گرفتار شدن صهیونیست‌ها در کمین نیروهای مقاومت

در حالی که نظامیان صهیونیست در کمین نیروهای مقاومت در جبالیا گرفتار شده و تلفات داده اند ارتش رژیم صهیونیستی مانند روزهای گذشته تنها به هلاکت تعداد انگشت شمار این عناصر اذعان می‌کند.

به گزارش مشرق، نیروهای مقاومت فلسطین به مبارزات خود علیه متجاوزان صهیونیست در محورهای مختلف نوار غزه ادامه می‌دهند. نیروهای وابسته به تیپ ناصر صلاح الدین اعلام کردند که موفق شدند از مسافت صفر با عناصر دشمن درگیر شده و آن‌ها را در کمینی که از قبل برایشان در جبالیا تدارک دیده بودند گرفتار کنند.

گزارش‌های رسانه‌ای از وقوع درگیری‌های سنگین میان نیروهای فلسطینی و اشغالگران متجاوز در محله الشجاعیه واقع در شرق شهر غزه حکایت دارد.

این درگیری‌ها به منطقه الکتیبه واقع در خان یونس در جنوب نوار غزه نیز کشیده شده است.

این در حالی است که ارتش رژیم صهیونیستی تنها به هلاکت یک افسر و زخمی شدن سه نظامی خود در درگیری‌های زمینی با نیروهای مقاومت فلسطین در نوار غزه اذعان کرده است.

روز گذشته گردان‌های قسام (شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس) از حمله خمپاره‌ای به استحکامات و مواضع نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در داخل مقر فرماندهی ارتش این رژیم در منطقه «الزنه» واقع در شرق خان‌یونس خبر داد.

علاوه بر این قسام اعلام کرد که نظامیان و جنگ‌افزارهای ارتش رژیم صهیونیستی را در محور شمال شهر خان‌یونس با خمپاره سنگین هدف قرار داده است.

گردان‌های قدس (شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین) نیز اعلام کرد که تجمع نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی را در خیابان شماره ۵ در شمال شرق خان‌یونس با خمپاره هدف قرار داده است.

علاوه بر این گردان‌های قدس از درگیری شدید مبارزان این گردان‌ها با نظامیان دشمن و هدف قراردادن ۲ تانک صهیونیستی با راکت «تاندوم» در محور غرب اردوگاه جبالیا خبر داد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس