کد خبر 1558259
تاریخ انتشار: ۲ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۰
مدافع تیم فوتبال استقلال آماده بازی شد

مدافع مصدوم تیم فوتبال استقلال تهران پس از رفع مصدومیت آماده بازی شده و می تواند تیمش را در هفته چهاردهم لیگ همراهی کند.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال استقلال تهران در هفته چهاردهم لیگ برتر یکشنبه سوم دی ماه از ساعت ۱۵ در کرمان میهمان گل گهر سیرجان خواهد بود.

ایمان سلیمی مدافع آبی‌های پایتخت که پیش از این در دیدار فولاد دچار مصدومیت شده بود با رفع مصدومیت در جمع شاگردان تمرینات گروهی را پشت سر گذاشته است و مشکلی برای حضور در بازی فردای استقلال تهران مقابل گل گهر ندارد اما با توجه به شرایط بازیکنان تصمیم گیرنده نهایی جواد نکونام سرمربی این تیم خواهد بود.

محمدحسین مرادمند هم که در بازی با تراکتور دچار مصدومیت شدید از ناحیه مینیسک زانو شده بود با اعلام کادر پزشکی استقلال از هفته پانزدهم که هفته پایانی نیم فصل اول است می‌تواند برای آبی‌های تهران به میدان برود اما این موضوع هم در گروه تصمیم مستقیم نکونام است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۲
    0 0
    خبرهای خوش هنوز در راه است، کسر امتیاز بخاطر سوراخ کردن سقف قرارداد و محرومیت و سقوط به دسته 3 بخاطر جعل امضاء و ...! ببینیم وزارت و فدراسیون تا چه حد اهل عدالت و عدم حمایت طالمانه از تیم خاص است.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس