پاسخ کوبنده شهروند غزه به تهدید اشغالگران

یکی از شهروندان فلسطینی در نوار غزه اخطارنامه ارتش رژیم صهیونیستی برای ترک خانه و کاشانه خود را در شبکه های اجتماعی منتشر و پاسخ کوبنده ای به آن داد.

به گزارش مشرق، «سارا حسن» از فعالان فضای مجازی در نوار غزه با انتشار تصویر اخطارنامه ارتش رژیم صهیونیستی برای تخلیه محل زندگی خود نوشت: ما را تهدید می کنند تا خانه هایمان را ترک کنیم اما ما جایی نداریم که برویم. ما هرگز اینجا را ترک نمی کنیم.

پاسخ کوبنده شهروند غزه به تهدید اشغالگران

در اخطارنامه منتشر شده از سوی این فعال فلسطینی، ارتش اشغالگر از مردم ساکن «خان یونس» در جنوب نوار غزه خواسته است تا فوری این منطقه را ترک کنند.

رژیم صهیونیستی، برنامه کوچ اجباری فلسطینی ها از منطقه نوار غزه را در دستور کار قرار داده است. بسیاری از کارشناسان، هدف بمباران گسترده غزه را ایجاد زمینه سوخته و غیرمسکونی شدن آن اعلام کرده اند.

ارتش اشغالگر در حالی پیش از بمباران و حمله به مناطق مختلف، از ساکنان این مناطق می خواهد که منطقه را ترک کنند که تاکنون بارها، آوارگانی که از یک منطقه به منطقه دیگری رفته اند را نیز در میانه راه یا در مقصد هدف قرار داده است.

براساس آخرین آمارهای وزارت بهداشت فلسطین که دوشنبه شب منتشر شد، شمار قربانیان حملات ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه از هفتم اکتبر (۱۵ مهر) تاکنون به ۲۰۶۷۴ شهید و شمار زخمی ها به ۵۴۵۳۶ زخمی افزایش یافته است.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 6
  • محمد IR ۰۵:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۶
    1 0
    سلام. فکر تصاحب قدس و مسجد الاقصی لقمه چپکی و گنده تر از دهنی بود که ترامپ ماجراجو برای یهودیهای طماع گرفت. قدس و مسجد آن قسمتی از راهبرد سیاست الله در پیشبرد اسلام است. مسجد الاقصی و قدس طبق خواست الله باید متعلق به مسلمانان باشد.یهود باید درست تصمیم بگیرد تا جنگ در فلسطین فیصله پیدا کند. این همه کشتار همه مردم دنیا و افکار عمومی را آزرده کرده است. اسلام دین مورد خواست الله است و به همین جهت بلخره پیروزی با اسلام است. جنگ بیهوده را رها کنید که هر چه اسرائیلی یا فلسطینی کشته‌ شوند در آخر این اسلام‌ است که مورد تایید الله است.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس