نبرد شدید مقاومت با اشغالگران صهیونیست در محورهای شمال و شرق غزه

با وجود تشدید حمله‌های رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه نبرد نیروهای فلسطینی با عناصر صهیونیست در این باریکه همچنان ادامه دارد.

به گزارش مشرق، خبرنگار شبکه المیادین گزارش داد درگیری‌های سنگینی میان عناصر اشغالگر و رزمندگان فلسطینی در محورهای مختلف شمال نوار غزه در جریان است.

بر اساس گزارش رسانه‌های خبری درگیری‌های شدیدی میان دو طرف در محله‌های التفاح و الدرج واقع در شرق شهر غزه طی ساعت‌های گذشته به وقوع پیوسته است.

در همین راستا ابوعبیده سخنگوی گردان‌های قسام شاخه نظامی حماس شب گذشته اعلام کرد رزمندگان این گروه در چهار روز گذشته، ۷۱ خودروی نظامی رژیم صهیونیستی را منهدم و ۱۶ نظامی صهیونیست را به هلاکت رساندند.

ابوعبیده با بیان اینکه در این سری عملیات ده‌ها نظامی صهیونیست دیگر نیز زخمی شدند اعلام کرد که ۴۲ ماموریت نظامی توسط نیروهای این گروه مقاومت انجام شده و در جریان آن نیز ده‌ها عنصر صهیونیست دیگر به هلاکت رسیده اند.

سخنگوی گردان‌های قسام تاکید کرد: ما عناصر صهیونیست را با خمپاره و تجهیزات ضد استحکامات و ضد نفر هدف قرار داریم و از مسافت صفر با آنها درگیر شدیم.

وی همچنین خبر داد: نیروهای فلسطینی ۲ هواپیمای بدون سرنشین را سرنگون کرده و توانستند یک پهپاد دیگر را نیز به کنترل خود درآورند.

ابوعبیده خبر داد که مقرها و اتاق‌های فرماندهی میدانی دشمن و جمع نظامیان صهیونیست با گلوله‌های خمپاره و موشک درهم کوبیده شدند. سخنگوی گردان‌های قسام تصریح کرد: مجاهدان ما شهر تل آویو را نیز با موشک‌های ام ۹۰ موشک باران کردند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۱:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۲
    2 1
    حماس قوی ترین و با ایمان ترین ارتش شکست ناپذیر جهان است.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس