کد خبر 1555117
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۲
خسروی: کادر داوری دربی و تیم VAR مشخص شده است/ گزارش بازی جنجالی را من نوشتم

عضو کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت: کادر داوری شهرآورد تهران مشخص شده و این احتمال وجود دارد امشب اسامی آنها اعلام شود. از سوی دیگر کادر داوری با VAR هم مشخص شده تا آمادگی هر شرایطی را داشته باشیم.

به گزارش مشرق، علی خسروی روز سه‌شنبه با اشاره به دیدار دو تیم استقلال و پرسپولیس معوقه از هفته پنجم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور اظهار کرد: تیم داوری این بازی مشخص شده و به احتمال فراوان تا امشب رسانه‌ای خواهد شد. در این میان ۲ شرایط را در نظر گرفتیم، یک موضوع تیم داوری بدون VAR و یک بحث هم تیم داوری VAR است که هر دو مورد مشخص و تعیین شده تا در صورت نیاز در روند کار اختلالی ایجاد نشود.

وی در مورد اینکه آیا این بازی با VAR برگزار خواهد شد یا خیر، افزود: تلاش‌هایی صورت گرفته و باید این فضا روزی تغییر کند. امیدواریم این اتفاق خوب برای فوتبال ایران رخ بدهد. برای این دیدار داور VAR را هم مشخص کرده‌ایم که اگر نیاز بود از وی استفاده شود.

داور قدیمی فوتبال کشورمان در مورد شرایط قضاوت در شهرآورد تهران یادآور شد: در ابتدا از کادر فنی دو تیم به ویژه یحیی گل‌محمدی و جواد نکونام می‌خواهم آرامش خود را حفظ کنند، هر دو افرادی هیجانی هستند و آرامش آنها به کادر داوری و هواداران کمک می‌کند تا فوتبال را در آرامش بیشتری دنبال کنند.

بیشتر بخوانید:

آخرین خبر درمورد استفاده از VAR در دربی

خسروی به بازیکنان دو تیم هم اشاره کرد و افزود: رعایت اخلاق حرفه‌ای کمک می‌کند تا یک دیدار زیبا را شاهد باشیم. امیدواریم یک بازی خوب را از سوی هر دو تیم ببینیم و هواداران با رضایت استادیوم را ترک کنند.

وی در مورد تجربه و خاطره خود از شهرآوردهای تهران نیز گفت: ۷ شهرآورد را تجربه کردم، ۵ بار داور چهارم، یک بار کمک و یک بار هم ناظر ویژه بودم. شهرآورد با همه بازی‌های فرق دارد اما مهمترین و پرحاشیه‌ترین دیداری که شاهد بودم به دیدار جنجالی دو تیم استقلال و پرسپولیس باز می‌گردد که من به عنوان داور چهارم حضور داشتم. همان دیداری که پرویز برومند با ضربه مشت به صورت پایان رافت زد و او را نقش زمین کرد.

این کارشناس داوری کشورمان ادامه داد: داور آن دیدار، کره‌ای بود و بعد از آن حاشیه‌ها من برای گزارش بازی تعیین شدم، این را پس از سال‌ها می‌گویم که گزارش بازی جنجالی را من نوشتم و امیدوارم روند کار به گونه‌ای باشد که حقی از کسی ضایع نشده باشد اما از همه دوستان برای قصور احتمالی حلالیت می‌طلبم.

خسروی گفت: یادش به خیر، در آن بازی چیزهایی دیدیم که به یاد ماند. مهدی تارتار با یک حرکت تکواندویی وارد زمین شد، حمید استیلی و محمد نوازی نقش‌ بازیکنان رزمی را خیلی خوب بازی کردند و در نهایت آن اتفاقات افتاد. به هر حال امیدوارم در بازی روز پنجشنبه شاهد یک دیدار خوب باشیم.

دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس روز پنجشنبه ساعت ۱۵ در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • رضا ۱۲:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۱
    6 5
    آقای خسروی اگر داوری عادلانه باشد درگیری و جنجال اتفاق نمی افتد اما وقتی شما داروی را برای فینال جام حذفی انتخاب کرده بودید که باعث برنده شدن تیم سوگلی وزارت ورزش بشود و بعد هم در مراسم جشن داور از سرمربی تیم لنگ خوشحالتر بود به نظرتان 85 میلیون هوادار تیم استقلال درباره شما چه قضاوتی خواهند داشت؟؟!!
    • پریسا متفکر ۱۲:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۱
      4 4
      لطفاً مودب باش و به پرسپولیس توهین نکن خوبه منم به شما بگم کیسه کش
    • محسندخان ۰۱:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۲
      0 0
      خفه مرده حالا خو میگن ارتش سرخ اسیا ۵۵ملیون هوادار داره که یه کیسه کش بگه ۸۵ ملیون هوادار بد بخت حقیر
    • ۰۸:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۲
      0 0
      خیلی کوتاه فکر می‌کنی خیلی،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،,,,,,,,,,,,😒😒😭😭🤮🤮
  • امیر تااااجی ۰۲:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۲
    2 0
    والا از قدیم تموم حمونهای عمومی دلاکشون کیسه قرمز و لنگ ابزار نظافتشون بود برای مشتریاشون‌ 😅 نمیدونی از قدیمیا بپرس ‌ بازار تهران هم که پر از کیسه های قرمزه😆 نتیجه ::::: لنگیه کیسه کش پیزوری میشه ☺

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس