراموش کرده این است که رسانه‌های اسرائیلی محل مفقودی این زنان را پایگاه نظامی «نهال اوز» ذکر می‌کنند که محل خدمت این زنان در این پایگاه بوده است.

شهروند عادی، بلاگر نظامی اسرائیل از آب درآمد +فیلم


شهرک صهیونیست‌نشین «نهال اوز» در ۷ اکتبر به تصرف رزمندگان فلسطینی درآمده و تعداد زیادی از نظامیان و شهرک‌نشینان مسلح به اسارت نیروهای حماس درآمدند؛ ساکنان این شهرک در طول سال‌های اخیر علیه فلسطینی‌ها دست به جنایت فراوانی زده‌ بودند.

همزمان با انتشار این کلیپ از حماس، تصاویری توسط کاربران شبکه اجتماعی ایکس دست به دست می‌شود که نشان می‌دهد یکی از زنان حاضر در این کلیپ، در تیک تاک فلسطینیان را تمسخر می‌کند. سربازی به نام «Liri Albag» در تیک تاک ویدیویی منتشر کرده که در لباس نظامی در حال تمسخر فلسطینیان است.


دیلی میل درحالی ادعای تجاوز به اسرای صهیونیست توسط حماس را می‌کند که هیچ سندی برای این ادعا ارائه نکرده است ولی رسانه‌های صهیونیستی بارها اعتراف کرده‌اند که اسرای فلسطینی در زندان‌های اسرائیل مورد تجاوز سربازان صهیونیستی قرار گرفته‌اند و تعداد این نوع اعتراف‌ها در رسانه‌های اسرائیل کم نیستند.

شهروند عادی، بلاگر نظامی اسرائیل از آب درآمد +فیلم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • ... IR ۱۹:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۰
    6 0
    عنگلیس کارش دروغه معتاد دروغ ان حزب شیطان سخت مشغول کارن خداوند ببین چطور حق وباطل رو اشکار میکنه اللهم عجل لولیک الفرج
  • اخ IR ۲۰:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۰
    4 0
    در اسقاطی غیر نظامی نداریم همه حداقل نیروی ذخیره هستن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس