به گزارش مشرق، الهام عابدینی، فعال رسانه در توییتر خود نوشت:

انسانیت‌زدایی یک سیاست خیلی جدی و واقعیه برای مشروعیت‌بخشی به جنگ و همراه کردنِ افکار عمومی. کافیه به اخبار درباره ایران، فلسطین، کمی قبل‌تر مثلا لیبی و ... نگاه کنید. مثلا همین روزها درباره فلسطین: "هیولا"، "آن‌ها"، "ساکنان غزه" و ...

انسانیت‌زدایی سیاستی برای مشروعیت بخشی به جنگ غزه

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ۱۳:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۷
    3 4
    اتفاقا کودک دزدی ومردم سپروقحطی زده کردن سیاست مقاومته که ضدانسانیه
    • ۱۸:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۷
      1 1
      ماله بکش بالاخره اسراییل ناموس بیناموست
    • ایرانی ۲۲:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۷
      0 0
      اگر یکی اومد تو خونت و اموالت رو گرفت و به خانوادت تعرض کرد وخواست با لگد از خونت بندازه بیرون یه وقت از غفلتش استفاده نکنی تا بهش ضربه بزنی چون نامردیه!! یه وقت عزیزانش رو گروگان نگیری چون نامردیه! چون اون اسلحه داره و تو دست خالی یه وقت از روش های نامتقارن برای دفاع از خودت استفاده نکنی چون بده! از نگاه گوساله هایی مثل تو آدمی که توسط مُشتی وحشی خونخوار گرفتار شده یا باید به بردگی تن بده یا بمیره و گرنه هر روشی که برای ضربه به دشمن و دفاع از خودش انتخاب کنه خَرمغزهایی چون شما ازش ایراد میگیرن چون به خَریت و سواری دادن به ارباب عادت دارن!
  • حاجی زنجانی ۲۲:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۷
    1 0
    پوفیوز! لابد کودک کُشی و ریختن بمب های یک تنی از ارتفاع ۱۲ کیلو متری رو بیمارستان و کشتن زن و بچه و پیر و جوانانی که سالهاست دورتادورشان محاصره است عین انسانیت!! ببین یابو! کثیفت از صهیونیستها توجیه گران متعفنی مثل تو هستند که میگن چون در محاصره جانیها گرفتار شده ای به زندگی خفت بار و مرگ تدریجی تن بده ولی برای نجات خودت و آینده فرزندانت تلاش نکن، چون لجنهایی مثل تو انسان دانشون بخاطر اسیر شدن چند غیرنظامی اسقاطیلی درد میگیره!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس