نتانیاهو به دنبال همکاری امنیتی با قبایل عربی برای کنترل غزه

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی از مقامات نظامی این رژیم خواسته بررسی کنند که آیا امکان همکاری با قبایل عربی مسلح برای کنترل بخش‌هایی از نوار غزه وجود دارد یا خیر.

به گزارش مشرق، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی که با برگزاری جلسات برای بحث درباره آینده حکمرانی در نوار غزه مخالفت می‌کند، این هفته از مقامات نظامی این رژیم خواسته است بررسی کنند آیا در نوار غزه گروه‌هایی محلی وجود دارد که تل‌آویو بتواند با آن‌ها همکاری کند.

روزنامه اسرائیلی «یدیعوت آحارانوت»، امروز (جمعه)، در گزارشی خبر داد که از جمله گروه‌هایی که در این خصوص می‌توان درباره آن‌ها سخن گفت، قبایل مسلح هستند.

به گزارش این روزنامه اسرائیلی، نتانیاهو از دستگاه‌های امنیتی خواسته بررسی کنند که آیان تل‌آویو می‌تواند جایگاه قبایل و گروه‌هایی محلی را بالا ببرد و از آن‌ها حمایت کند به‌نحوی که آن‌ها کنترل بخش‌هایی از غزه را به دست گیرند.

نتانیاهو، دیشب، جلسه کابینه جنگ درباره بررسی آینده حکمرانی در نوار غزه را به گفته منابع اسرائیلی به علت «فشار برخی شرکا در ائتلاف کابینه» لغو کرد.

نخست‌وزیر رژیم اسرائیل تاکنون بارها در سخنرانی‌ها و جلسات خود اعلام کرده است که با بازگردانی تشکیلات خودگردان فلسطین به نوار غزه مخالفت است و مدعی شده است که تل‌آویو امنیت نوار غزه را برعهده خواهد گرفت. این در حالی است که آمریکا حکمرانی تشکیلات خودگردان در نوار غزه حمایت کرده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۸
    1 0
    ای جنایتکار نادون و پلید ، آدم هر چی فکر میکنه باز دلش نمیاد سران اسرائیل و با هیچ حیوانی مقایسه کنه
  • IR ۲۰:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۸
    1 0
    نتانیابوی کله پوک خیلی به مغز گندیده ات فشار نیار بعد از صبر ایوب مردم مظلوم غزه اونا هستن که برای آیندهٔ کشورشون تصمیم می گیرن نه شما وطن دزدهای آواره ، وعدهٔ الهی حقه
  • IR ۲۲:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۸
    0 0
    آشغالترین انسانهای کره زمین همین صهیونیستهاهستند که می بایستی نیست ونابودشوند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس