حمایت جانانه دبیر کل حزب عدالت و توسعه مغرب از مقاومت

دبیر کل حزب عدالت و توسعه مغرب به شدت از حماس و مقاومت تمجید کرد و فلسطین را متعلق به فلسطینیان دانست.

به گزارش مشرق، «عبدالاله بن کران» دبیر کل حزب عدالت و توسعه مغرب گفت: آنچه حماس انجام داد و مقابله آن با اشغالگران اسرائیلی، آرمان فلسطین را به همراه امت اسلامی و کل بشریت زنده کرد.

وی افزود: حماس فخر امت است و از روز اول در هفتم اکتبر، پیروزی را رقم زد و اشغالگران دستاوردی غیر از ارتکاب جنایات علیه ساکنان غزه نداشتند.

دبیر کل حزب عدالت و توسعه ادامه داد: آنانی که حامی اسرائیل هستند، خائن هستند زیرا هر آنکه آزاد مرد باشد، حامی حماس و مقاومت فلسطین است.

وی اضافه کرد: بسیاری در جهان خواهان بازگردانیدن حق به صاحب حق طبق قانون بین المللی هستند، اما اشغالگران گوش شنوایی ندارند و به قتل، تروریسم، سرقت و تجاوز ادامه می دهند. صهیونیستها با این راهی که در پیش گرفته اند، در نهایت از غزه و فلسطین خارج خواهند شد و اثری از آنها نخواهد ماند. فلسطین متعلق به فلسطینیان است.

این سیاستمدار مغربی به جنایات و شکنجه هایی که صهیونیستها از ابتدا علیه فلسطینان روا داشته اند نیز اشاره و بر ضرورت حمایت از ملت فلسطین تاکید کرد.

دبیر کل حزب عدالت و توسعه مغرب اعلام کرد: صهیونیستها فلسطینیان را به شهادت رسانده و منازل آنها را با سلاح کشتار جمعی ویران می کنند و این اقدامات و جنایات، جهان آزاد را به انتفاضه علیه اشغالگران و جنایات آنها سوق داده است.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس