کد خبر 1561478
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۵
هشدار پلیس فتا در خصوص اینترنت رایگان دولت

رییس مرکز مبارزه با جرایم ملی و سازمان یافته پلیس فتا فراجا به شهروندان توصیه کرد: بسته اینترنت رایگان را صرفا از طریق پنجره ملی خدمات دولت هوشمند فعال کنند.

به گزارش مشرق، سرهنگ مصطفی نوروزی اظهار داشت: بسته اینترنت رایگان اختصاص داده شده به کاربران از سوی دولت صرفاً از طریق پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به آدرس my.gov.ir قابل فعال سازی است .

رئیس مرکز مبارزه با جرایم ملی و سازمان یافته پلیس فتا فراجا ادامه داد: هرگونه اطلاع رسانی در این خصوص فقط از طریق سر شماره پیامکی CRA.ir انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: شهروندان توجه داشته باشند هر گونه پیام دریافتی در این زمینه از شماره‌های شخصی و یا شبکه‌های اجتماعی قطعاً از سوی مجرمین ارسال شده و با هدف کلاهبرداری و خالی نمودن حساب‌های بانکی است؛ لذا موکداً به این پیام‌ها توجه ننموده و از باز کردن هر گونه لینک و یا نصب برنامه‌های اندرویدی با این عنوان خودداری نمایند.

سرهنگ نوروزی عنوان داشت: سایت پلیس فتا به آدرس اینترنتیwww.cyberpolice.gov.ir آماده دریافت گزارش‌های مردمی بوده و کاربران گرامی می‌توانند آخرین اخبار حوادث و رویدادهای سایبری را از این سایت دنبال کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس