کد خبر 1563497
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۵
چرا جردن باروز از لیست تیم ملی کشتی آمریکا خط خورد؟

جردن باروز ستاره کشتی آمریکا و جهان در مسابقات رنکینگ جهانی زاگرب شرکت نمی‌کند.

به گزارش مشرق، در حالی که چند ماه دیگر تا المپیک پاریس باقی مانده، تورنمنت‌هایی در حال برگزاری است تا ورزشکاران در سراسر جهان آمادگی خود را برای بزرگترین رویداد حفظ کنند. در کشتی نیز مسابقات آزاد زاگرب یکی از این فرصت‌هاست. آمریکا اخیرا فهرستی را برای این رویداد با ۴۷ کشتی‌گیر بزرگ منتشر کرده است.

نگاهی به این لیست نشان می‌دهد که جردن باروز دارنده ۶ مدال طلای جهان و المپیک در ترکیب آمریکا حضور ندارد در حالی که قرار نبود چنین باشد و نام او در لیست اولیه قرار داشت.

جردن باروز در سال ۲۰۲۳ خوب پیش رفت و توانست در بازی‌های پان آمریکا در وزن ۷۹ کیلوگرم طلا گرفت اما چون این وزن المپیکی نیست او به وزن ۷۴ کیلوگرم رفت.

مسابقات اوپن زاگرب می‌توانست فرصتی باشد که باروز قبل از المپیک به آن نیاز داشت اما هنگامی که لیست نهایی تیم آمریکا برای زاگرب اعلام شد مشخص شد که او از این رویداد کنار کشیده است اما دلیل کناره‌گیری او هنوز مشخص نیست.

زمانی که فدراسیون کشتی آمریکا اسامی ورزشکاران اعزامی به مسابقات زاگرس را اعلام کرد جردن باروز عکسی را در صفحه شخصی خود منتشر کرد که در آن نشان می‌داد از صحنه رقابت دور است. تصاویر منتشر شده از جردن باروز نشان می‌دهد که او در حال تفریح با همسر و فرزندانش بوده و از این امر راضی است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۲:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۸
    0 0
    دیگه پیروفرتوت شده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس