آلمان مانع برگزاری بیش از 100 تظاهرات در حمایت از فلسطین شده است

در حالی که تظاهرات حامیان فلسطین در سرتاسر جهان با افزایش جنایت رژیم صهیونیستی در نوار غزه گسترش یافته اما دولت آلمان به بهانه مقابله با یهودی ستیزی مانع از برگزاری تظاهرات حامیان فلسطین در این کشور شده است.

به گزارش مشرق، مردم کشورهای متعددی در سرتاسر جهان در محکومیت جنایت‌های فزاینده رژیم صهیونیستی در نوار غزه تظاهرات برگزار کرده‌اند اما دولت آلمان سرسختانه با برگزاری تظاهرات در حمایت از فلسطین و محکومیت جنایت‌های اسرائیل به بهانه مبارزه با یهودی ستیزی مخالفت می‌کند.

گزارش‌ها حاکی از آن است که پس از ۷ اکتبر (۱۵ مهر) دولت آلمان مانع از برگزاری بیش از ۱۰۰ تظاهرات در حمایت از فلسطین در این کشور شده است. اما همراهی دولت آلمان با رژیم صهیونیستی بیش از این موضوع بوده است. برلین دانشجویان این کشور را از گذاشتن چفیه‌های فلسطینی منع کرده و حمل هرگونه پرچم فلسطین نیز ممنوع اعلام شده است.

در ایالت باواریا در آلمان نیز در تجمعی که در همراهی با فلسطین برگزار شده بود، سردادن شعار «از رود تا دریا» (من النهر الی البحر) با این ادعا که شعاری یهودی ستیزانه است، ممنوع اعلام شد.

روز گذشته بود که «ران بروسور» سفیر رژیم صهیونیستی در برلین در سخنانی از حمایت بی چون و چرای آلمان از اسرائیل پس از حملات ۷ اکتبر قدردانی کرد.

وی که با نشریه تلگراف انگلیس صحبت می‌کرد، گفت: «آلمان پس از حمایت‌های نامحدود و بدون شرطی که در پی حملات ۷ اکتبر انجام داده، به بهترین همپیمان اسرائیل در اروپا تبدیل شده است».

بروسور اضافه کرد: «آلمان به دومین شریک راهبردی اسرائیل پس از آمریکا تبدیل شده است و در موضع‌گیری‌های دولت آلمان پس از رویدادهای ۷ اکتبر، این موضوع کاملا مشهود بوده است».

سفیر رژیم صهیونیستی در ادامه این مصاحبه گفت که مذاکرات اسرائیل با آلمان در خصوص نیازهای نظامی همچنان ادامه دارد. وی هیچ اشاره‌ای به نیازهای نظامی رژیم صهیونیستی از آلمان نکرد.

پلیس آلمان از ابتدای آغاز جنگ غزه به منازل و مراکز زیادی حمله کرده و مدعی شده است که افراد داخل این منازل و مراکز از طرفداران حماس و حزب‌الله لبنان هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مجید بهرام بیگی وین اطریش AT ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
    0 0
    چرا کشورهای اروپایی و امریکای این اندازه از اسراییل دفاع می کنند ؟؟ زیرا میدانند که اگر روزی اسراییلی نباشد انها به اروپا و امریکا مهاجرت میکنند و انها اصلا این افراد با اینگونه افراطی گری مذهبی و نژادی را با توجه جمعژت بزرگ مسلمانام در تک نک کشورهای اروپایی نمیخواهند از این رو اقدامات طرفدرانه بعضی کشورهای اروپایی در حمایت از فلسطین یک نشان به صهیونیستهاست که به این کشورها خوش امدید نمیشنوید تا این کشورها را برای مهاجرت انتخاب نکنند زرنگند نه؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس