کد خبر 1562086
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۱
کیومرث هاشمی: ورزشگاه جدید تهران بسیاری از مشکلات فدراسیون‌ها را حل خواهد کرد

وزیر ورزش که برای بازدید به فدراسیون تکواندو رفته، صحبت هایی انجام داده که نگران کننده بود و بایستی بدان توجه داشت.

به گزارش مشرق، کیومرث هاشمی که چند ماهی از حضورش در وزارت ورزش می گذرد، دیروز جهت بازدید به فدراسیون تکواندو رفت. اتفاقی که باعث می شود تا رویکرد میدانی در مدیران ارشد ایجاد شده و در جریان عینی مسائل و مباحث قرار گیرند. اما این بازدید حاشیه ای داشت که نگران کننده بود.

وزیر ورزش در بخشی از این دیدار، عنوان می کند که "تکواندو از رشته های موفق و المپیکی ماست و مطمئن باشید وزارت ورزش حمایت صد درصدی از این رشته خواهد داشت؛ مخصوصا اینکه آقای ساعی به عنوان پرافتخارترین ورزشکار المپیکی ما در راس فدراسیون است. سه فدراسیون المپیکی ما تحت مدیریت ورزشکاران پرافتخار ما هستند. در کشتی آقای دبیر، در تکواندو آقای ساعی و در وزنه برداری آقای انوشیروانی ریاست فدراسیون را بر عهده دارند و قطعا ما از حضور و مدیریت چهره‌های پرافتخار ورزش در راس فدراسیون ها حمایت می کنیم." اما این صحبت ها جای نقد داشته و البته، نگران کننده.

لطفا حتی شوخی هم نکنید، آقای وزیر!

به راستی، تکواندو ورزشی موفق است؟ چه نتاجی بدتر از آنچه در دوره مدیریت ساعی کسب شده، امکان رقم خوردن بود؟ آیا نتایج بازیهای آسیایی هانگژو را فراموش کرده اند؟ آنچه بر تکواندو رفته، یک ویرانی مطلق است که هیچ کورسوی امید و روشنی پبشرو قرار ندارد.

از سویی، به غیر از علیرضا دبیر، کدام فدراسیون که یک ورزشکار به عنوان رئیس در آن حضور دارد، موفق بوده؟ جودو با میراسماعیلی؟ وزنه برداری با سجاد انوشیروانی؟ آیا حتی یک روزنه موفقیت و پیشرفت در این فدراسیون ها دیده شده؟ مورد فدراسیون کشتی با دبیر را کنار بگذاریم، سایر فدراسیون ها که توسط ورزشکاران اداره شده اند، نزدیک به ویرانی هستند. کاش وزیر ورزش با توجه بیشتری چنین صحبت هایی را داشته باشد تا روزگار فدراسیون ها بدتر از آنچه هست، نشود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • امینی IR ۱۱:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۴
    5 2
    میراسماعیلی که کلا دنبال دیده شدن و اهداف شخصی خودش است . رکورد انتصابات را در یک فدراسیون ورزشی شکسته است . مشخص نیست با این همه عزل و نصبهای موقت دنبال چیست ؟
    • بشار عبدالواحد IR ۱۳:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۴
      2 3
      چرند نگو
    • منتقد گمنام IR ۱۹:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۴
      2 0
      ورزش مافیایی را تعطیل کنید.
  • IR ۱۲:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۴
    5 2
    انواع فسادها در انواع فدراسیون ها موج می زند.اینرا همه می دانند جز آقای وزیر که نمی خواهد بپذیرد و حرف هایی می زند برای آرشیو آینده دوران تصدی وزارت امروزش .
  • IR ۱۳:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۴
    2 3
    هیچ کجای دنیا یک ورزشکار را رییس فدراسیون نمیگذارند .خجالت آور هست که در کشور ما کوچکترین چیزها را نمیدانند ،از همون رفتار زشت و غیر اخلاقی ساعی که سیلی به مجری زده میشه بفهمید اینها چه کسانی هستند
  • حسین IR ۱۷:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۴
    1 1
    ورزشکار کارش ورزش کردنه و مدیر باید مدیریت کنه
  • یزدان IR ۱۷:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۴
    2 2
    نتیجه مهم نیست مشرق مهم اینه در شرایط حساس اقای ساعی و دبیر کنار مردم بودن یا جدای مردم ملاک اونه نه چیز دیگه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس