کد خبر 1554987
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۴
یک گام تا استفاده از VAR در دربی 102

با پیگیری‌های فدراسیون فوتبال احتمال زیادی برای استفاده از VAR در دربی ۱۰۲ وجود دارد.

به گزارش مشرق، تیم‌های استقلال و پرسپولیس از ساعت ۱۵ پنج‌شنبه در دیدار معوقه هفته پنجم لیگ برتر به مصاف هم می‌روند.

فدراسیون فوتبال در روزهای اخیر مذاکرات بسیار جدی را با فیفا برای استفاده از VAR در دربی ۱۰۲ انجام داده و مهدی تاج پیگیری‌های زیادی در این مورد داشته است.

فدراسیون فوتبال قصد دارد از دستگاه کمک داور ویدیویی که به صورت اجاره‌ای در لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی مورد استفاده قرار گرفت در دربی هم استفاده کند و بر همین اساس مذاکراتی با فیفا، AFC و شرکت مدیا پرو انجام داده است. حتی امروز موافقت ابتدایی برای اعزام یک تیم فنی از افراد خارجی به تهران جذب شد.

قرار است تا عصر فردا جلسه ویژه‌ای به صورت آنلاین برای اخذ تأییدیه نهایی استفاده از VAR در دربی پیش‌رو برگزار شود و در صورت کسب مجوزهای لازم برای اولین‌بار در یک بازی لیگ برتری از کمک داور ویدیویی استفاده خواهد شد.

در صورت مسجل شدن استفاده از VAR موعود بنیادی‌فر داور ایرانی حاضردر جام‌ ملت‌های ۲۰۲۳ قطر که تنها داور ایرانی دارای مدرک کمک داور ویدیویی است به احتمال فراوان دربی ۱۰۲ را قضاوت خواهد کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ۰۳:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۱
    2 0
    اصلا امکان نداره برای دربی وی ای ار بذارن چون تیم میبازه کل نقطه قوت تیم پیروزی اشتباهات و الطاف داوریه.این وعده وعید وی ای ار هم برای اینه که سر تاجیا شیره بمالن و صداشون درنیاد
  • رامین ۰۸:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۱
    1 0
    دقيقا... حتما سرکاريه.. اونا بازم دنبال جام اسنپي هستند!
  • ۰۱:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۲
    0 0
    واقعا جای تبریک دارد مملکتی که ۴میلیارددلار چای دبش با قند پهلو میزند تو رگ ۱۷۰۰۰میلیارد تو شهرداری تهران گم میشود فدراسیون فوتبال هم باید دستگاه کمک داوری اجاره کند کمکم باید کفش بازیکنان هم قر.ضی از دبی بیایید خلاصه اقتصاد نیست ؟؟؟؟؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس