کد خبر 1556195
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۸
درخشان: پنالتی استقلال در دربی، اعمال نفوذ بود!

سرمربی اسبق تیم فوتبال پرسپولیس مدعی است که پنالتی ثانیه‌های پایانی دربی ۱۰۲ به سود استقلال، اعمال نفوذ بود!

به گزارش‌مشرق، حمید درخشان سرمربی اسبق تیم فوتبال پرسپولیس جمعه ‌شب با اشاره به تساوی سرخابی‌ها در دربی ۱۰۲ پایتخت، اظهار داشت: مسابقه‌ای که عنوان دربی بزرگ پایتخت را یدک می‌کشد و هواداران زیادی را به ورزشگاه کشاند، زیبا نبود. انتظار از این بازی خیلی بیشتر است و همه توقع دارند فوتبال تاکتیکی‌، روان‌ و تهاجمی‌ را شاهد باشند اما این اتفاقات رخ نداد.

وی افزود: نمی‌دانم چرا داوران فوتبال سطح اطلاعات و داوری‌شان اینقدر پایین است که حتی با کمک VAR هم نمی‌توانند تصمیمات درست و منطقی بگیرند. این یک واقعیت تلخ را نشان داد که داوران فوتبال ایران ضعیف هستند. من پس از پایان بازی مصاحبه‌ای را از زبان «محمد ثامر» کمک داور ویدیوئی دربی خواندم که نمی‌دانم حقیقت دارد یا خیر اما اگر درست باشد واقعا باید رسیدگی شود، او گفت پنالتی استقلال دست ما و موعود بنیادی‌فر نبود!

سرمربی اسبق تیم فوتبال پرسپولیس مدعی شد: آنچه من و تمام مردم از بیرون مشاهده کردیم قابل درک نیست؛ چطور موعود بنیادی‌فر که نزدیک‌ترین فرد به صحنه بود پنالتی را نگرفت، داور باید نظر نهایی را بدهد و او تصمیمش ادامه بازی بود! پنالتی که در ثانیه‌های پایانی بازی به سود استقلال و به ضرر پرسپولیس گرفته شدف اعمال نفوذ بود!

درخشان افزود: پرسپولیس برتری نسبی به حریف داشت و می‌توانست از این برتری نسبی استفاده کند و حتی سه امتیاز کامل مسابقه را به دست آورد. در نیمه اول قرمزپوشان توپ و میدان را در اختیار داشتند و چند فرصت نیز خلق کردند. در نیمه دوم استقلال پرسینگ زیادی انجام داد و باعث شد کار پرسپولیس برای گرفتن فضاها و خلق موقعیت سخت‌تر شود.

وی در پاسخ به این پرسش که چرا یحیی گل‌محمدی برای خنثی کردن تاکتیک بازی مستقیم استقلال، کار خاصی انجام نداد؟ گفت: مربی باید تصمیمات درست بگیرد تا تیمش برنده شود، این تدابیری است که او و دستیارانش باید اتخاذ کنند. اینکه چرا پرسپولیس نتوانست گل خود را حفظ کند، چرا تغییر تاکتیک نداد و برای دفع بازی مستقیم تیم حریف کاری انجام نداد به کادر فنی برمی‌گردد هر چند فشار و حساسیت بازی زیاد بود.

پیشکسوت پرسپولیس در پایان گفت: پرسپولیس هفته‌های زیادی را تا پایان فصل پیش رو دارد و به طور حتم گل‌محمدی بیشتر از همه می‌داند تیمش چه نقاط ضعفی دارد و چطور باید تقویت شود. پرسپولیس هنوز هم مدعی قهرمانی است و من حتم دارم در بازی‌های آینده امتیازات لازم را جمع‌آوری خواهد کرد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • abbas ۰۷:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۵
    1 4
    مشرق از دربی بیا بیرون دیگ کاری میکنی تا چند وقت سر نزنم کل خبرات شده چرت و پرت دربی از شما بعید تو این وضعیت حوادث تروریستی و وضعیت یمن و جنگ فلسطین شده همه هم و غمت دربی
  • اکبر قادری ۰۸:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۵
    5 3
    شکر نخور بابا ... با کمک همین داور از باخت جستید، وگرنه باید دوتا پنالتی صددرصدی دیگه هم واسه ما میرفتن ... سومی رو دیگه روش نشد نگیره
  • ۰۸:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۵
    4 1
    تمام مردم؟ توهم نزن .
  • رضا ۰۸:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۵
    5 3
    ببینید ترا بخدا یکبار بخاطر وجود کمک داور ویدئویی یکی از دو پنالتی استقلال را اعمال کرده اند این لنگی ها چه آشوبی به پا کرده اند!! آن هم تیمی که در تمام عمر 60 ساله اش یکبار هم نتوانسته برنده دربی باشد!!
  • محمد ۰۹:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۵
    3 3
    اگه وار زودتر اومده بود لنگیها الان دهم جدول بودن با نتایج درخشان اقای درخشان
  • ساقی ۰۹:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۵
    1 2
    چرا از هفته قبل حرف نمیزنی گل شما آفساید بود گل گلگهر دومتر رد شده بود گل شما جلوی ذوب آهن آفساید بود از داوری حرف نزنید جنبه باخت داشته باش آقا حمید یک امتیاز بذارید تو جیبتان وتمام هیچکدام مستحق برد نبودند
  • ۲۱:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۵
    0 0
    فشار خیلی بالاست خطر ترکیدگی لنگ وجود دارد.
  • ۲۱:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۵
    0 0
    بله آقای درخشان اعمال نفوذ بود برای پایان دادن به مفت خوری شما.
  • ۲۳:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۵
    0 0
    خروجی اینگونه سخنان آبی باشد یا قرمز ایجاد و تداوم بخشی به تنش و آشوب حداقل در سکوها است، خوب است دادستان از آقای درخشان و هرکس دیگر که آشوب آفرینی می کند بخواهد که سند اثبات کننده ی ادعایشان را ارائه کنند و اگر نتوانستند بالای مجازات که برای اینکار است را درباره ی آنان صادر کند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس