پیام سردار قاآنی به هنیه

فرمانده نیروی قدس سپاه در پیامی با اشاره به تنگ شدن عرصه بر رژیم صهیونیستی در کرانه باختری تأکید کرد: جهان شاهد خواهد بود که برادران شهید العاروری چگونه به کابوس این رژیم کودک‌کش تبدیل خواهند شد.

به گزارش مشرق، سردار سرتیپ پاسدار «اسماعیل قاآنی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی شهادت «صالح العاروری» را که در عملیات تروریستی رژیم صهیونیستی در بیروت رخ داد، به «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی (حماس) تبریک و تسلیت گفت.

سردار قاآنی در این پیام ضمن اعلام تبریک و تسلیت سپاه پاسداران به جنبش‌های حماس و جهاد اسلامی و دیگر گروه‌های فلسطینی در پی شهادت شیخ صالح العاروری، تاکید کرد: دشمن و صهیونیست‌ها می‌خواهند با ترور رهبران مقاومت از شکست سنگین خود در غزه و کرانه باختری بکاهند.

وی افزود: شهید العاروری در حالی به شهادت رسید که عرصه بر دشمن در کرانه باختری تنگ شده است. این برادر شهید در کارنامه درخشان خود طوفان‌الاقصی، انتفاضه اول و دوم و انتفاضه قدس را دارد.

فرمانده نیروی قدس سپاه با اشاره به شکست‌های میدانی رژیم صهیونیستی در فلسطین تأکید کرد: جهان شاهد خواهد بود که برادران شهید العاروری چگونه به کابوس رژیم کودک‌کش صهیونیستی تبدیل خواهند شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 15
  • IR ۱۰:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۷
    32 12
    پیام چه به درد میخوره نیروها را اعزام کنید در کار خیر حاجت هیچ استخاره نیست و خیر ملت ایران اعزام وسیع نیروها به غزه و لبنان است
    • IR ۱۷:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۷
      24 6
      دزدی های بورس و اختلاس ها بی غیرتشون کرده ... نمیتونن مال و ثروت رو ول کنن و به جنگ فکر کنن
  • یزدان CZ ۱۷:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۷
    33 3
    چه عجب باز جرات کردید یه تسلست گفتید
    • رباسهمیه تبعیض سپرسازی فلاکت IR ۱۸:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۷
      7 0
      عارت بیاداسمشونو بیاری

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس