رئیسی: نیروهای مقتدر امنیتی و انتظامی هر چه سریعتر عاملان و آمران جنایت «راسک» را شناسایی کنند - کراپ‌شده

رئیس جمهور ضمن محکومیت حمله تروریستی به مقر انتظامی در شهرستان راسک استان سیستان و بلوچستان، گفت: لازم است نیروهای مقتدر امنیتی و انتظامی هر چه سریعتر عاملان و آمران این جنایت مذبوحانه را شناسایی کنند تا به سزای عمل ننگین خود برسند.

به گزارش مشرق، آیت الله رئیسی رئیس جمهور ضمن محکومیت حمله تروریستی به مقر انتظامی در شهرستان راسک استان سیستان و بلوچستان، گفت: لازم است نیروهای مقتدر امنیتی و انتظامی هر چه سریعتر عاملان و آمران این جنایت مذبوحانه را شناسایی کنند تا به سزای عمل ننگین خود برسند.

متن کامل پیام رئیس جمهور به شرح ذیل است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

"وَالَّذِینَ هَاجَرُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ ثُمَّ قُتِلُوا أَوْ مَاتُوا لَیرْزُقَنَّهُمُ اللَّهُ رِزْقًا حَسَناً

بار دیگر دستان پلید عوامل دست نشانده استکبار جهانی در حمله تروریستی کور و بزدلانه به مقر انتظامی در شهرستان راسک آغشته به خون، و منجر به شهادت و مجروح شدن تعدادی از نیروهای انتظامی خدوم و فداکار کشورمان شد.

اینجانب ضمن ابراز همدردی عمیق با خانواده هایی که عزیزان خود را در این اقدام ناجوانمردانه از دست دادند، این حادثه را به ملت بزرگ ایران تسلیت می گویم و برای شهیدان سرفراز این حادثه علو درجات، برای مجروحان شفای عاجل و برای عموم خانواده های داغدیده صبر و تسلای خاطر مسالت دارم.

لازم است نیروهای مقتدر امنیتی و انتظامی هر چه سریعتر عاملان و آمران این جنایت مذبوحانه را شناسایی کنند تا به سزای عمل ننگین خود برسند.

به گزارش مشرق، بامدادجمعه ۲۴ آذر، در پی حمله گروهک تروریستی به مقر انتظامی راسک در استان سیستان و بلوچستان، ۱۱ تن از نیروهای فراجا به شهادت و در مقابل تعدادی از تروریست‌ها نیز به هلاکت رسیدند، یک نفر از این تروریست‌ها نیز دستگیر شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 14
  • ۲۰:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    18 0
    شما اگه واقعا خیلی نگران شهید شدن فرزندان ایران هستید، مدافعان و مرزبانان را به سلاحهای روز که اینقدر از تولیدشان در داخل دم میزنید، مجهز کنید اگه نمیتونید تولید کنید، قیمت کوادکوپترهای مجهز به دوربین ۸ کی در چین فقط ۵۰ یوانه
  • ۲۱:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    17 8
    این است نتیجه مماشات با کسانی همچون مولوی عبدالحمید منافق
  • alir ۲۱:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    7 4
    تورا خدا برای این مرزهای یله کشور از شرق تا غرب کاری بکیند.--- قاچاق اسلحه - جاسوسی - قاچاقا انسان - قاچاق دام -...
  • محمد ۲۳:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    8 1
    چطوری حداقل بیست نفر پلیس زبده مسلح از دو سه نفر که آموزش نظامی هم ندیده اند،غافلگیر میشوند؟نفوذی دارند????
  • ۰۰:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۵
    12 2
    اگر این ماجرا در ترکیه اتفاق میافتاد ارتش آن منطقه را شخم میزد و خانه به خانه دنبال تروریستها میگشتند و از آن طرف مرز هم عبور میکردند و دنبال آنها میرفتند همانطور که با عراق و سوریه این کار را کردند. خوب یا بدش کار ندارم ولی نشان دادند که اگر یک سرباز ارتش کشته شود همه مناطقی که تروریستها هستند چه داخل و چه خارج از مرز را به خاک و خون میکشند. اون عبدول افندی را هم بایستی یک درسی بهش داد و اون ساختمان مسجد منافقین هم چراغش خاموش و درش بسته شود. مسجد نیست که ، لانه تروریستها است.
  • بی نام ۰۸:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۵
    49 0
    تا وقتی لب مرز ها نیروی زبده نذاری دل خوش کنی به چندتا سرباز وظیفه و کادر تازه کار همینه مرز باید دست نیروی زبده باشد حرفه ای بجای هزینه برای سربازی اجباری یکبار حرفه ای را امتحان کنید برای هر بخش دفاع آدم های مخصوص همون بخش را تربیت کنید نتیجه را ببینید نمیشه که هر وقت بیست تا سی هموطن راشهید کنیم بعد بگیم انتقام میگیریم
  • ۱۳:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۵
    2 10
    خودتی ، امر عبدالحمید است که از دستگیری او واهمه دارید.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس