امیرعبداللهیان آلودگی ناشی از نیروگاه متسامور ارمنستان را منتفی خواند

وزیر امور خارجه در نشست کمیسیون امنیت ملی مجلس و براساس گزارش فنی و راستی آزمایی سازمان انرژی اتمی ایران، هرگونه‌ وجود آلودگی ناشی از نیروگاه اتمی برق متسامور ارمنستان را منتفی خواند.

به گزارش مشرق، بنا به دعوت رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه روز یکشنبه دهم دی ماه در جلسه این کمیسیون حضور یافت و ضمن ارائه گزارشی از آخرین تحولات‌ غزه، به سؤالات تعدادی از نمایندگان پاسخ داد.

اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی از تلاش‌ها و اقدامات وزارت امور خارجه در پیگیری حقوق حقه مردم مظلوم فلسطین تشکر و قدردانی کردند.

وزیر امور خارجه به سؤال ولی اسماعیلی نماینده گرمی و انکوت راجع به آلودگی رودخانه ارس از طریق پساب نیروگاه متسامور ارمنستان، سؤال طغیانی نماینده اصفهان در خصوص وظایف قانونی وزارت امور خارجه در برقراری روابط با سازمان‌های بین المللی اقتصادی و سؤال ایزدخواه نماینده تهران درباره حق خانواده‌های ایرانی ساکن اروپا برای نگهداری فرزندانشان پاسخ داد و اقدامات انجام شده از سوی وزارت امور خارجه در ارتباط با موارد مطرح شده را تشریح کرد.

امیرعبداللهیان بر مبنای گزارش فنی و راستی آزمایی سازمان انرژی اتمی ایران هرگونه‌ وجود آلودگی ناشی از نیروگاه اتمی برق متسامور ارمنستان را منتفی دانست.

متسامور تنها نیروگاه هسته‌ای ارمنستان است و پیش از این اظهاراتی درباره آلودگی رود ارس در اثر پسماندهای این نیروگاه منتشر شده بود.

وی ضمن ارائه گزارشی از تحولات فلسطین از نقطه نظرات رئیس و اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در این خصوص تشکر و بر تداوم‌ رایزنی و همفکری بین وزارت امور خارجه و مجلس شورای اسلامی‌ تأکید کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • US ۱۷:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۱
    2 3
    پروژه پانترک ها با شکست مواجه شد. پانترکای بیسواد و حقیر
    • حسام IR ۰۰:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۴
      0 0
      اول این که پانترک نه خانترک بعدش هم ارمنی پرستها با ارمنستان دفن خواهد شد وآلایندگی رود آراز توسط کفارکاملا درست است
  • US ۱۷:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۱
    3 3
    این آقا از کی تا تاحالا مسؤل سازمان محیط زیست و انرژی اتمی شدن که بجای اونها نظر کارشناسی آلودگی زیست محیط میدن؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس