افزایش خودکشی میان شهرک‌نشینان و نظامیان صهیونیست

متخصصین روانپزشکی و سلامت روان رژیم صهیونیستی از افزایش میانگین خودکشی در میان شهرک نشینان و نظامیان ارتش از آغاز عملیات طوفان الاقصی خبر دادند.

به گزارش مشرق، متخصصین روانپزشکی و سلامت روان رژیم صهیونیستی می‌گویند که آمار خودکشی نظامیان و شهرک‌نشینان به دنبال تداوم جنایات اشغالگران علیه فلسطینیان و حملات مکرر آنها به مسجد الاقصی افزایش پیدا کرده است.

بنا به گزارش پایگاه عبری‌زبان نیوز اسرائیل، متخصصین سلامت روان از کمیته بهداشت کنست خواستند تا بودجه لازم را برای کمک به کسانی که در حوادث جنگ اکتبر زندگی کرده‌اند، تامین نمایند؛ چرا که میانگین خودکشی در میان آنها به طور قابل توجهی افزایش یافته است.

تسفیا سلیگمان رئیس مرکز روانپزشکی لوتیم در بیمارستان ایخیلوف گفت، بسیاری از مردم به طور غیر عادی تمایل به خودکشی دارند و این شرایط موارد اقدام به خودکشی را افزایش داده است.

وی افزود: به بودجه‌ و منابع بیشتری برای مبارزه با این رویکرد از طریق ارائه درمان به افراد متقاضی نیاز داریم، از جمله افرادی که در معرض حادثه قرار گرفته‌اند. ما بودجه لازم برای این امر را در اختیار نداریم و به افتتاح مراکز درمانی بیشتری نیازمند هستیم.

گروه‌های مقاومت فلسطین ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳، عملیات غافلگیرکننده‌ای با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اسرائیل آغاز کردند که سرانجام پس از ۴۵ روز نبرد و درگیری، سوم آذرماه ۱۴۰۲ (۲۴ نوامبر ۲۰۲۳) میان اسرائیل و حماس آتش بس موقت چهار روزه یا همان وقفه برای تبادل اسرا میان حماس و اسرائیل برقرار شد.

این وقفه در جنگ، هفت روز ادامه یافت و سرانجام صبح جمعه ۱۰ آذر (اول دسامبر ۲۰۲۳) آتش‌بس موقت به پایان رسید و رژیم اسرائیل حملات علیه غزه را از سرگرفت. این رژیم برای تلافی حملات «طوفان الاقصی» و جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، تمام گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۷
    0 0
    مگر میشود کسی جنایت کند و عذاب وجدان نداشته باشد ؟ البته حیوانات هستند که در کشتن دچار عذاب وجدان نمیشوند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس