مصطفی قنبرپور

مربی اسبق پرسپولیس گفت: پرسپولیس در روزی که بازی دلچسبی از خود به نمایش نگذاشت امتیاز مهمی گرفت که خیلی به دردمان می‌خورد.

سرویس ورزش مشرق - مصطفی قنبرپور بازیکن، مربی و مدیر اسبق تیم پرسپولیس در گفتگو با مشرق، درباره دیدار تیم‌های پرسپولیس و شمس آذر قزوین اظهار داشت: خوشبختانه ترین اتفاق که در هر مسابقه فوتبال باید رخ بدهد برای پرسپولیس در این دیدار رخ داد و ما برنده شدیم. این مهم‌ترین چیزی بود که باید به آن می‌رسیدیم.

وی افزود: دلیل این حرف من به این خاطر است که در دیدارهای هفته چهاردهم تیم‌های سپاهان و استقلال نتیجه نگرفتند و فرصت خوبی برای پرسپولیس بود که بازی را با برد به پایان برساند تا خودش را به صدر جدول نزدیک‌تر کند.

* پیروزی تیم ۱۰ نفره یعنی پرسپولیس هنوز پرسپولیس است

مدیر اسبق پرسپولیس ادامه داد: باعث خوشحالی است که تیم پرسپولیس توانست با وجود ۱۰ نفره شدن حریفش را در شرایطی که بازی با نتیجه مساوی دنبال می‌شد شکست بدهد این یعنی اینکه پرسپولیس روزهای خوب خودش را از یاد نبرده و دوباره می‌تواند دستش را روی زانویش بگذارد و از جا بلند شود.

*عملکرد کلی پرسپولیس خوب نبود

قنبرپور خاطرنشان کرد: به طور کلی سبک بازی تیم قزوینی به گونه‌ای بود که اجازه نمی‌داد بچه‌های پرسپولیس آنطور که باید و شاید تاکتیک همیشگی‌شان را در زمین اجرا کنند. هرچند که تیم پرسپولیس هم به لحاظ کار تیمی چیزی که هواداران و کارشناسان پرسپولیسی و فوتبالی منتظرش بودند را نشان نداد اما با این همه پرسپولیس در روزی که اصلاً خوب نبود برنده شد که این خیلی مهم است.

*از رفتار با نعمتی به شدت ناراحتم

مربی سال‌های گذشته پرسپولیس درباره اخراج علی نعمتی و حمله گروه بزرگی از هواداران به این بازیکن گفت: اصلاً انتظار این رویکرد را نداشتم و به شدت ناراحتم. ما نباید به خاطر یک یا دو اشتباه آن هم اشتباهاتی که در جریان فوتبال ممکن است برای هر بازیکنی آن هم مدافع پیش بیاید تا این اندازه بی‌رحمانه به یک بازیکن حمله کنیم. وقتی این بازیکن از هواداران می‌خواهد به خانواده‌اش فحاشی نشود واقعاً باعث تاسف است. چرا بازیکنی که با گل‌هایش دل هواداران را شاد کرده و در جشن قهرمانی همه برایش هورا کشیده‌اند باید اینگونه مورد بی‌مهری قرار بگیرد.

در حق بازیکن پرسپولیس بی‌رحمی نکنید/ با این امتیاز هنوز بخت قهرمانی هستیم

*نیمکت خالی را خالی تر نکنید

قنبرپور خاطرنشان کرد: یادمان نرود پرسپولیس مرتضی پورعلی گنجی در دفاع را از دست داده و دو بازیکن دیگرش هم مصدوم هستند بنابراین نیمکت این تیم خالی است. نباید شرایط روحی روانی یک بازیکن را تا جایی تضعیف کنیم که همین بازیکن که می‌تواند گره گشایی پرسپولیس باشد نتواند برای تیم بازی کند. امیدوارم هواداران پرسپولیس کمی صبورانه به مسائل نگاه کنند همانطور که دیدیم بعد از اخراج این بازیکن دیگر بازیکنان اینقدر تلاش کردم تا بازی با برد تمام شود.

*پرسپولیس با این امتیاز هنوز بخت قهرمانی است

بازیکن سال‌های دور پرسپولیس همچنین درباره عملکرد این تیم تا اینجای لیگ برتر توضیح داد در حال حاضر پرسپولیس با یک بازی کمتر در جدول رده‌بندی تنها ۴ امتیاز با تیم صدرنشین فاصله دارد که اگر این بازی را هم برنده شود فاصله‌اش یک امتیاز خواهد بود. چنین شرایطی ثابت می‌کند تیم پرسپولیس با تیم صدر جدولی هیچ تفاوتی نداشته و تقریباً مثل هم کار کرده‌اند. بنابراین هواداران و پیشکسوتان باید پای تیمشان بایستند و این تیم را تا تکرار آن دوباره عنوان قهرمانی حمایت کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 12
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • علی ظهیریان IR ۰۶:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۵
    5 2
    سلام . اقای قبنرپور قابل احترام هستید اما نفرمایید که نعمتی یکی دوتا اشتباه فوتبالی داشت . این اقا فقط با شمس اذر دوتا اشتباه داشت . پس بازیهای قبل چی . اگر یک مدافع در هر بازی یک پنالتی بده این مدافع خوبی هست اقا دست بردارید حمایت از این بازیکن تا کجا . این اقا فکر کنم حداقل چهار پنج بازی بیرون باشد بهتر است . شاید به خودش بیاید .اخه نمیشه در هر بازی یک پنالتی بده . اقا یحیی باید یک فکری بحال این اقا بکنه . دمت گرم اما حمایت از این نوع بازیکنا حماقت است .
    • IR ۱۵:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۵
      2 1
      اما توهین به ادما هم بی ادبی و فرهنگی است و با هیچ چیزی قابل توجیه نیست!
  • رضا IR ۰۶:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۵
    8 8
    مشکل نعمتی اینه که لنگی هست!!
    • IR ۲۲:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۵
      5 0
      فرهنگ طویله عبده همینه
  • م IR ۰۸:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۵
    6 1
    فحاشی خوب نیست. اون هم شخصیت خودش را دارد ولی انتقاد منطقی باید از این بازیکن داشته باشی چرا این همه خطا می کند مقابل استقلال وبقیه تیم ها باید دقت کند اگه در توانش نیست جای خودش را مدتی به یه بازیکن دیگر بدهد تا آمادگی لازم را به دست بیاورد.
  • CH ۰۸:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۵
    5 3
    اونایی ک فحش میدن بیشعور و نادانند اما هوادار هر وقت بازیکنی از حریف تو ۱۸قدم صاحب توپ میشه و کنارش نعمتی رو میبینه فشارش میره بالا
  • CH ۰۸:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۵
    2 1
    اونایی ک فحش میدن بیشعور و نادانند اما هوادار هر وقت بازیکنی از حریف تو ۱۸قدم صاحب توپ میشه و کنارش نعمتی رو میبینه فشارش میره بالا
  • ناصر IR ۰۹:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۵
    5 0
    چند هفته س داره مشکل درست میکنه اون از پنالتی دربی این از پنالتی شمس از اخراج از تعلل تو برگشت به دفاع.پس کی باید بهش ایراد گرفت جناب پیشکسوت؟!
  • فرزاد IR ۱۱:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۵
    1 1
    تاسف میخورم که شماره ۴ دادن به این بازیکن ،سید جلال کجا و این یارو کجا
  • عباس IR ۱۱:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۵
    1 1
    باید چند بازی رونیمکت بشینه استراحت کنه، دقیقا مثل مگوایر مدافع منچستر یونایتد، اریک تن هاخ چند بازی بهش میدان ندادفرستادش بره استراحت کنه رفت آب وهوایی عوض کردوآمد بعد ازمدتی تو ترکیب اصلی جای گرفت ، الان خیلی بهتر وسر حال تر وباهوش تراز قبل بازی میکنه اشتباهاتش نسبت به گذشته کمتر شده البته ازیس هواداراش بهش فحش داده بودن که بنده خدا مادرش لب به اعتراض گشودگفته بود که اذیت پسرم نکنید پسرم خیلی خوبه وهمه بازیکنان توبازی اشتباه میکنندوبچه ام ازاین قاعده مستثنی نیست وازاین حرفا...خخخخخ
  • IR ۱۳:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۵
    2 0
    این خطاهایی هست که چند سال پیش هم آنجا میداد ولی داور ها کار نداشتن ولی دیگه الان خیلی ضایع شده و تمام تیم ها از جانبداری داوران به تنگ اومدن و حمایت کمتر شده ترک عادت هم نمیتونه بکنه
  • IR ۲۲:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۵
    4 0
    این بازیکن تیم حکومتی از داوران مصونیت قضایی دریافت کرده بود.تو دربی به تنهایی 3تا پنالتی مرتکب شد که داور چشمپوشی میکرد.دیگه باورش شده بود که هر کاری کنه با وار هم داور پنالتی نمیگیره که نهایتا اون تکل دوپاش کار دستش داد اونو دیگه راه نداشت داور نگیره وگرنه اونم نمیگرفت.جالبه لنگیا از یه طرف میگن پنالتی استقلال پنالتی نبوده تقصیر داوره از طرف دیگه به بازیکن خودشون میپرن که چرا پنالتی دادی خخخخخخخخخخخخ

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس