کد خبر 1555469
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۴۰۲ - ۰۵:۳۷

به گزارش مشرق، سید علیرضا آل داود، فعال رسانه در کانال ایتای خود نوشت:

در یک جنگ شناختی ادراکی و ترکیبی قرار داریم. این جنگ در بستر فضای مجازی رها شده، بی ضابطه و بی قانون در سطح کشور جریان دارد.

دقیقا در لایه ذهن و قلب مردم و تمام آنچه به حیات آنان مرتبط است.

اما چگونه جریان تحریف و دشمنان خارجی در این جنگ به کشور و مردم آسیب می رسانند؟

پاسخ آسان است، با پاشیدن بذر بی اعتمادی، ناامیدی و ایجاد فضای یاس در کشور که نتیجه آن با تصویر سازی و بمباران رسانه ای اذهان و قلوب مردم منتج به تسلیم شدن در برابر ترجیحات و خواست جریان تحریف و دشمنان خارجی خواهد شد.

آخرین نمونه آنرا در جنگ ترکیبی به بهانه‌ی مهسا امینی شاهد بودیم که چطور ولنگاری فضای مجازی و رسانه در کشور تغییر ذائقه و رفتار را بوجود آورده بود خصوصا در میان قشر نوجوان و جوان که شبانه روز زیر بمباران اخبار جعلی و ضد ارزشی در سکوهای آمریکایی نظیر اینستاگرام، دیکسورد، توییچ و کیک و... بودند و البته هستند!.

البته راه حل مقابله با این جنگ هم آسان است، فقط غیرت دینی می‌خواهد: راه حل نخست جهاد تبیین

راه حل دوم شکستن محاصره تبلیغاتی دشمن با مطالبه راه اندازی شبکه ملی اطلاعات، سرویس های بومی و نهضت تربیت رسانه ای انقلاب اسلامی در کشور است.

راه حل سوم امید آفرینی در کشور و مقابله با یاس آفرینی ها، نمایش جلوه های امیدبخش، مقابله با فساد و رانت و تبعیض در کشور است.

بی شک جوانان مومن انقلابی با عزم و اراده راسخ و با تاسی از امام ره، شهدا و لبیک به فرامین و منویات رهبر حکیم انقلاب اسلامی در این مسیر سخت قدم خواهند گذاشت و جهان را مهیای ایجاد تمدن نوین اسلامی و ظهور حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف خواهند نمود...

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
    0 3
    انشاءالله با وجود و حضور جوان و نوجوانان آگاه و بصیر باز هر تلاش و امید دشمنان ایران اسلامی ناکام و شکست میخورد . دیدم امیر حسین میثاقی به مدارس سر میزنه و با دانش آموزان به گپ و گفت مینشینه . بسیار کار خوب و شایسته و بجا و پسندیده ای میکنه .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس