علی خطیر

پیشکسوت استقلال گفت: آقای خطیر لطفاً یک کاری انجام بدهید تا من پیشکسوت بتوانم سرم را جلوی هوادار بالا بگیرم، آخر از وقتی شما آمده‌اید ما سر به زیر شده‌ایم! ناسلامتی اینجا باشگاه پورحیدری ها و حجازی‌ها

سرویس ورزش مشرق - رضا رجبی از بازیکنان قدیمی استقلال در گفتگو با مشرق، درباره عملکرد کلی این تیم در نیم فصل اول لیگ برتر اظهار داشت: «روی کاغذ خوب نتیجه گرفتیم اما تیم بد بازی می‌کند. اگر استقلالی نبودم، اگر استقلال تیم محبوبم نبود و اگر جواد نکونام را دوست نداشتم این حرف را نمی‌زدم. اما با این وضعیت استقلال در پایان فصل، چهارم هم نمی‌شود. حاضرم بنویسم و امضا بدهم».

*استقلال بد بازی می‌کند

وی افزود: «متاسفانه استقلال در خط جلویی واقعا ضعیف عمل می‌کند. ما در خط هافبک بازی‌سازی نمی‌کنیم و از توپ‌های اطراف محوطه جریمه هیچ بهره‌ای نمی‌بریم. از طرف دیگر تمام کننده نداریم یا اگر داریم سر به هوا بازی می‌کنند. بازیکنان هوش و حواسشان به بازی نیست. بازی آخر مقابل پیکان را دوباره ببینید. ما یک نیمه کاملاً تحت تاثیر بازی پیکان بودیم! یک تیم پایین جدولی. دور برگشت اینگونه نیست که استقلال برای حریفان ناشناخته باشد. همین صنعت نفت که هفته اول سه گل به آنها زدیم در تهران یقه ما را می‌گیرد».

آقای خطیر! جای این «شوآف»تکلیف جعل امضاها را روشن کن/ امضا می‌دهم استقلال امسال چهارم هم نمی‌شود

*چون استقلالی‌ام حرفم را می‌زنم

رجبی درباره اوضاع کلی باشگاه گفت: «اگر بخواهم حقیقت را بگویم شاید به مدیران باشگاه بر بخورد اما من استقلالی هستم و حرفم را می‌زنم. متاسفانه در این چند وقت اخیر، اینقدر اخبار منفی و خجالت آور از باشگاه استقلال به بیرون درز پیدا کرده که هر خبری با اسم استقلال می آید تن و بدن مان می لرزد مبادا باز هم اتفاقی افتاده باشد. یک روز بحث جعل امضا، یک روز بحث حضور مسئولان باشگاه در اداره آگاهی، روز دیگر نامه شاهین بوشهر، یک روز بحث جعل امضای ممبینی روی سربرگ فدراسیون فوتبال و... هر بار هم که این اخبار بیرون می‌آید ما باید در کوچه و خیابان جواب مردم را بدهیم».

آقای خطیر! جای این «شوآف»تکلیف جعل امضاها را روشن کن/ امضا می‌دهم استقلال امسال چهارم هم نمی‌شود

*ماجرای چک برگشتی کاسکو حقیقت دارد چرا ساکتید؟

پیشکسوت استقلال درباره شایعه پاس نشدن چک شرکت «کاسکو» (اسپانسر ابتدای فصل استقلال) تصریح کرد: «شنیدم که می‌گویند چک‌های این اسپانسر پاس نشده ولی کسی دنبال ماجرا را نگرفته است! من که نمی‌دانم این موضوع تا چه اندازه صحت دارد ولی هیچ یک از مدیران باشگاه استقلال نیامدند در این باره توضیح بدهند که آیا چنین اتفاقی افتاده داده یا نه؟ اگر پول باشگاه را نمی‌دهند باید آن را مطالبه کنند و اگر داده‌اند بگویند تا هوادار خیالش راحت شود. ناسلامتی ما در بازیهای اول این کاسکو را روی پیراهنئ تیم زدیم و باید در ازایش به تعهدات شان پایبند باشند. این سکوت ها ابهامات را بیشتر می کند.

*چرا حساب باشگاه ۵ ماه مسدود است؟

وی در ارتباط با مسدود بودن حساب باشگاه تصریح کرد: «حتی خبر داریم که حساب باشگاه از مرداد ماه مسدود است ولی از یک طریق دیگر کارهای مالی باشگاه را انجام می‌دهند! این‌ها همه برای من به عنوان یک پیشکسوت واقعاً باعث شرم است. ناسلامتی ما باشگاه استقلال هستیم. یعنی اینقدر پول در این مدت به باشگاه نیامده که بدهی مالیاتی را بدهند و حساب باشگاه را باز کنند؟! استقلال اینقدر بیچاره شده که نمی‌تواند حسابش را از حالت مسدودی دربیاورد؟! اگر مدیرعامل استقلال می‌دانست مدیر چه باشگاهی شده و قبل از او چه افراد خوشنامی مدیریت این باشگاه را بر عهده داشتند آن وقت به خودش اجازه نمی‌داد که حتی یک ساعت حساب باشگاه مسدود شود. هوادار استقلال در این مدت فقط در حال تحمل زخم زبان‌های هواداران پرسپولیس است که ‌چپ می روند و راست می‌آیند متلک بارشان می‌کنند».

آقای خطیر! جای این «شوآف»تکلیف جعل امضاها را روشن کن/ امضا می‌دهم استقلال امسال چهارم هم نمی‌شود

*جای نشستن کنار سفیر عربستان رفع اتهام کنید

رجبی درخصوص حضور سفیر عربستان در باشگاه استقلال توضیح داد: «به نظرم این اقدام باشگاه فقط یک «شوآف» بود. الان چه وقت این کارهاست؟ ای کاش علی خطیر به جای صرف وقت و زمان برای برگزاری چنین دیداری که عکس و تفصیلاتش را با آب و تاب در کانال باشگاه منتشر کردند، یک نشست خبری برگزار می‌کرد و توضیح می‌داد که ماجرای این جعل امضاها چیست!».

آقای خطیر! جای این «شوآف»تکلیف جعل امضاها را روشن کن/ امضا می‌دهم استقلال امسال چهارم هم نمی‌شود

*آبرو برای باشگاه نمانده است!

بازیکن قدیمی استقلال ادامه داد: «بحث جعل امضا یک طرف، بحث قداست باشگاه استقلال یک طرف. این باشگاه، میراث پورحیدری‌ها و حجازی‌هاست. میراث غلامحسین مظلومی‌هاست که همه روی صداقتشان قسم می خوردند حتی پرسپولیسی ها. استقلال در طول این سال‌ها با وجود چنین افرادی برای خودش ریز ریز آبرو و حیثیت جمع کرده و حالا نباید یک نفر بیاید و همه این آبرو و حیثیت را به باد بدهد».

*چرا از شاهین بوشهر شکایت نکردید؟

وی درباره درخواست و توقعش از مدیرعامل استقلال تأکید کرد: «توقع دارم بیاید، با قدرت و سند، همه این اتهامات را رد کند. اگر نامه شاهین بوشهر را جعل نکرده چرا محکم نمی‌آید حرف بزند؟ اصلا چرا نمی رود بابت این اتهام سنگین شکایت کند تا از باشگاه استقلال یا خودش اعاده حیثیت کند؟ اینها شبهه ایجاد می کند».

*اگر کاری نکردید بیایید محکم از خودتان دفاع کنید

رجبی اضافه کرد: «اگر باشگاه استقلال نامه فدراسیون و امضای ممبینی را جعل نکرده چرا نمی‌آیند محکم حرف بزنند؟ اگر بحث جعل امضا و اثر انگشت علیرضا خانی عضو هیئت مدیره به این شکل نبوده چرا نمی‌آیند قاطعانه از باشگاه دفاع کنند؟ چرا هیچکس به آبروی باشگاه و میلیون ها هوادار فکر نمی‌کند؟ به خدا قسم خجالت می‌کشیم اینقدر سرمان را جلوی هواداران پایین انداختیم!».

آقای خطیر! جای این «شوآف»تکلیف جعل امضاها را روشن کن/ امضا می‌دهم استقلال امسال چهارم هم نمی‌شود

*هوادار استقلال این روزها متلک باران شده است

وی افزود: «هوادار ما دائم در این باره از طرف هوادار تیم‌های دیگر تحت فشار است. هر صفحه‌ای را باز می‌کنند متلک است که از درودیوارش می ریزد. هوادار استقلال در این چند ماه چیزهایی را می‌بینند که تا به حال در طول این همه سال دور و بر باشگاه استقلال نبوده اما الان دارند به باشگاه اتهاماتی می‌بندند که واقعاً در شأن این مجموعه نیست. بنده شخصاً از آقای خطیر می‌خواهم کاری کند که ما لااقل بتوانیم سرمان را بالا بگیریم».

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 25
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 14
  • IR ۰۸:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۲
    7 4
    استقلال قربانی به میز چسبیده هاست
  • IR ۰۸:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۲
    15 12
    استقلال اینطوری قربانی شده و سپاهان را هم که فدراسیون و داورها قصابی اش کردند تا مثل همیشه لنگ بتونه اسنپ کاپ بگیره
  • IR ۰۸:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۲
    21 11
    صحیتهای سفیر عربستان در مورد استقلال خیلیا رو اتیش زد.فشار بخورید لنگیای بدبخت
  • IR ۰۸:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۲
    29 4
    استقلالی ام. آقای رجبی به کوری چشم شما و آقای حسن روشن تیم الان صدر جدوله. خطیر از پس توطئه های مدیریتی برآمده و نکونام مثل شیر پشت تیم قرار داره و بازیکنان همدل برای قهرمانی. اسم امثال شما و روشن فقط و فقط از اسم استقلال اعتبار داره پس لطفا سکوت کنید و دشمن شاد کن نباشید.
  • IR ۰۸:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۲
    23 3
    خدا شفات بده استقلال تا چنین پیشکسوتانی دارد نیاز به دشمن ندارد. یه پست بدبد بهش ساکت میشه
  • IR ۰۹:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۲
    1 11
    تو این جماعت تیم دوچرخه یه آدم مرد پیدا کن چه پیشکسوتاشون چه بازیکنان و مربی های حاضرشون همین اسطورشون حجازی سرمربی ذوب آهن بود ذوب آهن با تیم دوچرخه بازی داشت رفت رو سکو نشست که بله من روبروی استقلال نمی ایستم مردک تو قرار داد داری باید کنار تیمت باشی تو همین مسابقه استقلال برد و ذوب باخت آن هم تو اصفهان بروید تاریخچه ی تمامشون رو در بیارید همشون همینن از پورحیدری تا.....
    • لنگی سوز IR ۱۰:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۲
      8 0
      مردک جد و آبادته لنگی بی تربیت بیشرف وقتی موسس باشگاه ، عبده قاتل تختی باشه هودارهاش هم یه مشت بی فرهنگ و بیشعور هستن
    • IR ۱۱:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۲
      5 1
      به قول شادروان حجازی بزرگ، شما مرد نیستید.
    • IR ۱۱:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۲
      8 0
      اگه یه مثلا پیشکسوت اینجوری حرف نزنه آشغالی مثل تو اینجور زر زر نمی کنه.
    • IR ۱۱:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۲
      8 0
      به تو چه توی استقلال چه کار می کنند لنگی بدبخت. برو سراغ تیم درب و داغون خودت. بوی گند داوری هاتون دراومده.
    • IR ۱۱:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۲
      8 0
      از همون زمان قدیم شما لنگی ها استاد سوتی و گند بودید تا حالا.
    • IR ۱۱:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۲
      7 0
      خفه شو الدنگ.
  • IR ۰۹:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۲
    12 2
    استقلال روی کاغذ نتیجه گرفته؟ شما حتی معنی " روی کاغذ نتیجه گرفتن" را هم نمی دانی عزیز! استقلال در میدان بازی نتیجه گرفت!
  • رضا IR ۱۰:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۲
    6 1
    دفاع کردن اما رسانه های رسمی بازتاب نمیدن و فقط رو اتهام‌ها مانور میدن
  • مستقل IR ۱۰:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۲
    5 0
    یک با با مسعود یا سجاد مثل پرسپولیس باید بیاوریم همان کاری انها کردندو چند قهرمانی کیلویی گرفتند پا رتی بازیی
  • IR ۱۱:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۲
    0 3
    این حرف ایشان مورد قبول است که استقلال در نزدیک دروازه حریف ضعیف بازی میکنند.وتمرکز گرفتن نتیجه را ندارند. مورد بعدی اینکه رقیب یک مقدار فشار میآورد بازی کنان استقلال سردرگم میشوند و اکثرا پاس های اشتباه میدهند.
  • کریمی IR ۱۱:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۲
    9 0
    اخه یکی به تو بگه دیگراحتیاج به دشمن نداریم تیم قهرمان نیم وصل است عینک بزن
  • IR ۱۲:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۲
    0 2
    تا وقتی بیت المال در اختیار فدراسیون پر از رانت و فساد فوتبال و فوتبالیست های بی خاصیت و بی غیرت ، قرار دارد ، در بر همین پاشنه میچرخد !
  • یاسر IR ۱۴:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۲
    5 2
    آقای مثلا استقلالی بجای نق و نوق کردن و تعریف اراجیف ماهواره ای و مجازی یکم سواد رسانه ای خودتو ببر بالا تا بفهمی هر چی شنیدی رو نباید باور کنی و به هر چیزی که در موردت میگن هم نباید واکنش نشون بدی. خیلی اراجیف مجازی و ماهواره ای حتی ارزش پاسخگوی هم ندارن. این مشکلیه که عوام الناس در قبال فجازی و ماهواره دارن. عدم سواد رسانه ای. هم نظام ازش ضربه خورده هم ورزش هم اقتصاد و همه و همه. ضمنا استقلال الان قهرمان نیم فصل شده. و شکر خدا نهادهای قانونی هم به سلامت قراردادهاش و ... صحه گذاشتن. وقتی اطلاعات درست و سواد درست نداری مجبور نیستی هرچی دهنت میاد بگی. اگه حرف زدن بلد نیستی حرف نزدن رو که بلدی اخه مشرق خداییش این کامنت من چه چیزی داشت که غیر قابل انتشار دونستیش. منتشرش کن
  • وحید IR ۱۶:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۲
    1 5
    حجازی مقابل پرو در جام جهانی سوراخ سوراخ شد. بهترین بازیکنهای خارجی را برای استقلال می گیرند. از استقلال امتیاز کم نمی شود. استقلال از آسیا حذف نمی شود. برای استقلال پنالتی معیشتی می گیرند. استقلال داور VAR می شود در دربی. فدراسیون فوتبال استقلالی می خواهند پرسپولیس را بازنده دربی اعلام کنند. استقلال سر سپاهان اصفهان را برید. تمام داورها طرفدار استقلال هستند و دشمن پرسپولیس هستند. فوتبال ایران در حال نابودی است.
    • كامبيز IR ۰۵:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۴
      1 0
      خداييش تو بيشتر به نظر مياد بيمار هستي اراجيف چيه اخه؟ حجازي خار چشم لنگي هاست دو قهرماني اسيا با حجازي و عابدزاده گرفتيم حجازي ايرانو قهرمان اسيا كرد دو بار و برد جام جهاني شما ١٢ امتياز ازداوري كرفتيد والا الان دهم جدول برديد همه هواتونو دارند خجالت بكش اقاي رجبي كه با اراجيفت دهان لنگي جماعتو بازميكني ادم عقده اي ما صدر جدوليم وباعث فرار يحيي شده نكونام وخطير عزيز
  • علی IR ۱۸:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۲
    3 0
    اقای رجبی تیمی که اول فصل هیچ کس امیدی به بودن جزو چهار تیم رو نداشت الان قهرمان نیم فصل شده.گول این خبرنگار نماهای شیتیل بگیر رو نخور.الکی وارد حاشيه این آدم ها نشو
  • IR ۲۰:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۲
    0 3
    با سلام درود بر شما احسنت الان بهترین موقع انتقاد و همکاری در بیان اشکالات تیم هست ،برخلاف بعض افراد که در کوران بازیها با انتقادات مخرب بضرر تیم وبنفع رقیب ورود می کنند ،الان که مسابقات تعطیل هست انتقادات کارشناسی واگاهانه بهترین کمک به تیم وسرمربی می باشد
  • IR ۱۲:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
    0 2
    اومدم یک لحظه خبرها را بخونم از بس فحش و بد وبیراه شنیدم از هرچی هواداربی منطق و زبون نفهم ، حالم بد شد
  • IR ۱۲:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
    0 2
    اومدم یک لحظه خبرها را بخونم از بس فحش و بد وبیراه شنیدم از هرچی هواداربی منطق و زبون نفهم ، حالم بد شد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس