نظر جبلی درباره ناهنجاری ها در شبکه خانگی | جلسه مهم با پلتفرم ها در حضور خبرنگاران

جبلی گفت:در هفته جاری مجمع رستا که شامل رسانه های دارای مجوز از ساترا است، با حضور خبرنگاران برگزار میشود.

به گزارش مشرق، پیمان جبلی، رئیس سازمان صداوسیما در گفتگو با همشهری درباره تعامل سازنده میان صداوسیما و پلتفرم های شبکه ی نمایش خانگی گفت:صداوسیما رسانه ای ملی است و از سوی دیگر پلتفرم ها نیز وظیفه تولید محتوا در بخش خصوصی را برعهده دارند. بنابراین هرکدام درحال انجام وظایف خود هستند. موضوع تنظیم گری صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی برعهده صداوسیما است که ضوابط تولید و انتشار تولید محتوا را برعهده دارد و خوشبختانه تعامل خوبی نیز در این زمینه میان ساترا و پلتفرم ها برقرار است.

وی در ادامه گفت: در این هفته نیز قرار است مجمع رستا که شامل رسانه های دارای مجوز از ساترا است، برگزار شود و در این مجمع از خبرنگاران و رسانه ها نیز دعوت خواهیم کرد تا متوجه شوند تعامل ساترا با پلتفرم ها و رسانه های خارج از سازمان، بسیار سازنده و طبق روال پیش میرود. این تعامل خوب نیز باعث شده است ناهنجاری های زمان گذشته که به صورت گسترده در تولیدات پلتفرم ها وجود داشت، به تدریج کمتر شود و امیدواریم در ادامه دیگر شاهد ناهنجاری های حداقلی نیز در تولیدات شبکه نمایش خانگی نباشیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۲۳:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۹
    3 0
    در حالی که کشیدن سیگار در فیلمها و سریالهای بسیاری از کشورها ممنوع شده، متاسفانه در ایران به وفور دیده میشود. توجیهِ کشیدن سیگار توسط نقش منفی فیلم هم درست نیست، چرا که اغلب این هنرپیشه ها کاملا شناخته شده و محبوب هستند و در بسیاری فیلمها و سریالهای دیگر، نقش مثبت دارند. از طرفی حتی نقشهای خاکستری هم وقتی سیگار میکشند ناخودآگاه بینندگان، بخصوص جوانان و نوجوانان، الگوبرداری میکنند.
  • IR ۱۰:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۰
    0 0
    ناهنجاری حداقلی=روابط ازاد زیرپوستی نمایش داده میشود! شوگر ددی نمایش داده میشه وجز قتل وخیانت ودزدی وزیر آب هم زدن ،چیز دیگری در این سریالها دیده میشود!؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس