بازدید وزیر دفاع از مراحل تست‌های پروازی جت آموزشی یاسین

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بازدید از مراحل آزمون‌های پروازی جت آموشی یاسین، تاکید کرد: ماموریت اصلی یاسین کاهش مدت و افزایش کیفیت آموزش‌های خلبانی است.

به گزارش مشرق، امیر محمدرضا آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ضمن بازدید از مراحل آزمون های پروازی جت آموزشی یاسین با بیان اینکه یکی از دغدغه‌های نیروهای مسلح در راستای ارتقای آموزش خلبانی، تسلط بر انواع هواپیماهای جنگنده کلاس های مختلف است، افزود:این هواپیمای آموزشی با حمایت کامل وزارت دفاع به زودی در حوزه آموزش خلبانان کشور مورد بهره برداری قرار گرفته و به تولید انبوه خواهد رسید.

امیر آشتیانی با بیان اینکه خلبانانی که با این هواپیما آموزش داده شوند، قابلیت پرواز با جنگنده‌های نسل جدید را دارند، تاکید کرد: هواپیمای یاسین باعث کاهش مدت زمان آموزش های خلبانی و ارتقای این چرخه می‌شود.

بازدید وزیر دفاع از مراحل تست‌های پروازی جت آموزشی یاسین+ عکس

وزیر دفاع با اشاره به اینکه می توان از این هواپیما در پشتیبانی نزدیک هوایی نیز استفاده کرد، اظهار داشت: یاسین قادر خواهد بود تا از انواع تسلیحات با هدایت اپتیکی و حرارتی در ماموریت‌های پشتیبانی نزدیک هوایی استفاده کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • Reza ۱۸:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۱
    6 0
    انشالله تولید انبوه هم شود
  • علی ۲۲:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۱
    2 1
    وزارت دفاع نباید به اف 5 قانع شود به اندازه کافی در دولتهای ناتوان و وابسته اصلاحات و مثلا اعتدال فرصت سوزی شد باید اف 4 و اف 14 را هم با مهندسی معکوس و با بازطراحی بهتر تولید کند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس