چراغپور: قلعه‌نویی پاسخگوی عدم دعوت از نورالهی باشد/ تیم ملی بدون آزمون دچار مشکل می‌شود

کارشناس فوتبال ایران گفت: نوراللهی از لحاظ کیفیتی و فنی در بهترین شرایط ممکن قرار دارد و قلعه نویی باید پاسخگوی این سوال باشد که چرا این بازیکن را به تیم ملی دعوت نکرده است.

به گزارش مشرق، جلال چراغپور در خصوص لیست تیم ملی کشورمان اظهار داشت: فکر می‌کنم این تیمی که در حال حاضر داریم باید از چند لحاظ به آن نگاه کنیم. جنبه مثبت تیم ملی این است که بیشتر بازیکنانش سال‌ها در کنار یکدیگر بازی کرده‌اند و هماهنگ هستند. دومین نکته مثبت این تیم هم تجربه است که تک تک بازیکنان تیم ملی تجربه بالایی دارند که می‌تواند در بازی‌های جام ملت‌ها به ما کمک کنند.سومین نکته مثبت تعداد بالای لژیونرها است که تجربه آنها می‌تواند در بازی به ما کمک کنند و امیدوارم امیر قلعه‌نویی به نحوه احسن از بازیکنان لژیونر استفاده کند.

وی افزود: نقطه ضعف تیم ملی میانگین سنی‌اش است و در حال حاضر میانگین سنی تیم ملی بیشتر از ۳۰ سال است. قطعا در در دقایق پایانی مسابقات، تیم ملی به مشکل می‌خورد و بازیکنان افت شدیدی می‌کنند.

کارشناس فوتبال کشورمان در مورد اینکه آیا برترین‌های فوتبال ایران به تیم ملی دعوت شدند یادآورشد: الان لیستی که شاهد هستیم قطعا برترین‌های فوتبال ایران در آن حضور دارند و شک ندارم حضور دستیاران قلعه‌نویی در استادیوم‌ها و تماشای بازی‌های لیگ برای زیر نظر گرفتن وضعیت فنی بازیکنان بود. الان هم لیستی که ارائه شد بهترین‌ها هستند و امیدوارم بتوانند برای کشورمان موفقیت زیادی به دست بیاورند.

چراغپور درباره نیامدن احتمالی سردار آزمون گفت: ۱۰۰ درصد نبود سردار آزمون خلل بزرگی را در خط حمله تیم ملی ایجاد می‌کند. او همیشه در کنار مهدی طارمی بازی کرده و نبودش باعث می‌شود خط حمله تیم ملی دچار مشکل شود. به نظر من ژوزه مورینیو نگران است که آزمون در تیم ملی مصدوم شود و دیگر نتواند برای رم بازی کند و به همین دلیل نمی‌گذارد او به تیم ملی اضافه شود. ولی امیدوارم با نامه‌ای که فدراسیون به باشگاه رم داده است اجازه بدهند سردار به تیم ملی بیاید و بتواند در جام ملت‌ها گل‌زنی کند.

وی در خصوص عدم دعوت از احمد نوراللهی به تیم ملی تصریح کرد: ما از اتفاقاتی که در تیم ملی رخ داده خبر نداریم و مسئولان تیم ملی هم در مورد احمد نوراللهی چیزی نگفته‌اند. ولی به نظر من نوراللهی از لحاظ کیفیتی و فنی در بهترین شرایط ممکن قرار دارد و قلعه نویی باید پاسخگوی این سوال باشد که چرا نوراللهی را به تیم ملی دعوت نکرده است.

کارشناس فوتبال در مورد انتقادات از دعوت کریم انصاری فرد به تیم ملی گفت: تنها دلیلی که این بازیکن مدام به تیم ملی دعوت می‌شود تجربه بالای اوست. امیدوارم کریم بتواند از تجربه‌ای که دارد به نحوه احسن استفاده کند و به نظر من او بازیکن تعویضی خوبی خواهد بود و می‌تواند در دقایق پایانی مسابقات به تیم ملی کمک کند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 16
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۵:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۰
    9 4
    اینجوری باشه فردا هر کس دلش بخواد از تیم قهر میکنه
  • IR ۱۶:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۰
    4 2
    به تو چه
    • بیجا IR ۱۸:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۰
      0 3
      همه چی
  • مجید IR ۱۶:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۰
    4 10
    پاسخ این سوال آسان است ... به جرم پرسپولیسی بودن !!!
    • IR ۱۸:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۰
      5 0
      لطفا یه چند روزی تحمل کنید ما مربی به مانند مایلی کهن هم درتیم ملی داشتیم واستقلالیها تحمل کردند.اقای قلعه نوعی قبل از اینکه استقلالی باشند سرمربی موفقی هستند ودر تیم های مختلف مشغول بودند پس بیشتر به فکر اعتبار خودشون هستند.
    • IR ۰۹:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۱
      1 0
      اگر این بود که سرلک را بخاطر اینکه سربازی نرود به تیم ملی دعوت نمی کرد، ضمنا به بازیکنی که سرخود قهر می کند و اردو را ترک می کند نباید رو داد
  • IN ۱۷:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۰
    8 2
    کیفیت نورالهی را با آن پنالتی احمقانه و بچه گانه در فینال آسیا مقابل اولسان دیدیم که قهرمانی پرسپولیس را سوزاند. به عنوان یک پرسپولیسی میگم دم امیرخان قلعه نویی گرم. یارو فکر میکنه مسی یا رونالدو هست که اینجوری رفتار میکنه؟! راست میگن به بدهکار رو بدی طلبکار میشه حالا همین قضیه نورالهی هست.
  • وحید IR ۱۸:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۰
    0 5
    تمام سرمربی های ایران استقلالی هستند. تمام داورها استقلالی هستند. دولت رییسی استقلالی است.
    • IR ۱۹:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۰
      1 3
      حقیقت اینه که طی این دوسال همه اشتباهات امتیاز اور بنفع پرسپولیس بوده و قهرمانیهای سه گانه هم حاصل همین اشتباهات بوده است،درضمن درهمین دوره هم بود که قهرمان بدون شکست لیگ را حذف وبجای اون پرسپولیس به لیگ‌آسیا معرفی کردند هرچند دیگه اونجا اشتباه امکانپذیر نبود و در استادیوم ازادی شد انچه نباید میشد
  • IR ۱۸:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۰
    3 0
    با سلام اگه شما بزارید قطعا نبود یه بازیکن نمیتونه اینقدر مهم باشه ،درضمن ایشون درجریان بازی اخراج نشده وتیم هم ۱۰نفره نمیره تو زمین قطعا هربازیکنی جای ایشان بازی کنه ضعیفتر از اون نیست،بازیکنی که به سطح تیم ملی می رسد دیگه نباید ناز کنداگر معنای افتخار به پیراهن ملی را یاد گرفته باشداگر هم یاد نگرفته نمیتونه افتخار افرینی کند.
  • الیاس IR ۱۸:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۰
    2 2
    چرا از کیروش پاسخ نخواستی برای عدم دعوت قایدی.در حالی که با یک جای خالی رفت قطر
  • ایرانی با غیرت IR ۱۹:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۰
    5 0
    جناب آقا جلال چراغپور : شما هر وقت شدی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران هر بازیکنی را که عشقت بود از جمله این " احمد نورالهی " پرسپولیسی را به تیمت دعوت کن! در خصوص سردار ازمون هم او خودش تیم ملی را فدای یک مشت دلار و یورو کرد و یک قرار دادی با رومی ها بست که در تقریبا حد ترکمانچای است. برخی بازیکنان ما نمیدانند که هرچه که دارند از صدقه سر تیم ملی ایران است.
  • وحید IR ۱۹:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۰
    1 1
    شما استقلالی ها که می گفتید در حذفی پرسپولیس را شکست می دهیم اما نتوانستید. استقلالی ها سکوت کنید که اگر سکوت نکنید به دسته سوم سقوط خواهید کرد. استقلالی ها چرا در مورد داور کثیف بازی استقلال پیکان نظر نمی دهید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • عباس IR ۲۰:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۰
    0 0
    احسان حاج صفی را دعوت نکنند میانگین سنی تیم ملی به ۲۰ میرسه
    • IR ۲۳:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۰
      0 0
      بعد تاج سریع قلعه رو اخراج میکنه
  • US ۲۱:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۰
    0 5
    احمد نورالهی بودن شک بهترین هافبک ایران است قلعه نوعی اشتباه ب7زرگی را مرتکب شده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس