به گزارش مشرق، حسن رحیم‌پور ازغدی، استاد دانشگاه در توئیتی نوشت:

یک قرن است دشمنان ما به خود ما تکیه داده‌ و منابع جهان اسلام را به واسطه چاکران‌شان در امارات، آل‌سعود، بحرین، اردن، مصر، قطر، ترکیه و ایران پهلوی چریده و ما را با زور و پول و نفت خودمان، زمین زده‌اند.

اما اینک عراق، یمن، ایران آزاد، لبنان، سوریه و فلسطین، این سوی خندق در طرف درست تاریخ ایستاده‌اند. آنان منفور و اینان محبوب شده‌اند. هرچه برای ناامید کردن یا ترساندن ملت‌ها از مقاومت لازم است، در بساط دشمن بود اما با یک طوفان، همه چیز به هم ریخت.

غیرممکن تا وقتی غیرممکن است که انجامش نداده باشیم. خیانت حکومت‌ها و جنایت صهیونیست‌ها را البته جز به خون نمی‌شد شست ولی باید شست. مسیر تاریخ، حتما باید عوض شود. احتمالا تکلیف آمریکا و متحدین غربی‌اش و گماشتگان شرقی‌اش، باید یک جا روشن شود.

بدجوری به هم گره خورده‌اند. اکنون دارد انجام می‌شود. از این پس، همه چیز ممکن است. از آن سوی این تونل وحشت، نور به وضوح دیده می‌شود و این شهیدانند که بن‌بست تاریخ معاصر را خواهند شکست.

ازغدی: شهیدان بن بست تاریخ معاصر را خواهند شکست

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۲۰:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۵
    1 6
    ازغدی هم عجب حوصله ای داره
    • IR ۲۰:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۵
      3 0
      حوصله جبهه حق ُ از زمان ریخته شدن خون هابیل بر زمین تا زمان ظهور مولایمان ُامتداد دارد.این عظمت جبهه حق را میرساند.
    • IR ۱۰:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۶
      0 0
      عرصه شطرنج رندان را مجال شاه نیست .ــــ سنت الهی است: مستکبران تاریخ ؛ توسط ضعیفترین مخلوقات نابود شوند. نمرود که ادعای خدایی می نمود و می گفت انا احیی و امیت ؛ بوسیله کوچکترین موجود زنده شناخته شده آنزمان یعنی پشه ـــ و فرعون که عربده می زد انا ربکم الاعلی توسط شل ترین موجود دنیا یعنی آب ـــ آمریکا نیز توسط ضعیفترین کشورها (چه از لحاظ GDP ؛ چه از لحاظ نظامی و چه از لحاظ رسانه و تبلیغات) یعنی به قول روح الله: پابرهنگان زمان: یمن و غزه ـــ عرصه شطرنج رندان را مجال شاه نیست .
  • پریسا متفکر IR ۲۰:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۵
    9 3
    سلام خدا بر حکیم رحیم پور ازغدی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس