کد خبر 1562729
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۹
مثلث خطرناک هجومی ایران در جام ملت های آسیا با حضور آزمون

یک رسانه ایتالیایی از تیم ملی فوتبال ایران به عنوان یکی از ۳ مدعی اصلی قهرمانی در جام ملت های آسیا نام برد و از سردار آزمون تمجید کرد.

به گزارش مشرق، تیم ملی فوتبال ایران باید از تاریخ ۲۲ دی در قطر و در جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ رو در روی حریفان خود قرار گیرد. شاگردان امیر قلعه نویی در گروه C این مسابقات با تیم‌های فلسطین، امارات متحده عربی و هنگ کنگ همگروه هستند و روز گذشته جمعه ۱۵ دی در یکی از دیدارهای تدارکاتی خود پیش از شروع این مسابقات، در جزیره کیش از تیم ملی بورکینافاسو میزبانی کردند که در پایان توانستند با نتیجه دو بر یک میهمان آفریقایی خود را شکست دهند.

ملی پوشان کشورمان روز ۱۹ دی هم در دیداری تدارکاتی رو در روی اندونزی قرار خواهند گرفت و پس از آن در روز ۲۴ دی اولین بازی خود در جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ را برابر فلسطین برگزار می‌کنند.

سایت «calciooasport» ایتالیا در خبری به تیم ملی ایران پرداخت و از علیرضا جهانبخش، مهدی طارمی و سردار آزمون به عنوان مثلث آتشین خط حمله تیم ملی ایران نام برد. در خبر این سایت آمده است: تیم ملی ژاپن مطرح ترین تیم در آسیا است و نتایج خیلی خوبی را در مسابقات اخیر کسب کرده و قرارگیری در رده هفدهم جهان و یک رده پایین‌تر از تیم ملی آلمان اصلی برای این تیم تصادفی نبوده است.

پس از ژاپن باید از تیم کره جنوبی نام برد. تیم ملی کره چندان قوی نیست اما «کیم مین جائه» و «سون هیونگ مین» دو بازیکن شناخته شده این تیم در فوتبال اروپا هستند و می‌توانند به این تیم در جام ملت‌های آسیا کمک کنند.

سومین تیم برتر آسیا، تیم ملی ایران است. این تیم در بازی‌های اخیر و در خط دفاعی متزلزل نشان داده اما خط حمله ایران را بازیکنانی از جمله علیرضا جهانبخش (بازیکن فاینورد هلند)، مهدی طارمی (بازیکن پورتو پرتغال) و سردار آزمون (بازیکن رم ایتالیا) تشکیل می‌دهند که این مثلث بسیار خطرناک بوده و همیشه عملکرد خوبی را در تیم ملی داشته اند و می‌توانند به ایران در این رویداد مهم کمک کنند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۰:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۶
    0 0
    استراماچونی و مورایس دم دست بود، رفتند قلعه نوعی رو آوردند. نتیجه اش هم معلوم خواهد شد....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس