کد خبر 1557094
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۱
بار سنگین منافقین بر فهرست ادعا‌های حقوق بشری غربی

فهمیه اروانی در مقطعی علاوه بر مسئولیت مصاحبه با افراد جدید الورود به تشکیلات و پذیرش آن‌ها شکنجه گر و بازجوی افراد مسئله دار نیز بوده است. 

به گزارش مشرق، فهمیه اروانی فرزند نقی متهم ردیف ششم دادگاه منافقین است.

با این توضیح که نامبرده از اوایل انقلاب در جلسات نفاق شرکت کرده و در سال ۱۳۵۸ جذب تشکیلات می‌شود.

وی ابتدا مسئولیت دختران را در نهاد دانش آموزی عهده دار گردیده و پس از مارکسیست شدن گروهک در نشستی به این موضوع اعتراض و برای مقطعی کناره گیری می‌نماید.

لکن نهایتاً در سال ۱۳۵۹ توسط فردی به نام ثریا ابوالفتی دوباره جذب تشکیلات می‌شود.

گفتنی است مشارالی‌ها در سال ۱۳۶۱ با علیرضا پورنظری ازدواج تشکیلاتی کرده و در همان سال به محض خروج غیر قانونی از کشور در عراق به منافقین می‌پیوندد.

شایان ذکر است که فهیمه اروانی در سال ۱۳۷۸ مسئولیت آموزش شاخه‌ی نظامی به اصطلاح آزادی بخش گروهک تروریستی منافقین را بر عهده داشته و در عملیات تروریستی موسوم به راه گشایی در کنار مهوش سپهری، مسئولیت طراحی ورود افراد به داخل کشور و چک برنامه‌های آن‌ها برای عملیات‌های خمپاره زنی به مناطق مسکونی و ادارات را عهده دار بوده است.

همچنین وی در مقطعی علاوه بر مسئولیت مصاحبه با افراد جدید الورود به تشکیلات و پذیرش آن‌ها شکنجه گر و بازجوی افراد مسئله دار نیز بوده است.

نامبرده در عملیات‌های نظامی تروریستی فروغ جاویدان و چلچراغ حضور فعال داشته و مدتی نیز به عنوان رابط گروهک با آمریکایی‌ها و در سال‌های پایانی حضور در عراق نیز مسئول تبلیغات در مقر اشرف و لیبرتی بوده است.

همچنین مشارالی‌ها در مقطعی به عنوان جانشین مریم رجوی و در حال حاضر نیز به عنوان معاون رئیس شاخه‌ی نظامی گروهک تروریستی منافقین و عضو شورای موسوم به ملی مقاومت فعالیت می‌کند.

با زیاد شدن تعداد عملیات‌های تروریستی تشکیلات ستاد داخله در اکثر مقرها نظیر مقر بصره (حبیب) کوت (فائزه)، العماره همایون و موزرمی جلولا انزلی) علوی (مقدادیه) و مقر اشرف تشکیل می‌گردد.

همچنین سازماندهی مقرها و هر یک از عملیات‌های تروریستی توسط مسعود و مریم رجوی صورت گرفته و ریاست ستاد داخله و شاخه نظامی به اصطلاح آزادی بخش گروهک تروریستی منافقین به مهوش سپهری محول شده و معاونت‌های مختلف آن نیز تحت نظر فهیمه اروانی اداره می‌گردند. ضمناً نامبرده تحت تعقیب اینترپل بوده و دارای اعلان قرمز به شماره ۲۰۰۲-۴۲۷/۶-A می‌باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ۰۹:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۸
    8 0
    فهیمه روانی .
    • ۱۴:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۸
      6 0
      خودمنافقین شکنجه گرای قهاری بودند، این فهیمه دیگه کی بوده!؟ یا قرآن...
    • ۲۰:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۸
      2 0
      رفتار و پوشش اروتیک داشت به نحوی که او را جلوی مهمانان آمریکایی قرار میدادند تا آنها را اغوا کند. زمانی سوگلی رجوی بود ولی بعد از قجر تنزل کرد.
  • ۱۰:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۸
    0 9
    که چی اخه به الان چه مربوطه
    • ۱۴:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۸
      4 0
      ربطش آینه که این کثافتها الان باید محاکمه بشن و وقتی که گیرشون آوردند پدرشون رو در بیارن.
  • Hamid ۱۱:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۸
    4 4
    اینهمه شکجگر که داخل ایران الان دارن خون مردم و نظامو میمکند دارن دزدی و اختلاس میکنن ول کردید دارین خاطر بازی میکنید ایران فرقی نکرده فقط شنجگراش عوض شدن
    • ۱۵:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۸
      5 0
      آخه آدم حسابی یا کوری وکر ویا خودتو به ...میزنی هنوزم دارن کارمیکنن گذشته چیه اینا می‌خوان آینده ی یه عده جوان خام واحساساتی روهم خراب کنند مثل قبلیایی که حتی خانواده هاشون هم نمیتونن باهاشون تماس بگیرن ونابودشون کردن زندگیهایی که نابودشدن وفرزندانی که به خانواده های سویدی ونروژی ودانمارکی افتادن وخدامیدونه چطوری برزگشون میکنن اینا فقط خودشون وبیچاره نکردن بازم باید گفت
  • ۱۵:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۸
    3 0
    اینا دیگه پیروپانل ازکارافتادن باید به فکرخانه ی سالمندان باشن دیگه بسه هرچی کشتید وبیچاره واواره کردید دریه برهه ی زمانی شاید به خاطرجوانی میشد براش یه توجیه ساخت که طرف اشتباه کرده ولی الان که دیگه سنی ازاین بیشعوراگذشته وخودشون روبه عالم فروختن ودیگه اون شعارای امپریالیسم ستیزی وغیره وذالک هم معلوم شد همه ش کشکه دیگه برای این همه خودتون ومردم روعذاب میدید تمامش کنید بابا بتمرگیدیه گوشه وزندگیتون روبکنید وبذارید مردم هم یه دشمن ازدشمنهاشون کم بشه ازشرق وغرب وشمال وجنوب دایما بچه هامون رومیکشن بچه های داخل روببشترین ازاین به گندنکشید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس