مجلس سنای پاکستان خواستار اشد مجاز برای عاملان جنایت تروریستی در کرمان شد

رئیس و نایب رییس مجلس سنای پاکستان در پیام های جداگانه، انفجارهای تروریستی در گلزار شهدای کرمان را به شدت محکوم و اعلام کردند که عاملان این جنایت ضدبشری باید به اشد مجازات برسند.

به گزارش مشرق، محمد صادق سنجرانی رئیس مجلس سنای این کشور در بیانیه‌ای حادثه تروریستی کرمان را محکوم و مراتب تسلیت و همدردی خود را با جمهوری اسلامی ایران به ویژه خانواده‌های قربانیان اعلام کرد.

وی در پیام خود افزود: اقدامات تروریستی در همه اشکال و ظواهر و در شدیدترین وجه ممکن محکوم است و ما در این برهه سخت و اندوهناک در کنار ملت و دولت ایران هستیم.

سنجرانی جنایت تروریستی در گلزار شهدای شهر کرمان را نتیجه اقدامات بزدلانه و ضدبشری تروریست‌ها توصیف کرد و افزود: عاملان این حادثه باید به اشد مجازات برسند.

میرزا محمد آفریدی نایب رئیس مجلس سنای پاکستان نیز در پیامی جداگانه انفجارهای تروریستی در کرمان را محکوم و اعلام کرد: ما با برادران و خواهران ایرانی خود همدردی و اعلام همبستگی می کنیم.

سناتور اسحاق دار رئیس جناح حاکم و سناتور وسیم شهزاد رئیس جناح اپوزیسیون در مجلس سنای پاکستان نیز طی پیام‌هایی با دولت و ملت جمهوری اسلامی ایران ابراز همدردی و حادثه تروریستی کرمان را به شدت محکوم کردند.

وزارت امور خارجه پاکستان هم چهارشنبه شب در بیانیه‌ای جنایت تروریستی در گلزار شهدای کرمان را به جمهوری اسلامی ایران تسلیت گفت و تاکید کرد: تروریسم یک تهدید برای صلح و امنیت منطقه‌ است و با این معضل باید از طریق همکاری‌های منطقه‌ای و دوجانبه مقابله شود.

ساعاتی پس از جنایت خونین در گلزار شهدای شهر کرمان نخست وزیر پاکستان، وزیر امور خارجه و رئیس مجلس این کشور طی پیام‌های جداگانه این حادثه تروریستی را به شدت محکوم و با دولت و ملت جمهوری اسلامی ایران ابراز همدردی کردند.

حادثه تروریستی روز گذشته گلزار شهدای کرمان تاکنون ۹۵ شهید و ۲۱۱ مجروح تحت درمان در بیمارستان ها داشته است.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۴
    1 0
    نیروهای امنیتی پاکستان به دستور سازمان سیا با تروریست ها همکاری میکنند و بعد از عملیات تروریستی اعلام برائت میکنند ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟شاید مدرک مستندی وجود نداشته باشد ولی بدانید که ما به خوبی درک میکنیم که پاکستان در همه جنایت ها شریک است
  • هموطن IR ۱۰:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۴
    1 0
    ما هم حمایت بی حد و حصر پاکستان از تروریست ها را بشدت محکوم میکنیم و به دولتمردان وابسته شأن هشدار می‌دهیم
  • حقگو IR ۱۰:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۴
    0 0
    تجربه ثابت کرده که نیروهای نظامی و امنیتی پاکستان با آمریکا و نیروهای آمریکایی در منطقه هماهنگ هستند . و در قبال همکاری های خود هدایا و امتیازهایی را از نوکران آمریکا در منطقه دریافت میکنند . حضور نیروهای نظامی و اطلاعاتی پاکستانی در سطح فرماندهی و پشتیبانی و ...در عربستان - امارات و... یا فروش تسلیحات غربی به پاکستان نشان از وابستگی پاکستان به غربی هاست . غربی ها برای حمایت از اسراییل در تلاش هستند تا به امنیت ایران آسیب بزنند و با زبان بی زبانی بگویند اگر امنیت میخواهید از مظلومان فلسطینی حمایت نکنید و اگر میخواهید حمایت کند در حد شعار باشد مثل کشورهای .... پس نتیجه میگیریم پاکستان برای ناامن سازی ایران با غربی ها همکاری می کند و باید به سران خودفروخته پاکستانی بگوئیم از این بازی ضرر خواهید کرد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس