کد خبر 1555967
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۷
نعمتی پای مرا زد و ۱۰۰ درصد پنالتی بود

هافبک استقلال گفت: نعمتی پای مرا زد و ۱۰۰ درصد پنالتی بود.

به گزارش مشرق، آرش رضاوند پس از تساوی دربی ۱۰۲ اظهار داشت: در کل بازی خوبی بود و ما موقعیت‌های زیادی به خصوص در نیمه دوم داشتیم. متاسفانه روی اشتباه خودمان و یک شوت ۵۰ درصد گل خوردیم و توانستیم دقیقه ۹۰ به بازی برگردیم.

وی در مورد اینکه این تساوی به نفع سپاهان بود، گفت: ما برای ۳ امتیاز آمده بودیم و روی اتفاق گل خوردیم. بازی دربی است و این طبیعی است که نمی‌توانید بی مهابا حمله کنید. به هرحال فشار بازی زیاد است. با این حال تیم ما خیلی خوب بازی کرد.

هافبک استقلال در مورد صحنه پنالتی و اینکه پرسپولیسی‌ها گفته اند پنالتی نبود، تاکید کرد: ۱۰۰ درصد پنالتی بود و علی نعمتی پای چپ مرا زد. اگر غیر از این باشد، من فوتبال را کنار می‌گذارم و دیگر بازی نمی‌کنم. چند کارشناس داوری هم صحبت می‌کنند که آدم خنده اش می‌گیرد، معلوم است رنگی صحبت می‌کنند. فکر می‌کنم فغانی هم در موردشان صحبت کردند و حرف خوبی زدند.

رضاوند در مورد VAR گفت: امروز یک صحنه ما را پنالتی نگرفت، اما مطمئن باشید ۱۰۰ درصد در نتایج تاثیرگذار است. اگر امروز نبود داور صحنه دوم را پنالتی نمی‌گرفت. بررسی کنید که در بازی های قبلی هم تیم حریف چند بار در آفساید گل زده است. بازی آلومینیوم، ذوب آهن و همین اخیرا بازی هوادار. ببینید چه امتیازهایی جابجا شده است.

وی در مورد اینکه پرسپولیسی ها گفتند استقلالی ها بعد از گل طوری خوشحالی کردند که انگار جشن قهرمانی گرفته اند، گفت: ما برای ۳ امتیاز آمده بودیم و روند بازی این را نشان می‌داد. اگر خوشحالی کردیم به خاطر این بود که دقیقه ۹۳ گل زدیم و اگر نمی زدیم بازنده می شدیم. شک نکنید ما خیلی بهتر از حریف بودیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۲۱:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
    1 3
    باز بامجون هم خودش رو قاطی میوه‌ها کرد! حالا تو چی میگی خاله عروس خانم
    • ۰۹:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
      0 0
      آب رو بریز در محل سوزش
    • لنگی ۱۰:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
      0 0
      بسوز لنگی بسوز خخخخخخ آب یخ فراووونه لنگی خخخخخخخ VAR پدرتون رو درآورد
  • علیمرادی ۲۲:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
    3 0
    ازکره ماه هم دیدن پنالتی روـحالا یه عده که هرهفته با داوری امتیاز میگیرن دارن بهانه میگیرن ویحیی هم باز ازسرعادت قهرکرد وباشگاه لنگپولیس هم بیانیه و تهمت به این واون. اون ازتماشاگرانشون این ازمدیریت وکادره فنیشون باید یبارمحرومشون کنند
  • ۲۲:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
    2 2
    من که طرفدار هیچکدام نیستم ولی خدایش پنالتی نبود
  • وحید ۲۳:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
    2 2
    همه مردم دیدند پنالتی نبود.
  • ناشناس ۰۸:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۵
    1 0
    تا از کارشناس داوری که گفتن اصلا پنالتی نبود بیشتر می دانی مثل روز روشن بود که داور قصدش تساوی کشاندن بازی و اعمال نفوذ بود اینو همه دیدند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس