کد خبر 1554787
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۱
یک بام دو هوایی مدیریت باشگاه پرسپولیس؛‌ حتما باید اخطار دهند؟

باشگاه پرسپولیس در هفته‌های اخیر درگیری حواشی خود ساخته‌ای شده که بیش از هر چیزی به این تیم لطمه زده است.

به گزارش مشرق، در این روزها پرسپولیس علی‌رغم اینکه نتوانسته نتایج لازم را کسب کند در بخش مدیریتی نیز این باشگاه با مشکلات جدی روبه‌رو است. مشکلاتی که در ماه‌های اخیر تبدیل به معضل بزرگی در این باشگاه شده و محل مناقشه یحیی گل‌محمدی سرمربی این تیم با رضا درویش مدیرعامل باشگاه شده است. اختلافاتی که در نهایت باعث ایجاد حاشیه در این تیم شد و پرسپولیس را وارد بحران خود ساخته از دورن این باشگاه کرد.

بعد از شکست مقابل الدحیل قطر و حذف از رقابت‌های لیگ قهرمانان ‌آسیا خبرهای منتشر شد مبنی بر اینکه در هفته‌های اخیر گئورگی گولسیانی، وحدت هنانوف دو مدافع خارجی این تیم به همراه اوسمار ویرا مربی برزیلی این تیم برای دریافت مطالبات خود به باشگاه پرسپولیس نوتیس داده‌اند.

حالا باشگاه پرسپولیس در واکنش به این اقدامات طی بیانیه‌ای اعلام کرده است. بیانیه این باشگاه به شرح زیر است:‌ در ابتدا از صبوری متعصبانه اعضای تیم تشکر و قدردانی می‌کنیم.

بازیکنان و مربیان خارجی و در کل اعضای تیم در مواجهه با مشکلات مالی باشگاه تا حد امکان خویشتنداری نموده‌اند و با وجود این شرایط ارزشمند است که در تمام مدت، نهایت تلاش و توان خود را در تمرینات و مسابقات به کار گرفته‌اند و هر تصوری غیر از این بی‌انصافی و غرض‌ورزانه است.

متاسفانه از ابتدای فصل جاری در پرداخت به اعضای تیم به ویژه مربیان و بازیکنان خارجی تیم دچار مشکل بوده‌ایم ولی در صدد حل بخشی از آن در روزهای آتی هستیم.

باشگاه به دنبال تامین اعتبار مالی است تا در سریع‌ترین زمان ممکن پرداخت‌هایی را به این عزیزان داشته باشد و بخشی از تعهدات خود را ادا نماید.

بابت این تاخیر در پرداخت‌ها، همچنین از خانواده‌های مربیان و بازیکنان تیم به جهت تنگنای مالی که در آن قرار گرفته‌اند عذرخواهی می‌کنیم.

در پایان، جهت استحضار مسوولان امر که شاید در چند و چون دقیق امور فوتبال نباشند می‌رسانیم، قهرمانی و موفقیت‌ها در تمام دنیا باعث گشایش‌های مالی و افزایش درآمد می‌شود ولی اتفاقی که درباره پرسپولیس افتاد این بود که بعد از سه‌گانه قهرمانی در فصل گذشته نه تنها بابت این عناوین پاداش و مشوقی نصیب پرسپولیس و هواداران آن نشده است بلکه بسیاری راه‌های درآمدزایی به روی این باشگاه و هواداران بسته شد.

نکته جالب توجه این‌جاست که آیا مدیریت باشگاه تاکنون از شرایطی پرسپولیس در آن قرار دارد، آگاه نبوده است؟ در بخشی از بیانیه باشگاه آمده که مسئولین امر مانع درآمدزایی پرسپولیس بعد از قهرمانی‌های متوالی این تیم شده‌اند. سوالی که به وجود می‌آید این است که مدیریت که به خوبی از وضع باشگاه آگاه بوده چرا از همان اول با اعضای باشگاه وارد مذاکره نشده و منتظر شده تا آنها بابت دریافت مطالبات خود آن هم در یکی از حساس‌ترین مقاطع فصل اخطار دهند و بعد با آنها وارد مذاکره شود.

با توجه به این مشکلات چرا مدیریت باشگاه برای پرداخت مطالبات این اعضا زودتر به دنبال راه‌حلی برای تامین اعتبار مالی نبوده و حالا بعد از این اخطارها به فکر افتاده تا مشکلات را بر طرف کند؟

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس