دوئل غیرمستقیم ۵ گلر برای حضور در تیم ملی/ شماره یک فعلا سوم است!

نزدیک شدن به رقابت های جام ملت‌های آسیا انگیزه بازیکنان برای ارائه بهترین عملکردشان را بالا برده تا بتوانند به جلب نظر سرمربی تیم ملی، یکی از مسافران قطر و این رویداد مهم باشند.

به گزارش مشرق، در فاصله کوتاه باقی مانده تا جام ملت های آسیا سید حسین حسینی، حسین پورحمیدی، علیرضا بیرانوند، محمدرضا اخباری و پیام نیازمند ۵ دروازه‌بانی هستند که در رقابت‌های لیگ تلاش می‌کنند تا بهترین عملکرد را داشته باشند و به اردوی تیم ملی دعوت شوند.

سید حسین حسینی تا به امروز ۱۳ بار برای استقلالی‌ها در لیگ برتر به میدان رفته، که در ۸ بازی موفق به کلین شیت شده است. بعد از حسینی، حسین پورحمیدی است که با ۱۳ بازی برای تراکتور ۸ کلین شیت را ثبت کرده تا به همراه دروازه‌بان استقلال تهران در صدر قرار بگیرد اما علیرضا بیرانوند دروازه‌بان شماره یک تیم ملی این روزها در تیم پرسپولیس شرایط خوبی را دنبال نمی‌کند. او در ۱۳ بازی که برای سرخ پوشان انجام داده است تنها ۶ کلین شیت را ثبت کرده است.

دوئل غیرمستقیم ۵ گلر برای حضور در تیم ملی/ شماره یک فعلا سوم است!

محمدرضا اخباری دروازه‌بان گل گهر سیرجان نیز با توجه به ۱۰ بازی انجام داده برای این تیم توانسته ۶ کلین شیت را به نام خود بزند و به همراه بیرانوند در جایگاه دوم قرار بگیرد اما پیام نیازمند که همیشه پایه ثابت تیم ملی بوده است شرایط خوبی را ندارد. او در لیگ با ۱۱ بازی که برای سپاهان انجام داده، تنها ۴ کلین شیت را داشته است که آمار خوبی برای این بازیکن نیست.

عملکرد حسینی و پورحمیدی در استقلال در آستانه جام ملت‌های آسیا باعث شده است تا بالاتر از بیرانوند بایستند و شرایط بهتری را داشته باشند. هرچند پورحمیدی در گذشته به اردوی تیم ملی دعوت شده است اما در لیست ۱۸ نفره تیم ملی قرار نگرفته اما عملکرد او در لیگ امسال شاید بتواند کادر فنی تیم ملی را مجاب کند تا این بازیکن را برای جام ملت‌ها انتخاب کند. در این میان عملکرد اخباری هم در گل گهر چشم نواز بوده است و نشان داده می‌تواند سنگربان مطمئنی برای تیم ملی فوتبال کشورمان باشد.

در این میان جای یک گزینه در بین نام‌هایی که شانس حضور در تیم ملی را دارند دیده نمی‌شود، امیر عابدزاده که خالق صحنه احساسی در ورزشگاه آزادی پس از صعود تیم ملی به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر بود دیگر نامی از او در میان نبود. او با وجود این که در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر حضور داشت اما بازی برای تیم ملی انجام نداد.

دوئل غیرمستقیم ۵ گلر برای حضور در تیم ملی/ شماره یک فعلا سوم است!

بعد از جام جهانی با توجه به تغییر کادر فنی تیم ملی فوتبال کشورمان به تیم ملی دعوت نشده است. هرچند عملکرد او بعد از جام جهانی هم چنگی به دل نمی‌زند، او در این فصل تنها ۳ بازی در تیم ماریتیمو پرتغال انجام داده و موفقیتی نداشته است. عملکرد دروازه‌بانان داخلی هم باعث شده است کادر فنی تیم ملی توجهی به این بازیکن نداشته باشد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • پریسا متفکر ۱۰:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۳۰
    1 0
    بیرانوند دروازبان خوبی است اما بازی با پایش خوب نیست. سیدحسین حسینی پنالتی گیرتر از بیرانوند است اما تجربه بیرانوند از او بیشتر است.
    • زنده باد ایران عزیز ۱۸:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۳۰
      0 1
      که بره باز 6تا بخوره
    • IR ۰۷:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۱
      1 0
      6تا از انگلیس و ستاره هاش خورد منقاروند فقط 6تا از الهلال و عمر خریبین خورد.خودش خوب میدونست قراره چه بلایی سرش تو بازی با انگلیس بیاد سر همینم خودشو زد به مصدوم بودن.اینا رو ول کن منقاروند از استقلال خوزستان و نفت ابادان هم دو تا دو تا میخوره از ژاپن 3تا ناقابل خورد تو جام ملتهای قبلی خوشگل جلوی انگلیس اگه خودشو به مصدومیت نمیزد دو رقمی میشدیم
  • ایرانی با غیرت ۱۵:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۳۰
    2 0
    خروجهای نا مطمئن از دروازه و حرکات اضافی نظیر دریبل زدن مهاجم حریف برای روحیه دادن به تیم از دیگر نقاط ضعف علی بیرو این دروازه بان با سابقه است.
  • یحیی احمد ۱۸:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۳۰
    0 1
    لطفا آقای قلعه نوعی : بیرانوند را به ملت‌ها نبر... از حسینی و سه دروازبان دیگر استفاده کن... چون به گفته بعضی دوستان بازی با پای او خوب نیست و خطرناکه.... حسینی توی آمار خیلی خوبه.... ولی آیا حسینی در یا اخباری یا پورحمیدی مطمئن هستند؟؟؟ در بازی‌های آسیایی که حسینی خلافش را نشان داد و در پلی آف آسیا هم پورحمیدی کم تراکتور را شکست!!!
    • IR ۰۷:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۱
      1 0
      تو بازیای اسیایی حسینی فقط یه دونه گل خورد اونم تو 7 تا بازیوبیرانوند تو مسابقه با تاجیکستانم گل خورد تو لیگ هم که داریم میبییم شده زنگ تفریح مهاجمان حریف.قلعه نویی نباید هیچ بازیکنی از لنگ دعوت کنه اولا اینا بهش خیانت میکنن چون هیچ عرقی به تیم ملی ندارن و همیشه گفتن تیم ملی ما لنگه دوما در حد تیم ملی نیستن اینا اگه بازیکن بودن تیمشون با 13 امتیاز سود از داوری الان پنجم جدول نبود
  • عشقم فرهادمجیدی ۱۸:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۳۰
    0 1
    باز بیرانوند قابل تحمل تر ازبقیست. تجربه 2تاجام جهانی هم داره خیرسرش
    • عشقم کریم باقری IR ۰۷:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۱
      1 0
      چه گلی به سرمون زد تو جام جهانی های قبلی؟تو جام ملت های قبلی چه گلی به سرمون زد؟تیم ملی با بیرانوند هیچی نمیشه وقتشه یه دروازه بان جدید بذاریم تو دروازه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس