کوین یامگا

کوین یامگا این روزها هم مانند دو فصل قبلی اش در بهترین شرایط در خدمت تیم استقلال است.

سرویس ورزش مشرق - شاید بتوان به جرات گفت یکی از بهترین خارجی‌های سال‌های اخیر استقلال کوین یامگا هافبک فرانسوی تیم آبی تهران است.

این بازیکن که در پایان فصل گذشته در آستانه جدایی و خداحافظی از استقلالی‌ها بود با یک تعامل زودهنگام و دریافت پولش از حجت کریمی مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال توافق کرد تا باز هم در خدمت استقلال باشد.

به یاد داریم در اواخر فروردین ماه سال جاری کوین یامگا پس از آن که در دیدار دربی برگشت دچار مصدومیت شد، پیش از ترک تهران با حضور در دفتر حجت کریمی پول مطالباتش را به صورت نقدی دریافت کرد و با خیال راحت از ایران رفت و در حالی که برخی شایعه ساختند که او دیگر برنمی گردد به موقع برگشت و با اینکه نتوانست برای استقلال بازی کند ولی تا روز آخر کنار تیم حضور داشت.

این بازیکن فرانسوی متولد پاریس در همان ایام به همراه مدیر برنامه‌هایش قراردادش با استقلال را تا پایان فصل آینده لیگ برتر تمدید کرده و هیچ مشکلی برای ادامه همکاری با استقلال تا آخر فصل بیست و چهارم لیگ برتر ندارد.

یامگا تا چه زمانی با استقلال قرارداد دارد؟/ فرانسوی استقلال دوست دارد بماند یا نه!؟

*فرانسوی استقلال دوست دارد بماند یا نه!

او در تازه‌ترین مذاکراتش با باشگاه استقلال اعلام کرده دوست دارد در تهران و تیم استقلال بماند و در کشور ایران احساس راحتی می‌کند. یامگا همچنین تاکید کرده اگر به همین شکل بتواند در ایران به فوتبالش ادامه بدهد و در بحث دریافت مطالباتش خللی ایجاد نشود هیچ مشکلی با ادامه همکاری و بازی برای استقلال ندارد.

این هافبک ۲۷ ساله خاطرنشان کرده نه تنها خودش بلکه خانواده‌اش هم مشکلی برای حضور در تهران ندارند و می‌تواند حالا حالاها در کنار تیم استقلال باقی بماند. ضمن اینکه از کار با نکونام هم خشنود است.

یادآور می‌شود؛ کوین یامگا در ابتدای لیگ برتر بیست و یکم به استقلال پیوست و حالا سومین فصل حضورش در این تیم را تجربه می‌کند.

یامگا تا چه زمانی با استقلال قرارداد دارد؟/ فرانسوی استقلال دوست دارد بماند یا نه!؟

*یامگا باز هم در کورس آقای گلی

اما کوین یامگا با پنالتی که در دیدار مقابل گل گهر سیرجان به ثمر رساند باز هم به صدر گلزنان استقلال رفت.

هافبک سیه چرده فرانسوی تیم استقلال که در ابتدای لیگ برتر بیست و یکم به این تیم پیوست حالا با ۱۱۴۰ دقیقه حضور در ترکیب این تیم بعد از حسین حسینی بیشترین دقایق حضور در ترکیب استقلال را پشت سر گذاشته است.

کوین یامگا که در این فصل در هر ۱۴ بازی استقلال حضور داشته در ۱۳ مسابقه تیمش از ابتدا در ترکیب حضور داشته و تنها در دیدار مقابل فولاد از بیرون به ترکیب اصلی اضافه شده است.

یامگا تا چه زمانی با استقلال قرارداد دارد؟/ فرانسوی استقلال دوست دارد بماند یا نه!؟

* پنالتی‌زنِ خونسردِ امتیازآور

یامگا در ۴ مسابقه مقابل تیم‌های هوادار، شمس آذر قزوین، پرسپولیس تهران و گل گهر سیرجان از روی نقطه پنالتی موفق به باز کردن دروازه رقبای استقلال شده و همراه با مهرداد محمدی که او نیز تاکنون چهار بار برای استقلال گل زده در صدر جدول گلزنان استقلال قرار گرفته است.

نکته جالب توجه این است کوین یامگا در اولین فصل حضورش در استقلال با به ثمر رساندن ۱۰ گل عنوان برتر آقای گلی را در تیم استقلال از آن خود کرد و فصل گذشته نیز با به ثمر رساندن ۷ گل بعد از محمد محبی و مهدی قایدی عنوان دومین گلزن برتر تیم استقلال را به خود اختصاص داد.

از دیگر نکات مهم در رابطه با کوین یامگا این است که این بازیکن پنالتی‌های حساسی را در رقابت‌های لیگ برتر به ثمر رسانده که هر یک از آنها برای استقلال امتیازآور بوده است. آنچه بیش از همه در این باره به سوژه رسانه ها تبدیل شده خونسردی این بازیکن پیش از زدن ضربه است که این فوتبالیست را به «قاتل خونسرد» مشهور کرده است. این اتفاق به ویژه پس از زدن پنالتی دربی مقابل علیرضا بیرانوند به چشم آمد که خیلی راحت دروازه پرسپولیس را در دقیقه ششم وقتهای تلف شده بعد از دقیقه ۹۰ باز کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • امير IR ۲۰:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۶
    1 0
    براش حاشيه درست نكنيد قرار داد داره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس