1

در واکنش‌های شبکه‌های اجتماعی، کاربران نسبت به سکوت سلبریتی‌ها درباره این جنایت انتقاد کردند.

سرویس سیاست مشرق، ساعت ۲ بامداد جمعه، گروهک تروریستی جیش‌الظلم، موسوم به «جیش‌العدل»، طی یک حمله تروریستی به مقر فرماندهی انتظامی شهرستان راسک، ۱۱ مأمور فراجا را به شهادت رسانده و چند تن را مجروح کرد. مجروحان این حادثه تروریستی به‌وسیله بالگرد برای ادامه مداوا به زاهدان منتقل شدند.

اسماعیل دهکردی، محمدعلی حسنی، محمدرضا جعفری، محمد صیادی، محسن پریشان، حامد خمر، اسکندر عباسی و محمد فتوحی، از مجروحان این حادثه تروریستی بودند.

فرش قرمز اصلاح‌طلبان زیرپای تروریست‌ها+ عکس و فیلم

در این عملیات، مسلم شجاعیان، احسان بابایی، پوریا شیخ، ابوالفضل شهریاری، محمدحسن براهویی، علیرضا اکبر مزار، علی دشت پوری، حسن بابانیا، احمد خمری، محمد فیروز نیا و حمید رضایی امین، به شهادت رسیدند. در بین شهدا، برخی سابقه قهرمانی در رشته‌های ورزشی داشته و برخی هم از اهل سنت بودند.

فرش قرمز اصلاح‌طلبان زیرپای تروریست‌ها+ عکس و فیلم

در این حمله، تعدادی از تروریست‌ها نیز به هلاکت رسیده و تعدادی نیز زخمی شدند؛ یک تروریست هم دستگیر شده است. پس از انتشار تصویر تروریست به هلاکت رسیده حادثه تروریستی راسک، رسانه‌های معاند برای لاپوشانی این جنایت، تلاش کردند تا با ادعای کشف هویت تلفات تروریست‌ها، وابستگی و عضویت آن‌ها در گروهک جیش‌الظلم را تکذیب کرده و آنها را شهروندانی عادی و رهگذر در این عملیات، معرفی کنند.

فرش قرمز اصلاح‌طلبان زیرپای تروریست‌ها+ عکس و فیلم

فرش قرمز اصلاح‌طلبان زیرپای تروریست‌ها+ عکس و فیلم

این جنایت واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی نسبت به گروهک‌های تروریستی، به‌ویژه جیش‌الظلم را در پی داشت، کاربران با اشاره به هم‌زمانی شهادت نیروهای انتظامی با ایام فاطمیه، یاد این عزیزان را گرامی داشتند.

در واکنش‌های شبکه‌های اجتماعی، کاربران نسبت به سکوت سلبریتی‌ها درباره این جنایت انتقاد کردند. همچنین به ماجرای هشتگ‌های «نه به اعدام» چهره‌های برجسته هنری و سیاسی در سال‌های گذشته نیز اشاره کرده و خواستار برخورد شدید و بازدارنده علیه تروریست‌ها شدند.

البته به این معنا نیست که پس از این حمله هم زمزمه‌های «نه به اعدام» در فضای مجازی مطرح نشود؛ سیدمحمد ابطحی، از چهره‌های برجسته اصلاحات و مسئول دفتر سابق سید محمد خاتمی، این هشتگ را در شکل و شمایلی دیگر، بسط و گسترش داده است. او در توئیت عجیب عنوان کرده که باید برای برقراری امنیت در مرزهای ایران، «چرخه خشونت» متوقف شود.

فرش قرمز اصلاح‌طلبان زیرپای تروریست‌ها+ عکس و فیلم

کاربران شبکه‌های اجتماعی نیز به این توئیت واکنش داشته و به ابطحی پاسخ دادند. بسیاری از فعالان رسانه‌ای معتقدند که منظور او از چرخه خشونت، حمایت تلویحی از گروهک‌های تروریستی و اعضای آنها است. برخی دیگر هم تصورشان این بود که ابطحی به اعدام‌ این تروریست‌ها اشاره داشته است.
در بین واکنش‌ها، برخی کاربران پاسخ ابطحی را که به نوعی جمهوری اسلامی را هم در علت بروز این جنایت مقصر می‌داند، با خبر شبکه بهایی منوتو که این حادثه را تروریستی اعلام کرده، مقایسه کردند.

فرش قرمز اصلاح‌طلبان زیرپای تروریست‌ها+ عکس و فیلم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 21
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 19
  • ۱۴:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۵
    31 2
    اصلاح طلبان از امریکا واسراییل هم خطرناکتر هستند
    • رضا خ ۱۶:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۵
      14 0
      دقیقا همینه
    • مصطفی ۱۸:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۵
      13 0
      مرگ بر منافق
    • ۱۶:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۶
      0 0
      یه چوب خشک میکردید توی پاچه‌ی این ابطحی تا بالا، میفهمید چرخه‌ی خشونت یعنی چی...این همه لابی و بیشرفی علیه امنیت کشور تا کجا آخه!؟ همینا دارندبه اسماعیل زهی گرا و امنیت میدی که اونم داره تحریک میکنه اطرافش رو... اون مدیران متمول ایضا اسکل توی تیرون چه غلطی میکنن!؟
  • ۱۴:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۵
    24 2
    شهدا شفاعت کنید
  • ۱۴:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۵
    4 5
    گیردادن به رشیدپورچراتوتوییتش علنی نفرین نکرده اخه اینجوربخوادبگه باید اختلاس وبهره باکی تمام حکومت ونجومی بگیریوسهیمه درخمت وکنکوروتسهیلات ه مبگه اونجوری حاکمیت هم مورد لعن رارمیگیره
  • محمد ۱۵:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۵
    10 0
    نمیدونم چرا مث عربستان که شیخ نمر را گردن زدند این وهابی رو گردن نمیزنن
  • ۱۵:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۵
    11 1
    خدا رحمتشون کنه از ادم حرف بزنید سلبریتیها ادم نیستند اینها منافعشون هرجا باشه برای اونها دم تکون میدن 🤮
  • ۱۸:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۵
    10 1
    آقای ابطحی ! این وحوش هم سر در همان آخوری دارند که اصلاح طلبان رو سرمایه اصلی خودش در جمهوری اسلامی ایران میدونه ! کسی که خودشو به خواب زده رو با لگد هم نمی توان بیدار کرد !
  • ایران ۱۹:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۵
    11 0
    از مولوی عبدالحمید هم غافل نشید که در ساز مخالفان نظام می‌دمد
  • ۲۱:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۵
    0 0
    لعنت به تروریست‌های ایرانی که دل به این کوردلان دادن این هم از فرش قرمز اصلاح طلبان از این حوادس تسلیت به ایران عزیز درود به این شیر مردان این آب و خاک لعنت به ابطحی و بقیه انها6
  • ۲۱:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۵
    3 0
    آخه این ماموران چه گناهی کردند که اینگونه کشته شوند
  • ۲۲:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۵
    7 0
    همه این توطئه ها زیر سر عبدالیزید است مرگ یکبار شیون هم یکبار این بی دین به ظاهر مولوی را اعدامش کنید تمام
  • ۲۲:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۵
    0 0
    صریحا مقتدر و لی نه با نفرت عمل کنید در مورد آقای عبد الحمید کارگروه ویژه تشکیل بدید برای تمام کردن وضعیتش باید مطالعات کنید در وضعیتی که و وضعیت مطلوبی که شما می خواهید باشد بعد از رساندن به وضعیت مطلوب مولوی عبدالحمید را تمام کنید وقتشه سیستان بلوچستان به چند استان تبدیل شه گفتم باید و وضعیت هست از نظر مردم شناسی و انسان شناسی مورد مطالعه قرار بک گیره حتی ساختار اقتصاد بعد از آن وضعیت را به وضعیت مطلوب برسانید و بعدش تغییرات را ایجاد کنید
  • ۰۵:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۶
    1 0
    این اصلاح طلب ها از اون دسته از کسانی بودند که زمانی که داعش به ۴۰ کیلومتری مرزهای ما (خانقین عراق) رسیده بود از ترس میگفتند بریم با داعش مذاکره کنیم ؛)) / پس زیاد از سخنان ی ابطحی تعجب نکنید ذاتا حضرات اصلاح طلب ترسو هستند / زمان حمله داعش به مجلس یه عده از بزرگان این اصلاح طلب ها از ترس درب ها رو روی خودشون بسته بودند و ملاقات مردمی هاشون رو تعطیل کرده بودند ؛ در مقابل رهبر معظم انقلاب عصر همون روز حمله داعش به مجلس ،دیدار مردمی و سخنرانی داشتند / شجاعت برخی از این اصلاح طلبها وقتیه که از معرکه دور باشند و لاف در غریبی بزنند / در مقابل شجاعت رو باید در امثال شهید حاج قاسم سلیمانی جستجو کرد که در زمان رجزخوانی ابوبکر البغدادی در میان تعداد زیادی از داعشی ها در صف سوم روبروی ابوبکر البغدادی نشسته بودند / ته شجاعت این اصلاح طلبها و دولت بنفششون این بود که در مذاکرات برجام خودکار به سمت وزیر امورخارجه ام یکا پرت کردن. ؛)) /
  • محمد ۱۰:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۶
    0 1
    از چای دبش چخبر مشرق!عجب سکوتی حکم فرماست !مشرق!چی شد ای بابا !
  • هاتف ۱۱:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۶
    2 0
    به قول شیمون پرز صهیونیسم : اصلاح طلبان سرمایه های اصلی ما در ایران هستند.
  • مجید ۱۲:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۶
    0 0
    همه ما مخصوصا زاهدانیها میدونن این گروهکها ازچه ابشخوری اب میخورن.یکی نیست به این عبدالحمیدوک بگه اگه شهر امنیتی شده بخاطر حرفهای ضدنظام تو وامثال تو هست.شرور زاهدان.
  • ملیسا ۱۴:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۶
    0 0
    اگر منظورش از چرخه اینه که اینها را نباید بکشیم تا اینگونه اتفاقات ترکرار نشه، فقط میتونم بگم خاک بر سر ابطحی. همین! خدا گفته و لکم فی القصاص حیاه یا اولو الالباب. امثال ابطحی در بهترین حالت (اگر خائن نباشند) بی عقل هستند (چون خدا گفت یا اولو الالباب). تازه این آیه برای قصاص قتل های معمولیه نه اینگونه جنایایت تروریستی. بنظرم بپذیریم خائن هستند خیلی راحت تره.
  • مسلم ۱۸:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۶
    0 0
    اینها یک مشت ساده لوح قاچاقچی هستند که اینجورجوانان ماروناجوان مردانه میکشن
  • صادق ۱۷:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۷
    0 0
    چراوریر ارشاد اخبار کشور را به چند روزنامه وابسته. بهمعامدین انقلاب اسلامی واگذار نموده وبا مجوز ارشاد نظرات ضدانقلاب را در سایتها و مطبوعات خود با تحلیل های مغرضانه علیه مردم به نمایش میگذارندوخوراک تبایغاتی داخل و خارج راگسترش میدهند که به مجرمین امنیتی مانند همین ابطحی وپزشکیان تجزیه طلبواصلاح طلبان منافق که هرگاهی بصورت زنجیری برای تضعیف نظام بخط میشوندواز فعالیت دادگاه ویژه هم خبری نیست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس