هفتم اکتبر ۱۲ اسراییلی به ضرب گلوله تانک ارتش کشته شدند!

یک روزنامه عبری زبان اذعان کرد که هفتم اکتبر یک تانک ارتش رژیم صهیونیستی ۱۲ شهرک‌نشین صهیونیست را با شلیک گلوله کشته است.

به گزارش مشرق به نقل از الجزیره، روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارونوت اذعان کرد که روز هفتم اکتبر (آغاز عملیات طوفان الاقصی) ارتش رژیم صهیونیستی شهرک‌نشینان صهیونیست را هدف قرار داده است.

یدیعوت آحارونوت در مورد جزییات این رخ‌داد نوشت: یک تانک ارتش ۱۲ اسراییلی را در محل اقامتشان در شهرک بئیری هدف قرار داد و آنان را کشت.

نکته جالب توجه آن است که به اذعان یدیعوت آحارونوت این اتفاق در حالی رخ داده که ارتش رژیم صهیونیستی از حضور این ۱۲ شهرک‌نشین صهیونیست در ساختمان هدف گرفته شده اطلاع داشته است.

این روزنامه عبری زبان ادامه داد: ژنرال «باراک حیرام» شخصی است که فرمان هدف قراردادن این ساختمان و افراد داخل آن را صادر کرده است. وی این دستور را با ادعای پنهان‌شدن افراد حماس در این ساختمان، صادر نموده است.

گفتنی است پیش‌تر نیز سخنانی در مورد هدف قراردادن شهرک‌نشینان صهیونیست از سوی نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در روز هفتم اکتبر و آغاز عملیات طوفان‌الاقصی بیان شده بود که مطلب اذعان‌شده فوق از سوی روزنامه یدیعوت آحارونوت این سخنان را تایید می‌کند.

عملیات طوفان الاقصی در روز هفتم اکتبر در واکنش به جنایت‌های رژیم صهیونیستی در حق فلسطینیان از سوی گردان‌های قسام (شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس) و در غافلگیری کامل نظامی و سیاسی رژیم صهیونیستی آغاز شد و ضربه اطلاعاتی مهلکی را به پیکره این رژیم وارد کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس