فنونی‌زاده: لیست تیم ملی باعث شد پرسپولیس نتیجه نگیرد/ پیشکسوتان راهی قطر می‌شوند

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیسی‌ها در آخرین دیدار نیم فصل به دلیل اعلام لیست تیم ملی، انگیزه‌ای برای بازی نداشتند و همین موضوع باعث شد بازیکنان با روحیه ضعیف بازی کنند.

به گزارش مشرق، مرتضی فنونی‌زاده در خصوص تساوی پرسپولیس مقابل مس‌رفسنجان در آخرین دیدار نیم فصل اظهار داشت: مس‌رفسنجان بعد از باخت‌های سنگین که در هفته‌های قبل به دست آورده بودند در این بازی به دنبال بودند که از پرسپولیس امتیاز بگیرند. همه تیم‌های لیگ برتری دوست دارند برابر تیم‌های بزرگ به پیروزی برسند. در این دیدار بازیکنان پرسپولیس انگیزه‌ای برای بازی نداشتند چون قبل از بازی لیست تیم ملی مشخص شده بود و همین موضوع باعث شد بازیکنان با روحیه ضعیف بازی کنند. درحال حاضر هم می‌بینیم پیشکسوتان راهی قطر می‌شوند.

وی در مورد نقاط ضعف پرسپولیس گفت: به نظر من پرسپولیس فقط بازی‌ساز خوب و باهوش می‌خواهد که بتواند مهاجمان را به خوبی تغذیه کند. وقتی مهدی ترابی از کار می‌افتد پرسپولیس فلج می‌شود. ما یک پشت فوروارد باکیفیت می‌خواهیم که ایجاد موقعیت کند. قبلا هم گفتیم پرسپولیس به یک مهاجم سرزن نیاز دارد که بتواند مشکل گل‌زنی تیم را حل کند.

پیشکسوت پرسپولیس درباره اینکه آیا تیم در نیم فصل دوم در چه پستی نیاز به بازیکن دارد خاطرنشان کرد:‌ ما در پرسپولیس اول به یک بازیساز و یک مهاجم باکیفیت نیاز داریم که بتواند مشکلات خط حمله پرسپولیس را حل کند. در نیم فصل اول آن پرسپولیس همیشگی را ندیدیم متاسفانه امیدوارم مدیران باشگاه خواسته‌های سرمربی تیم را برآورده کنند که بتوانیم قهرمانی دوباره را به دست آوریم.

فنونی‌زاده درباره استعفای یحیی گل‌محمدی از سرمربیگری پرسپولیس، یادآور شد: یحیی گل‌محمدی مربی باهوشی است و شاید به نظر من او زیر فشارهای روحی روانی بوده و همین موضوع باعث شد او از سمت خود استعفا دهد. البته امیدوارم او بماند و در تعطیلات نیم فصل مشکلات تاکتیکی تیم را حل کند تا بتوانیم دل هواداران را خوشحال کنیم. من از گل‌محمدی هم یک سوال دارم که چرا وقتی پرسپولیس گل می‌زند تیم دفاعی بازی می‌کند این تنها سوال من نیست و سوال همه هواداران عاشق پرسپولیس است.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۰:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۷
    3 0
    خخخخخخخخ بقیه بازیاشونو چرا نبردن؟کلا هوچیگری و بهونه گیری و جعل تو خون لنگیاست
  • رضا IR ۱۱:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۷
    3 0
    لطفا مصاحبه های بیشتری با آقا مرتضی منتشر کنید صحبت های ایشان بسیار مفرح است و واقعا به حرفهای ایشان از ته دل می خندیم.! واقعا یک جوکر است ایشان!!
  • IR ۱۵:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۷
    2 0
    چه ربطی داره برا همه تیمها هست این چه توجیه مسخره ای است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس