کد خبر 1554716
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۰
عکس| وضعیت عجیب بیرانوند هنگام پنالتی سرنوشت‌ساز گولسیانی

بیرانوند شنبه شب بعد از بازی تیمش با هوادار در اقدامی عجیب عکسی از خود در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد که نام ایرانسل، حامی مالی باشگاه روی پیراهنش پوشانده شده بود.

به گزارش مشرق، علیرضا بیرانوند که در بازی‌های اخیر پرسپولیس در غیاب امید عالیشاه و وحید امیری بازوبند کاپیتانی تیمش را بر بازو می‌بندد شنبه شب بعد از بازی تیمش با هوادار در اقدامی عجیب عکسی از خود در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد که نام ایرانسل، حامی مالی باشگاه روی پیراهنش پوشانده شده بود. این اقدام کاپیتان سرخپوشان درواقع اعتراض به ایرانسل بود که چرا پولی در اختیار باشگاه پرسپولیس قرار نداده تا پرداختی به آنها انجام شود.

این حرکت بیرو خیلی سریع با واکنش مسئولان باشگاه پرسپولیس مواجه شده و در تماس با این دروازه‌بان از او خواستند آن عکس را از صفحه اینستاگرامی‌اش بردارد که این اتفاق هم رخ داد. مشابه این اتفاق چند سال پیش هم در پرسپولیس رخ داده بود و باعث شده بود که حامی مالی این باشگاه که همین شرکت بوده به خاطر آن جریمه سنگینی را برای باشگاه پرسپولیس در نظر بگیرد.

در راستای همین اتفاق نیز مسئولان این باشگاه از بیرانوند خواستند بهانه دست اسپانسرشان ندهد. درمورد علی‌ بیرو گفتنی است که او چند ماه پیش هم صحبت‌هایی در مورد حمایت مالی یک هوادار متمول از باشگاهش در رسانه ملی داشت که باعث شد حواشی‌ای برای این باشگاه‌ به‌وجود آمده و درویش هم حسابی از او دلخور شود. اما با وجود این اتفاقات قرار نیست به مانند قبل حتی تذکری از سوی مدیریت باشگاه پرسپولیس به بیرانوند داده شود.

منبع: روزنامه فرهیختگان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس