سردار احمدی مقدم با مشاور امنیت ملی عراق دیدار و گفت‌وگو کرد

رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی با قاسم الاعرجی مشاور امنیت ملی عراق دیدار و در مورد همکاری های پژوهشی و مطالعات مشترک در حوزه آینده پژوهی و محیط شناسی راهبردی به بحث و تبادل نظر پرداخت.

به گزارش مشرق، سردار اسماعیل احمدی مقدم رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی به همراه مسئولین این دانشگاه دوشنبه ۴ دی‌ماه با قاسم الاعرجی مشاور امنیت ملی عراق دیدار و در مورد همکاری های پژوهشی و مطالعات مشترک در حوزه آینده پژوهی و محیط شناسی راهبردی به بحث و تبادل نظر پرداخت.

در این دیدار، رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی گزارشی از اقدامات آموزشی و پژوهشی مشترک را به طرف عراقی ارائه کرد.

سردار احمدی مقدم با مشاور امنیت ملی عراق دیدار و گفت‌وگو کرد

دیدار روسای دانشگاه‌های دفاع ملی ایران و عراق

دیدار و گفت‌وگو با رئیس پلیس فدرال عراق بخش دیگری از برنامه‌های رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی کشورمان در سفر به عراق بود.

این هیئت ضمن بازدید از دانشگاه دفاع ملی عراق بازدید در جلسه مشترک با سرلشکر عقیل رئیس این دانشگاه و مسئولان آن، تفاهم‌نامه همکاری که سال گذشته بین طرفین امضاء شده بود را مورد پیگیری قرار دادند و طرفین علاقه‌مندی خود را به گسترش روابط در همه زمینه‌های آموزشی و پژوهشی اعلام کردند.

سردار احمدی مقدم با مشاور امنیت ملی عراق دیدار و گفت‌وگو کرد

بازدید رئیس داعا از پلیس عراق

سردار اسماعیل احمدی مقدم رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی در بازدید از پلیس فدرال عراق ضمن آشنایی با وظایف، توانایی ها و فعالیت های این پلیس، به طور ویژه با نقش این نیرو در مبارزه با داعش و بازگرداندن امنیت به عراق آشنا شد.

در جلسه مشترکی که میان رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی و هیئت همراه با مسئولین و فرمانده پلیس اتحادیه عراق سرلشکر صالح ناصر العامری تشکیل شد، طرفین به زمینه های همکاری متقابل پرداخته و در نهایت هیئت دانشگاه عالی دفاع ملی جمهوری اسلامی ایران با احترام در جایگاه مقام شهدا از موزه پلیس عراق نیز بازدید کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۵:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۵
    4 0
    این دیدارها برای جلوگیری از فراموش شدن افراد خوب است .
  • AT ۲۳:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۵
    5 0
    در روابط بین الملل دوستی و دشمنی همیشگی و اعتماد صددرصد وجود نداشته-ندارد و نخواهد داشت»ایران باید در روابط با همسایگان محتاط باشد.»۸ سال جنگ با عراق خاطرات بدی در ذهن ایرانی ها بجا گذاشته که یک قرن زمان لازم دارد تا از حافظۀ جمعی ایرانیان محو شود.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس