از بازگشت جردن باروز تا غیبت جادوگر و روس‌ها در کرواسی

در اولین رویداد رنکینگ‌دار اتحادیه جهانی کشتی جردن باروز در وزن المپیکی روی تشک خواهد رفت اما دیوید تیلور در لیست آمریکا قرار ندارد.

به گزارش مشرق، اولین تورنمنت رنکینگ‌دار اتحادیه جهانی کشتی روزهای ۲۰ تا ۲۴ دی‌ماه در کرواسی برگزار خواهد شد.

لیست اولیه آمریکا برای حضور در این تورنمنت در حالی اعلام شده که دیوید تیلور قهرمان جهان و المپیک در وزن ۸۶ کیلوگرم کشورش را در این تورنمنت همراهی نمی‌کند. زاهد والنسیا که پیش از این در رقابت با تیلور ناکام بود و سال گذشته در وزنی دیگر وارد رقابت شده بود، دوباره به ۸۶ کیلوگرم بازگشته و در تورنمنت کرواسی مبارزه خواهد کرد.

نکته جالب دیگر حضور جردن باروز قهرمان و اسطوره جهان در وزن المپیکی است. او که سال گذشته در انتخابی نتوانست با غلبه بر حریفش دوبنده آمریکا را در وزن ۷۹ کیلوگرم برتن کند حالا به وزن المپیکی ۷۴ کیلوگرم برگشته است تا شانس خود را دوباره امتحان کند. او که مدال طلای جهان و المپیک را در کارنامه دارد هنوز به فکر خداحافظی از دنیای قهرمانی نیست. در این وزن در لیست اولیه آمریکا ۳ کشتی‌گیر را اعزام خواهد کرد.

در وزن ۹۷ کیلوگرم هم کایل اسنایدر در ترکیب آمریکا قرار دارد. علاوه بر او، مایکل ماکیاولو و ایساک ترامبل هم روی تشک خواهند رفت. کامران قاسم‌پور ملی‌پوش کشورمان برای نخستین بار در این وزن وارد رقابت خواهد شد.

در لیست اولیه منتشر شده جهانی نامی از روس‌ها در تورنمنت زاگرب نیست.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس