به گزارش مشرق، ابوالفضل فرح بخش در کانال ایتای خود نوشت:

زمستانی که قرار بود جمهوری اسلامی آن را نَبینَد

بیش از یک سال از جنبش به اصطلاح زن، زندگی و آزادی می گذرد. جنبشی که در آن هدف اپوزیسیون داخلی و خارجی حذف نام جمهوری اسلامی از نظام بین‌الملل بود و آرزو داشت جمهوری اسلامی زمستان سال ۱۴۰۱ را نبیند.

امروز در اولین روز از زمستان سال ۱۴۰۲ و بعد از یک سال، نه تنها جمهوری اسلامی در قید حیات است بلکه توانسته ریشه‌ های خود را روز به روز مستحکم تر و عمیق تر کرده و توان داخلی،قدرت منطقه ای و اعتبار بین المللی خود را ارتقاء دهد.

اما برخلافِ شرایطِ حال حاضر جمهوری اسلامی، مخالفینش از انواع و اقسام طیف های آن: از آمریکا و اسرائیل گرفته تا منافقین، سلطنت طلبان و گروهک های تجزیه طلب و معاندین داخلی ، همه و همه در شرایط افول، ناامیدی و انزوای بین المللی قرار گرفته اند.

باید یادآور شد که فضای خفگانی که طرفداران جنبش ززآ در پاییز ۱۴۰۱ در کشور ایجاد کرده بودند باعث شده بود که حتی مراسم باستانی شب یلدا را نیز تحریم کنند و هرگونه ابراز شادی و نشاط مردم را مورد حملات رسانه ای خود قرار دهند به طوری که اکثر افراد مشهور جامعه از سلبریتی ها گرفته تا بازیگران و خوانندگان از ترس انتقاد بیرحمانه رسانه های برانداز و فحاشی به آنها در کامنت هایشان مجبور به سکوت و یا همراهی با سوگواری ظاهری آنها شدند.

درست یکسال بعد از آن اتفاقات و فضای مسموم ایجاد شده توسط ضدانقلاب داخلی و خارجی ، امسال برخلاف آن ایام، همه مردم ایران شب یلدای سال ۱۴۰۲ را در کنار عزیزانشان با امنیت کامل جشن گرفتند و به قول معروف به ریش ضدانقلاب و مدعیان جنبش نحسِ زن زندگی و آزادی خندیدند.

در انتها به تمام فریب خوردگان و دشمنان ریز و درشت این نظام باید گفت که به فضل الهی جمهوری اسلامی در شرایطی در آستانه جشن ۴۵سالگی خود قرار دارد که امروز قوی تر و مقتدرتر از هر زمانی به سر می برد اما در جبهه مقابل آشفتگی و سردرگمی و اختلاف بیشتر از گذشته خودنمایی می کند لذا بهتر آن است یک بار برای همیشه خواب سرنگونی جمهوری اسلامی را از سر خود بیرون کرده و در مقابل قدرت روز افزون آن سر تعظیم فرود آورند.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 18
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 6
  • IR ۲۰:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۱
    43 15
    باید میگفتی جنبش فواجع
  • IR ۲۱:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۱
    6 12
    آنقد با زور و قدرت بالای سر مردم بودید الآنم دمتون گرم حرفشو میزنید
    • IR ۲۲:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۱
      8 6
      یه فرخوان بدید بخندیم :)
    • IR ۲۲:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۱
      7 5
      چه لذتی داره دیدن سوزش و سرخوردگی تو و سایر ه...زه های نوکر صفت غربی🤣🤣🤣😘
    • ابی IR ۲۳:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۱
      3 6
      نگران نباش شاید برف 1501رو نبینیم!!!!البته شاید برعنداز!!!!
  • IR ۲۱:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۱
    13 9
    زنده وپاینده باد جمهوری اسلامی
  • IR ۲۱:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۱
    8 10
    اول گفتن زمستان بعد گفتند ۲۲ بهمن بعد گفتند نوروز را نمی بیند آخرش گفتند بالاخره دیکتاتوری روزی خواهد رفت
  • حسین IR ۲۲:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۱
    14 2
    یادمان نخواهد رفت که به نام زن وبرای یک مرگ مشکوک چه هیاهویی راه انداختند و کل سلبریتیهای دنیا موضع گرفتند ولی برای بیست هزار مرگ که قاتلش با پیشرفته ترین تجهیزات و در مقابل چشم جهانیان کشتار می کند سلبرتیها چه داخلی و چه خارجی لال شده و انگار در این دنیا مستند.
  • سرباز IR ۲۳:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۱
    4 23
    پایداری ایران اسلامی در مقابل دشمنانش فقط میتواند معجزه ای الهی باشد. بعد از سالها تحقیق و مطالعه به این باور رسیدم که عادی نیست با این همه تحریم و دشمنی و جنگ تحمیلی نه تنها نابود نشوی بلکه پیشرفتهایت دشمنانت را هم به حیرت وادارد
  • FR ۲۳:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۱
    3 37
    خدا را شکر درود بر جمهوری اسلامی و رهبری بی نظیر آن
  • ساس IR ۲۳:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۱
    24 1
    از آنجا که فشارهای غرب برای شیره کشی از اقاصاد ایران ادامه دارد پس داستانهای پارسال مبنای طراحی های سالهای بعد خواهند بود.
  • محمد IR ۲۳:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۱
    2 21
    به لطف خداوندمتعال، نظام مقدس جمهوری اسلامی از این دسیسه ی خطرناک نیز به سلامتی عبورکرد و آنچه که باقی ماند همانا شکستی دیگر برای دشمنان نظام بود. درودخدابرشهدای امنیت
  • adrian DE ۲۳:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۱
    10 3
    هدف جنبش براندازی نظام نبود، هدف مخفی جنبش ازادی های جنسی و برداشتن حجاب به صورت علنی بود، باقی شعار ها برای منحرف کردن افکار مسئولین بود که بعد از خاموش شدن جنبش مسئولین احساس پیروزی کنن شل بگیرن. من حتی تو همون اوج تظاهرات هم با یکی از اینها که خیلی شعارهای رکیک میداد بهش گفتم به نظرت جمهوری اسلامی با این همه سابقه بحران که داشته چهل ساله حکومت داری میکنه با چار تا فحش از بین میره .؟ یادت نیس 88 چه جمعیتی تو خیابون بود! یه حرفی زد برق از سرم پرید. گفت من بهتر از تو میدونم جمهوری اسلامی با چار تا فحش نمیره ولی هدف ما برداشتن حجاب فلان فلان شده است به مرگ میگیریم به شیون راضی شن! میخواد شاه حکومت کنه یا خمینی !!!
  • مصطفی IR ۰۰:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۲
    0 3
    حالا سر تعظیم فرود نمیارن، نیارن. بلند و محکم بگن غلط کردیم هم قبوله :)))))
  • IR ۰۰:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۲
    1 15
    کجا دیدید فاجعه ها انقلاب کردند!کسی که فکر و ذکرش.... توان شکر خوردن هم ندارد،فقط تعدادی نوجوان از همه جا بیخبر گول خوردند
  • فردین FR ۰۰:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۲
    1 13
    خوشحالم در عصری زندگی میکنم که رهبر کشورم فردی بی نهایت با بصیرت و شجاع مثل آیت الله خامنه ایی میباشد. دشمنان ایران از آمریکا و اسقاطیل گرفته تا مزدوران وطنفروش ضد ایرانی همه خوراک مار و مور میشوند ولی جمهوری اسلامی ایران سرافراز و سربلند باقی می ماند ان شاءالله .
  • IR ۰۰:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۲
    27 3
    کاری به جوانان گول خورده و سلبریتیهایی که تحت فشار مجبور به همراهی ظاهری شدند نداریم ولی اون کسانیکه طراح اصلی این نقشه بودند و استراتژی چیدند به شدت انرژی منفی شیطانی داشتند حس بدی بود و‌ و بسیاری رو تسخیر کرد خدا خواستم و میخواهم که از ریشه و نطفه مرکزشو منهدم کند
  • IR ۰۱:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۲
    6 3
    اون ادعا ها که باد هوا بود، اما استراتژی دیرپای نرمالیزاسیون قویا داره پیش میره. شعارها صرفا رو حجاب و روسری بود اما الان پوشش ها به شکل کفرآمیزی قبیح شده و از اون بدتر مذهبی جماعت به تبع این اتفاق که از دستش در رفته نسبت به خیلی خطوط قرمز دیگه هم ترک امر و نهی الهی رو پیشه کرده.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس