۲ عملیات موفقیت‌آمیز حزب‌الله لبنان علیه مواضع نظامیان صهیونیست

حزب الله لبنان با صدور بیانیه‌هایی از ۲ عملیات موفقیت آمیز خود علیه نظامیان صهیونیست با موشک‌های هدایت شونده خبر داد.

به گزارش مشرق، حزب الله لبنان با صدور یک بیانیه اعلام کرد که رزمندگان لبنانی صبح امروز شنبه مواضع نظامیان صهیونیست را در منطقه برکه ریشا با موشک‌های هدایت شونده در هم کوبیدند.

در جریان این حمله موشکی موفقیت آمیز تعدادی از نظامیان صهیونیست به هلاکت رسیده و تعداد دیگری نیز زخمی شدند.

حزب الله لبنان با صدور بیانیه دومی تاکید کرد که پیاده نظام دشمن در اطراف پایگاه برکه ریشا با سلاح‌های مناسب هدف قرار گرفتند.

در این عملیات دوم نیروهای لبنانی نیز تعدادی از نظامیان صهیونیست به هلاکت رسیده و یا زخمی شدند.

همزمان نیز رسانه‌های عبری زبان از به صدا درآمدن آژیر خطر در منطقه زرعیت واقع در شمال اراضی اشغالی و در نزدیکی مرزهای مشترک با لبنان خبر دادند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی در گزارش‌های امروز خود اذعان کردند که حزب الله لبنان همواره این رژیم را با انواع جدیدی از مهمات استفاده شده در حملات موشکی غافلگیر می‌کند و هیچ شب و روزی در شمال سرزمین‌های اشغالی نمی‌گذرد که انفجاری در آنجا رخ ندهد، تا جایی که زندگی در این مناطق بسیار مشکل شده است.

رسانه‌های صهیونیستی همچنین گزارش دادند که حزب الله تنها به سمت مناطق کریات شمونه و اطراف آن دست کم ۱۰ موشک شلیک کرده است.

خبرنگار مسائل خارجی سرزمین‌های اشغالی در شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی روز گذشته از افزایش نارضایتی میان شهرک نشینان ساکن مناطق شمالی خبر داده و گفت که آنها بیش از دو ماه است که منازل خود را ترک کرده‌اند. این خبرنگار صهیونیست تاکید کرد که شهرک نشینان اعلام کرده‌اند که اگر عملیات نظامی گسترده‌ای برای دور کردن حزب الله در مرزهای سرزمین‌های اشغالی صورت نگیرد، به منازل خود باز نخواهند کرد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس