کد خبر 1556771
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۴
ساعی: با کار تیمی به سهمیه المپیک رسیدیم/ چالش سخت و شیرینی برای انتخاب ۲ بازیکن داریم

رئیس فدراسیون تکواندو با بیان اینکه کسب سهمیه از سوی مهران برخورداری ثمره کار تیمی بود، گفت: چالش بسیار سخت و البته شیرینی برای انتخاب ۲ بازیکن اعزامی به مسابقات انتخابی المپیک قاره‌ای خواهیم داشت.

به گزارش مشرق، هادی ساعی در خصوص کسب سهمیه المپیک پاریس توسط مهران برخورداری تکواندوکار وزن منهای ۸۰ کیلوگرم کشورمان، اظهار داشت: خدا را شکر که برخورداری به سهمیه المپیک رسید و کار تیمی که در گرنداسلم داشتیم به نتیجه ختم شد. واقعا ثمره یک کار تیمی را در این مسابقات دیدیم. بازیکنانی که در مرحله مقدماتی بودند و سپس به ایران بازگشتند نیز در اوزان مختلف کمک زیادی کردند و سپس در مرحله نهایی، دیگر بازیکنان ما در جدول کمک زیادی به مهران برخورداری کردند که باید از آنان تشکر کنم.

رئیس فدراسیون تکواندو، بیان کرد: خوشبختانه تاکنون به ۲ سهمیه المپیک توسط ناهید کیانی و مهران برخورداری دست یافتیم و امکان رسیدن به ۲ سهمیه دیگر در مسابقات قاره‌ای داریم.

وی در پاسخ به این سئوال که به‌نظر می‌رسد اکنون فدراسیون تکواندو یک چالش سخت و البته شیرین برای معرفی تنها دو بازیکن (یک خانم و یک آقا) برای حضور در پیکارهای انتخابی قاره‌ای دارد، گفت: واقعا همین‌طور است که شما گفتید. باید اعضای کادر فنی تیم ملی در جلسه کمیته فنی حاضر شوند و به طور کامل شرایط اوزان مختلف المپیکی که در آن سهمیه نگرفته‌ایم را بررسی کنیم.

 چالش سخت و شیرین تکواندو برای انتخاب ۲ بازیکن

ساعی گفت: علاوه بر بازیکنان خودمان، باید شرایط حریفان را هم رصد کرده و ببینیم در کداون وزن شانس بیشتری برای کسب سهمیه و حتی رسیدن به مدال در المپیک را داریم تا دو بازیکن خودمان را مشخص کنیم.

وی تصریح کرد: ابتدا قرار بود مسابقات قاره‌ای، بهار سال آتی در اردن برگزار شود که اکنون مقرر شد در اسفندماه سال جاری در چین برگزار شود و نفرات فینالیست اوزان مختلف، مسافر المپیک خواهند شد و کار در پیکارهای قاره‌ای نیز بسیار سخت است.

ساعی در خصوص عملکرد آرین سلیمی که نتوانست انتظارات را برآورده کند نیز، اظهار کرد: آرین بیشترین شانس را در بین نفرات ما داشت اما نتوانست انتظارات را برآورده کند. او همیشه با آمادگی کامل وارد مسابقات می‌شود و سطح فنی بالایی دارد اما با وجود همه تلاش‌ها، فکر می‌کنم استرس کسب سهمیه اجازه نداد تا همان بازیکن همیشگی باشد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس