کد خبر 1558774
تاریخ انتشار: ۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۵
راهپیمایی گسترده حامیان فلسطین در نیویورک

هزاران نفر از مردم آمریکا به منظور اعلام همبستگی با فلسطینیان مظلوم در نیویورک تظاهرات گسترده‌ای برگزار کردند.

به گزارش مشرق به نقل از وبگاه کنگره آمریکا (هیل)، معترضان مردمی در نیویورک واقع در آمریکا با سردادن شعارهایی از مردم مظلوم فلسطین حمایت کردند.

به گزارش هیل، مردم طرفدار فلسطین به صورت گسترده به خیابان های نیویورک آمده و در آستانه کریسمس تظاهرات بزرگی را برگزار کردند.

به گزارش وب سایت گروه فعال ائتلاف ANSWER، جنبش «برای حمایت از فلسطین مغازه های خود را ببندید»، متشکل از گروه های طرفدار فلسطین، برنامه هایی برای «سازماندهی اقدامات برای تحریم و تجمع در مراکز تجاری» نیز دارند.

در وب سایت این گروه فعال آمده است: حمله نسل کشانه اسراییل به غزه با ظلم باورنکردنی ادامه دارد. در کریسمس امسال، نیروهای اشغالگر حتی مسیحیان که در کلیساهایِ محاصره شده خود در غزه پناه گرفته بودند را هدف قرار داده و جشن هایشان را از بین بردند.

این بیانیه در ادامه اضافه می کند: مردم در همه جا باید اعلام کنند که هیچ کریسمسی مانند همیشه در طول ایام نسل کشی وجود ندارد!

گزارش ها در رسانه‌ های اجتماعی، تظاهرات بزرگ طرفداران مردم فلسطین را در شهرهایی مانند نیویورک، شیکاگو، لندن، لس‌ آنجلس و تورنتو نشان می‌ دهد. در یک کلیپ، تظاهرکنندگان در شهر نیویورک نشان داده می شوند که شعار می‌ دهند: هنگامی که شما (در فروشگاه ها) در حال خرید هستید، بمب‌ ها (بر مردم مظلوم غزه) می‌ بارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۳
    1 0
    هر چه قدر این راهپیمایی ها برگذار بشه افراد بیشتری نظر شون به سمت فلسطین بر می گرده ایالتهای مختلف آمریکا و جهت گیری مردم و شغلشون جنسیت و سن را در نظر بگیرید تا بشه جامعه هدف خوب ایجاد کرد برای تبلیغات به نفع فلسطین و ....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس