کد خبر 1557282
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۷

به گزارش مشرق، کانال خیمه‌گاه ولایت در ایتا نوشت:

تاریخ را که ورق می زنیم، مبارزین عدالتخواه و ظلم ستیز را که می‌بینیم، صدای تظلم خواهی و فریاد بر سر مستکبرین و متفرعنین عالم را که می‌شنویم؛ همه یک خاستگاه دارد. کوخ. کوخ، مبارز پرور است. کوخ، حُر پرور است. کوخ، آدم ساز است. کوخ، فریاد ابوذر می آفریند، کوخ، به سرِ دار رفتن میثم را مشق می کند، کوخ، دستگاه تولید خمینی است. کوخ، ترس ستیز است. کوخ، نفسانیات را ذبح می کند.

کوخ، به ما هو کوخ موضوعیت دارد. کوخ بزرگ است چون انسان بزرگ عَرضه می کند. کوخ بر سر کاخ و اهالی‌اش خراب می شود. ولو آنکه به ربذه تبعید شوی، ولو آنکه به دار نخل آویزان شوی، ولو آنکه به گودی قتلگاه خوانده شوی.

همه‌ی کوخ‌ها یکطرف، کوخِ فاطمه طرفی دیگر. چه کوخی. کوخی که علی ساخته است و فاطمه مدیریتش می کند. کوخ زهرا عالمی را بهم ریخته است. همان کوخ سوخته. کوخ زهرا بساط کفر و شرک و نفاق را بهم زده است. کوخِ فاطمه، بازی یزید آن روز و امروز را بهم زده است. کوخی که زینب از دل آن می روید و کاخ یزید را بر سرش فرو می ریزد.

نوادگان این کوخ امروز نظم جهانی را بهم ریخته اند. خامنه‌ای و خمینی را می گویم. کوخ فاطمه نور دارد، نورش امروز چشمان خودبزرگ پنداران جهانی را کور کرده است.

سرنوشت عالم بدست اهالی کوخ است. کوخِ فاطمه. در این مسیر گاهی باید چون پدرِ کوخ صبری انقلابی و گاهی چون مادرِ کوخ، خروشی انقلابی پیشه کرد. از دل کوخِ فاطمه هر چه درآید؛ اشرافیت، عافیت طلبی، تساهل و تسامح، محافظه‌کاری، نشستن، خودخواهی و خودپرستی، تکاثر و سازش با التقاط و انحراف در نمی آید.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • منتقد گمنام ۲۳:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۸
    0 3
    وَإِلَى اللَّهِ عَاقِبَةُ الْأُمُورِ - عاقبت همه کارها با خداست. لقمان22 / إِنَّ اللَّهَ لَا يُغَيِّرُ مَا بِقَوْمٍ حَتَّى يُغَيِّرُوا مَا بِأَنْفُسِهِمْ - خدا سرنوشت هیچ قومی را تغییر نمیدهد مگر خود بخواهند. / رعد 11. لَا تَغْلُوا فِي دِينِكُمْ- در دین خود غلو نکنید. مائده 77.
  • منتقد گمنام ۲۳:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۸
    0 2
    وَإِلَى اللَّهِ عَاقِبَةُ الْأُمُورِ - عاقبت همه کارها با خداست. لقمان 22 / إِنَّ اللَّهَ لَا يُغَيِّرُ مَا بِقَوْمٍ حَتَّى يُغَيِّرُوا مَا بِأَنْفُسِهِمْ - خدا سرنوشت هیچ قومی را تغییر نمیدهد مگر خود بخواهند. رعد 11 / لَا تَغْلُوا فِي دِينِكُمْ - در دین خود غلو نکنید. مائده 77.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس