شکار نظامیان صهیونیست توسط رزمندگان مقاومت

رزمندگان گردان‌های سرایاالقدس با حمله به نظامیان صهیونیست شماری از آنها به هلاکت رسانده و تعدادی را نیز زخمی کردند.

به گزارش مشرق، گردان‌های سرایاالقدس اعلام کرد که شماری از نظامیان صهیونیست را که در یکی از خانه‌های شهر خانیونس مخفی شده بودند، هدف قرار دادند.

این گردان اعلام کرد که نظامیان صهیونیست با سلاح تیربار و راکت ضداستحکامات «تی بی جی» هدف قرار گرفتند که در اثر این حمله شماری از آنها به هلاکت رسیده و تعدادی نیز زخمی شدند.

در این راستا رسانه‌های رژیم صهیونیستی نیز گزارش دادند که جنبش حماس روز گذشته با حملات گسترده راکتی میان برد خود از منطقه رفح، به ما یادآور شد که جنگ هنوز تمام نشده است.

ارتش رژیم صهیونیستی صبح امروز سه شنبه نیز از کشته شدن چهار افسر و نظامی خود و زخمی شدن شش نفر دیگر در درگیری های شب گذشته در جنوب نوار غزه خبر داد و با احتساب آنها، آمار اعلامی رسمی نظامیان صهیونیست کشته شده از ۷ اکتوبر (۱۵ مهر) تاکنون به ۵۱۴ نفر رسید.

ارتش رژیم صهیونیستی از آغاز نبرد طوفان الاقصی به طور قطره چکانی هر روز اسامی شماری از کشته های نظامی خود را اعلام می کند، این اقدام به علت شمار بالای تلفات نظامیان صهیونیست در جنگ غزه و ترس از واکنش های بیشتر در سطح داخلی در سرزمین های اشغالی انجام می‌گیرد.

آمار و نام نظامیان کشته شده رژیم صهیونیستی در جنگ غزه براساس دستور العمل این رژیم و پس از صدور اجازه ویژه منتشر می‌شود و نام‌های اعلامی، ملاک آمار واقعی کشته شده‌ها نیست.

رسانه‌های صهیونیستی گزارش داده اند که آمار زخمی‌های اعلامی ارتش اسراییل با آماری که بیمارستان های این رژیم ارایه می دهند، اختلاف زیادی دارد.

رژیم صهیونیستی به تلافی حملات «طوفان الاقصی» و جبران شکست خود و متوقف کردن عملیات مقاومت، ۹۴ روز است که در حال بمباران مناطق مسکونی و مراکز درمانی و فرهنگی نوار غزه است.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۹
    3 0
    قیافه اویزون شون رو نگاه!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس