کد خبر 1554619
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۰۰:۲۶
چرا این گرگ درنده را در میان مردم رها کرده‌اند؟! - کراپ‌شده

2 انتظار از دستگاه قضایی در میان است؛ اول، بررسی مجدد و دقیق پرونده‌های قبلی او تا اطمینان حاصل شود که روال دادرسی در آن پرونده‌ها بی‌عیب و نقص بوده است. ضمن آن که باید برای مسؤولان محترم قضایی و مردم مشخص شود علت آزادسازی مجرم در حالی که نزدیک به ۲۰ جرم مشابه مرتکب شده چه بوده است؟!

به گزارش مشرق، حسین شریعتمداریطی یادداشتی در روزنامه کیهان نوشت: دیروز اعلام شد مرد شیطان صفتی که در خیابان‌های تهران اقدام به ربایش زنان و دختران و آزار جنسی آنها می‌کرد، بازداشت شده و به جرایم خود اعتراف کرده است. تا اینجای ماجرا باید به نیروهای پلیس و هوشیاری و وظیفه‌شناسی آنها در خدمت به مردم دست‌مریزاد گفت.

در این ماجرا، اما نکته تاسف‌آوری هست که نمی‌توان به آسانی و با بی‌خیالی از کنار آن گذشت. این مرد خبیث و شیطان‌صفت تاکنون ۱۹ بار به جرم دزدی، مواد مخدر و تجاوز به عنف بازداشت و سپس آزاد شده است! پرسش این است که چرا آزادکنندگان او بعد از ۱۹ بار بازداشت بار دیگر به آزادی او رای داده و با کدام مجوز قانونی و شرعی این گرگ درنده را در کوچه و خیابان به جان زنان و دختران و نوامیس مردم انداخته‌اند!؟

اگر اظهار ندامت کرده است! آیا توبه گرگ، مرگ نیست!؟ و چرا به اظهار ندامت جنایتکاری که ۱۹ بار آزاد و دوباره به جنایت دست زده است اعتماد کرده‌اند!؟ دیروز این عنصر خبیث را به محل آخرین جنایت خود که ربایش یک زن بود بردند تا صحنه جرم را بازسازی کند! حالا به این نکته دقت کنید. به قرآن و خدا و ولای علی‌(ع) و... سوگند می‌خورد که مقدار زیادی مشروب الکلی و مواد مخدر مصرف کرده بودم و اصلاً متوجه نبودم چه می‌کنم!؟ اکنون این پرسش‌ها در میان است.

اول؛ آن که آیا ارتکاب جنایت پس از مصرف مشروبات الکلی و مواد مخدر می‌تواند کاهش مکافات را درپی داشته باشد!؟ به یقین پاسخ منفی است و مصرف مشروب و مواد مخدر باید جرم‌های جداگانه‌ای محسوب شوند و مجازات‌های جداگانه‌ای نیز داشته باشند.

دوم: می‌گوید وقتی یکی از زنان را به زور و تهدید با خود می‌بردم، پیرمردی به من اعتراض کرد که به او گفتم مسئله ناموسی است لطفا دخالت نکنید! این توجیه به وضوح نشان می‌دهد که بر اثر مستی و بی‌حالی ناشی از مصرف مواد مخدر، نه فقط هوش و حواس خود را از دست نداده است بلکه در کمال هوشیاری مرتکب جنایت شده است. ولی با این تصور غلط که مستی و مواد مخدر می‌تواند از جرم او بکاهد، به این دستاویز چنگ زده است.

اکنون دو انتظار از دستگاه قضائی در میان است؛ اول، بررسی مجدد و دقیق پرونده‌های قبلی او تا اطمینان حاصل شود که روال دادرسی در آن پرونده‌ها بی‌عیب و نقص بوده است. ضمن آن که باید برای مسئولان محترم قضائی و مردم مشخص شود علت آزادسازی مجرم در حالی که نزدیک به ۲۰ جرم مشابه مرتکب شده چه بوده است!؟

دومین درخواست و انتظار از دستگاه محترم قضائی آن است که بررسی جنایات این جنایتکار شیطان‌صفت بدون فوت وقت و با سرعت صورت پذیرد و مجازات او به اطلاع مردم رسیده و در ملا عام نیز انجام شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 95
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 38
  • تهرانی ۰۰:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    78 16
    بخاطر همین حرفای حقه که قضاییه دشمن حسین شریعتمداریه
    • حاجی از سه راه جوبشور قم ۰۱:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
      42 6
      مردم رو بی تفاوت کردن که این اتفاقها علنا میافته و مردم واکنش نشون نمیدن
    • علی ایرانی ۰۱:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
      53 22
      من این گرگ درنده و شیطان صفت را می‌شناسم. او سال گذشته از مدافعان و سینه چاکان شعار زن،زندگی،آزادی بود. او و همچون او بودند که به نیروی انتظامی و بسیجیان حمله می‌کردند. او بود و دوستانش، که آرمان علی وردی و روح الله عجمیان را سال قبل به شهادت رساندند. باور کنید بعضی از این گرگ ها هنوز در جامعه رها و آزاد هستند و به جرم و جنایت مشغول...
    • مسعود ۰۱:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
      36 1
      نمونه دیگرجاسوس علی اکبری یکبار به جرم جاسوسی بازداشت شد چطوری دباره به اواعتماد کردین پست کلیدی کشور را به اوبدهید
    • ۰۱:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
      37 3
      خفاش شب را بسیجیان گرفتند . مجازاتش را بدهید به بسیج وگرنه کار به قضائیه و پلیس بکشد دو روز دیگر آزادش میکنند.
    • ۰۳:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
      19 14
      اقا شریعتمداری جوش بیخود میزنی این جماعت خوشون ادعا دارن ناموس کسی نیستن برا کی دل میسوزنی در اینکه این حیون به سزای عملش برسه شکی نیست ولی برا این قماش زرا مرثیه سرایی نکن دنبال همین چیزا بودن همین امشب چند از این فواجع دیدم با وضع فجیع ساعت ۱ شب تو معابر راه افتاده بودن یه عده جون احمق هم با موتور دنبالشون بودن لعنت این بیصاحب ها که انگار ننه بابایی ندارن
    • ۰۷:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
      13 27
      علی ایرانی تو خودت کثیف تر از این جانی هستی که داری از آب گل آلود ماهی میگیری . اون حرومی یکی مثل الان خودت بوده که خون خورده و حالا هار شده . قوه قضاییه بهتره سئوال آقای شریعتمداری را بده 20 بار جرم داشته طرف رو ولش کردند. این مجرم راباید ببرند تو زندون جلو چشم همه مجرم های مثل خودش زنده زنده بسوزونن و این علی ایرانی را هم با خودتون ببرید از طرف مردم شاهد سوختن این جانی باشه تا درس عبرت بشه براش بیخود تو مردم تفرقه نندازه و تو بحران جامعه موج سواری نکنه نسناس منافق .
    • ۰۷:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
      14 1
      پلیس و قضا با خلافکار مماشات نکند جامعه درحال ویرانیست
    • ۱۰:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
      7 0
      چندهزار نفرمثل این گرگ که دهها پرونده تخلف و جنایت دارند را ازاد کرده اند ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ و باید منتظر دستگیری آنها باشیم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟قضاتی که این جرم را مرتکب شدند را چرا دستگیر نمی کنند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    • محسن ۱۱:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
      15 0
      خون قضاتی که این نجس را آزاد کرده اند حلال است خداوند از آن ها که شریک ناامنی کشور و ستون پنجم دشمن برای ایجاد رعب و وحشت و به آتش کشیدن دستاورد های شهیدان دفاع مقدس هستند نمیگذرد قضات رذلی که با رافت یهودی این جانی را مرتبا آزاد و به او آموزش مظلوم نمایی داده اند باید اول آن ها از کار برکنار و اعدام شوند
    • ۱۳:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
      2 0
      محله پیروزی اوباش زیادی دارد. در آشوب 88 و پارسال بیشترین درگیری در آن محل بود. لیدر اغتشاشگران همینه. بچه محل هایش از او حساب میبرند. از کسبه باج میگیرد . مدتی شر خری میکرد.
    • ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
      5 0
      زورگیران افغانی نیایش و آرایشگاه مردانه چه شدند ؟ مگر فرمانده پلیس نگفت اینها محارب و مفسد هستند ؟ تروریست شاهچراغ چه شد ؟ ایران تگزاس خاورمیانه !
  • a ۰۰:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    28 5
    مگه فقط این مورد هست؟ قوه قضاییه با خیلی از مجرمان با همین منطق برخورد میکنه. قران سخترین مجازات و برای اولین دزدی در نظر گرفته اقایون با کدوم حکم شرعی امدن کسی که 30 سالشه و 17 بار زندان رفته رو بازم ازاد میکنن. لعنت به این وضغیت قوه
    • ۰۱:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
      5 15
      عزیز جان بهتره بگویی بعضی از قضات قوه قضاییه نه خود قوه، البته چون از قرآن گفتی باید این را هم خودت بدانی ولی.‌.
    • ۰۳:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
      5 13
      بهتره بگی قاضی
    • ارشک ۰۸:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
      12 0
      اتفاقا مسئله این است. قوه قضاییه چرا نباید قاضی یا قضاتی را که به هر دلیلی تا حالا 19 بار این یارو را ول کرده اند از کار برکنار کند؟
    • ۰۸:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
      7 0
      وقتی ما یه قطع دست و یه حبس ابد و امثال اون رو نمی بینیم و امثال این زورگیر و دزدهای سابقه دار ولی آزاد رو زیاد می بینیم نمیشه گفت «بعضی قضات» بلکه یک رویه به نظر میاد
    • ۱۵:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
      8 0
      وقتی احکام شرعی مانند قطع دست و انگشت را لغو و قوانین غربی جایگزین می شود.... یا بی پوششی هم همین طور قوه قضائیه به قانون خود عمل نمی کرد و سال قبل آشوب راه انداختند...
  • رضا ۰۰:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    12 7
    مرحبا استاد ! الحق و الانصاف که اندیشه های ژرف و دلربای جنابعالی در مبارزه با جرائم اجنماعی همیشه رهگشاست ! امید است در دهه های بعد فکری نیز بحال مجرمین خُرد از قبیل اختلاس گران و دله دزدانی که از روی ناچاری دست به غارت بیت المال میزنند بنمائید ! و من الله توفیق !
    • Sajjad ۰۶:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
      8 3
      خرد اگه از روی طعنه گفتی که آفرین ولی اگه واقعا اختلاس گران رو خرد میدانی که باید بگم اشتباه کردی دوست عزیز این یارو شیطان سفت شاید 19 بار جرم کرده ولی در حد شخص بوده و نهایتا چند ده نفر شاکی ولی اون اختلاس گر از بیت المال برداشته یا ضایع کرده و بالای 80 میلیون نفر شاکی داره
  • واو ۰۰:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    7 3
    نه این مورد و نیز بسیار بسیار موارد دیگر نسبت جرم و جزا در ج . ا. ایران درست و درمان نیست . مباحث اداری ، مشکلات اختلاس ، جنایت ، دزدی ، و....این است که می بینیم .
  • ایرانی ۰۰:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    16 20
    برای همه مسجل شده که قوه قضایئه با ترحم به مجرمین نگاه می کند ودر مقابل لفاظی مجرمین مبنی بر اظهار ندامت انعطاف نشان می دهد باید قضات محترم به خواسته جامعه هم توجه کنند برای اولین بار جرأت وشهامت وشجاعت نشان داده وحکم مفسد فی الارض را باقاطعیت تمام صادر کنند تا اراذل دیگری اظهار وجود نکنند.اگر اقدام مناسبی نشان ندهند امنیت خودشان هم به خطر می افتد .نوامیس شخصی بردارنیست.
  • ایرانی ۰۰:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    13 3
    برای همه مسجل شده که قوه قضایئه با ترحم به مجرمین نگاه می کند
    • حسن لر ۰۶:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
      14 7
      ترحمی که پس لرزه های ان نا امنی برای مردم باشد با چه قیمتی البته ترحم به جرایم امثال تجاوز و تعدی و زو گیری و مزاحمت و شرب خمر و امثال اینها ظلم به جامعه است
  • ۰۰:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    11 11
    یه بار این آدم توی عمرش حرف حساب زده واینهم همون یکباره ،خوب درست می گه.چرا این حیوانات درنده رو توی شهر ول می کنید تا امنیت و آرامش شهر رو بهم بزنند؟ شما رو بخدا با جرایم مسلحانه و خشن برخوردهای جدی تر کنید
    • ۰۶:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
      38 3
      همه حرفاش خوبه منتهی وقتی حرف حق میزنه درباره مجازات بی حجابی به مذاق شما خوش نمیاد
  • ۰۰:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    19 3
    به نظر می رسه گاهی نفوذی ها ادامهٔ حیاتشان را به نا امنی جامعه گره زده اند، در کارمندان قوهٔ قضائیه باید تجدید نظر شود
  • ۰۱:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    25 4
    اين حيوان درنده و امثال اين حيوانات وحشى نبايد هر گز به جامعه بر گردند.
  • ۰۱:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    12 5
    اين گرگ درنده بقول آقاى شريعتمدارى و جانى خبيث جيش براى ابد زندان است نه آزادى او مثلا بعد از چند سال. آزادى اينطور حيوانات وحشى در دد منش در جامعه خيانت نا بخشودنى بر مردم بيگناه جامعه ميباشد. در تمام ممالك دنيا از غرب و شرق اگر شخصى مرتكب جرمى بشود براى مرتبه اول و در صورت پشيمانى و ندامت ارفاق قائل ميشوند .اما در صورت مرتكب جرم براى بار دوم ؛مجرم نه تنها مورد إرفاق قرار نميگيرد بلكه مجازات او شدت مى يابد و اگر بار سوم نيز مرتكب جرم بشود به اشد مجازات مثلا بيست سال محكوم ميشود و در صورت تكرار ١٩ بار اينطور حيوانات را همانند حيوانات وحشى درنده براى ابد در قفس نگاه ميدارند كه جامعه از گزند او در امان باشد. بنا بر اين اين حيوان درنده و امثال اين حيوانات وحشى نبايد هر گز به جامعه بر گردند.
  • ۰۱:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    10 7
    معمولا با نظراتت موافق نیستم، ولی اینبار عالی بود
  • همرزم هادی ۰۱:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    14 3
    متاسفانه قوه قضاییه دراین مورد و عفوهای مکرر ایام انجام جنایت را برای مجرمین دلبراتر کرده است
  • ۰۱:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    14 1
    واقعا بعصی از قضات بدرد لای جرز هم نمی خورند چون یا پولی هستند یا ترسو یا بیسواد و الا مگر می‌شود یک گرگ درنده ای چون این یاغی را بعد از ۱۰ بار جرم مشهود آزاد کرد .اصولا این قاضی ترسو یا بیسواد را باید یا همدست این جانی دانست و حاکمه شود
  • طاها ۰۱:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    12 1
    توضیحت خوب بود ولی باید دید این قوه قضائیه چیکار می کنه، اگه این دفعه جزء اعدام حکم بهش ندن، مطمئن باشید پارتی قوی داخل سازمان داره
  • اسماعیل خرم ۰۲:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    15 6
    سلام و درود خدا بر آقای شریعتمداری ، ما هم ممنونیم و هم دعاگو میکنیم هر آنچه خیر دنیا و آخرت هست به آقای شریعتمداری عنایت فرماید . مردم ما به همچنین قهرمانهایی نیاز دارند که در راه عدالت از حقوق این مردم دفاع کند، در ضمن در مورد این شیطان جنایتکار بگویم که این تنها یک فقره نیست که اتفاق افتاده از اینطور مجرمها روزانه چند فقره اتفاق میافتد که این نمونه اش هست فقط یکی از آنهاست بنده در اخبار سال ۱۴۰۰ یا ۱۳۹۹ بود که شنیدم و تلویزیون نشان داد که یک خبرنگار با دذدی که دستگیر شده بود مصاحبه میکرد گفت ۵۳ بار دستگیر و دادگاهی شدم این چه معنی دارد نمیخواهم بپردازم و در مورد این غرد شیطان صفت که مصرف مواد مخدر و الکل را پیش میکشد و میگوید مست بودم عقل از سرم پریده بود پس چطوری جواب اون پیرمرد را داده و چگونه صحنه را بیاد میاورد که توسط قوه قضائیه بازسازی صحنه انجام میدهند ، اینها بهانه قوه قضائیه و ماست مالی کردن پرونده است تا مثل دفعه های قبلی آزادش کنند و الا کار این نباید به بازسازی صحنه بکشه . بک فرد یکبار میتواند اضهار پشیمانی و توبه کرده وبا شرایط خاص و با ضمانت و تحقیقات محکم آزاد شود، توبه بعدی در کار نیست چرا باید مردم شریف تاوان توبه کردن و توبه شکستنهای اینطور افراد را بدهند در این رابطه قوه قضائیه هم شریک جرم این افراد هستند
  • ۰۲:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    13 3
    آیا اگر فقط یکی از قربانیان ۱۹ بار پیش این فرد، نوامیس قضات محترم پرونده های ایشان بود، باز هم آزاد میشد؟! دستگیر شدن و آزاد شدن مکرر مجرمان خطرناک، فقط منحصر به این فرد اخیر نیست. داستان تکراری است. انگار تقسیم وظایفی صورت گرفته که نیروهای انتظامی بخش دستگیری و قوه قضاییه بخش اعمال رأفت (نه اسلامی) را بر عهده دارند.
  • ۰۲:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    12 1
    در بیان کلی به نظرم سیستم قضایی کشور با اختلاسگر ها و دزدها و مسئولین فاسد و اختلاسگرها بسیار با احترام رفتار میکنه که یه وقت آبروشون نره و در مقابل با ماموران نیروی انتظامی بسیار شدید و محکم برخورد میکنن که نکنه با این اوباش رفتار بدی داشته باشن !!!
  • علی ۰۲:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    8 4
    ای اقا قاتل مامور امنیتی زندان شهید مرادخانی با دوفقره قتل بعد ۷ سال با لبی خندان ازاد میشه..چی میگی شما..برید پیش پدر شهید مطمعنم مصاحبه عجیب و تکان دهنده ای بشه
  • ۰۳:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    9 4
    با این فرد دو کار میشه کرد : ۱- راه آسون و غیر اسلامیش اینه که یه مجرم دیگه رو بندازن تو سلولش و بهش مواد و مشروب و چاقو بدن بگن کار رو تموم کنه. هم قوه خلاص میشه هم نوامیس جامعه. طبق استدلال این شیطان صفت، دست خود قاتل هم نخواهد بود! ۲- راه دوم که اسلامیه و برای قوه مربوطه خیلی سخت و طاقت فرساست اینه که سریعا محاکمه کنه، تازیانه های شرب خمر رو بزنه، اموالی اگه داره بابت دیات و صدمات توقیف و به شاکیان بده، حکم فساد در ارض و تعدی به نوامیس و اموال و محاربه را هم در ملأعام اجرا کنه!
  • ۰۳:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    7 5
    یعنی واقعا متوجه نشدین کدوم مسئول نفوذیه؟
  • ۰۳:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    10 4
    پلیس و محیط بان، دزد و شکارچی رو بزنه دادگاه محکومش میکنه، اگر به خفت گیر یا دزدی که وارد خونت شده آسیب بزنی، باید دیه بدی!! بدجور هوای دزدا رو داره... البته
  • ۰۵:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    11 0
    قوه قضائیه بایدپناهگاه ضعفاباشدباهمه متخلفین اعم ازاختلاسگروآزاردهنده مردم برخوردکند
  • باز نشسته ۰۵:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    2 5
    با توجه به اینکه با نظرات تند گرایانه و یک قطبی آقای شریعتمداری مدیر محترم مسئول کیهان موافق نیستم ولی الحق و والانصاف حرفشان کاملا" درست و مورد قبول جامعه است، آخر آن ادمی که چنین جنایتی را در حق زنان و دختران به زور انجام می دهد آزاد ولی تتلو که من اصلا" از رفتارش خوشم نمی آید به خاطر دخترکانی که به میل خود به ترکیه رفتند محاکمه شود
  • ترابیان ۰۵:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    7 2
    متاسفانه وجهه قوه عدالت گستر را بد جوری خراب کردند مجرمی که به جرم کلاهبرداری در دادگاه بدوی ۷ سال حبس براش بریده بودند در دادگاه تجدید نظر به دوسال حبس محکوم شد و سه روز در زندان بود
  • ۰۵:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    6 2
    برادر توی دفترت نشستی و از ظلم قضات خبر نداری. از پایمال کردن احکام اسلام و بخ بازی گرفتن دین خدا توسط چنتا بچه ای که بجای قاضی گذاشتن خبر نداری
  • مجید ۰۵:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    4 0
    امنیت .؟؟؟؟؟؟!!!!!!
  • علی خوش روان ۰۵:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    7 0
    این خائن باید بدون چهره شطرنجی در شبکه های صدا وسیما به مردم معرفی وسپس بعد از شکنجه های فراوان در اسرع وقت اعدام شود وشامل مرور زمان نگردد وتحقیقات جامعی صورت گیرد ازاد کننده گان مکرر ایشان خود ریگی به کفش نداشته باشند وخدای ناکرده در جرائمش شریک نباشند
  • ۰۶:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    7 0
    فساد تمام بدنه را آلوده کرده وقتی دزدی و رشوه و اختلاس دزدی عادی شد دیگر کسی کمترین اعتنایی به قانون و جزا و کیفر نخواهد داشت
  • یک شهروند ۰۶:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    7 0
    مستی و مواد مخدر یکی از دلایل تجاوزبه عنف می باشد عموم مردم از دستگاه قضایی این انتظار دارند که هر مجرمی که بد مستی نمود مجازات آنها را دوصد چندان نماید نه اینکه یکی از عواملی جهت فرار از جرم باشد.آیا این گونه می خواهند جامعه در آرامش باشد یکی از مواد انقلاب مردم بدمستی و کافه های مشروب فروشی بود که آرامش خانوادها وجامعه رو بهم زده بود آقایان قضایی و عدالت محور باشد که به تکرار تاریخ برنگردیم.
  • ۰۶:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    8 0
    باید به چند نفر دیگر از نوامیس مردم تجاوز کند تا قانون وی را مجازات کند؟
  • بی نام ۰۶:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    5 2
    و اما بعد اول که باید به اشد مجازات برسه دلایل تکرار جرم .تجاوز به عنف.وبردن آبروی اسلام قسم دروغ و.... آقای قاضی اگه آزادش می‌کنه و قانون دست و پاشو بسته اقلا تبعیدش کنه آبروی یه اسلام رو برده تو این یه نظر با کیهان موافقم
    • ۰۹:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
      4 0
      باید در ملاءعام اعدام بشه قاضی هایی هم که حکم تبرئه این آشغال را دادند محاکمه واز قضاوت عزل شوند .
  • ۰۶:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    8 0
    خوب شده آن پیر مرد غیرتی را نکوشته چون دیگر کسی در خیابان این هارا می بیند جرأت نمی کند چیزی بگوید مثل آن شهید ناموس در نیشابور
  • خسروی ۰۶:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    10 0
    مجرمی که یکبارنه ۱۹ بار جرم گرده وآزاد شده باید به قوه قضائیه شک کرد
  • ناشناس ۰۶:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    7 0
    قاضی ها حتما باید برای خانواده‌شان اتفاق بیفتد. تا تصمیم قطعی بگیرند وگرنه هیچ کاری برای مردم نمی کنند آنها در پول غرق شدند چرا برای مردم خودشون را خراب کنند ؟
  • ناشناس ۰۶:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    2 5
    آقای شریعتمداری اگه یه بار در عمرش حرف حقی زده همین است افرین
  • شیوا ۰۶:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    5 3
    درود
  • ۰۶:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    5 1
    ق ق مهربونه خودش اینو میدونه .ق ق زود ازادش کن
  • داوود ۰۷:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    9 0
    یه چیزی که داش حسین اعتنا نمیکنه اینه که همین دفعه هم به خاطر فیلیمی که پخش شده ممکنه نگهش دارن وگرنه ایندفعه هم مث 19 دفعه قبل فرتی ولش میکردن
  • رضا ۰۷:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    9 3
    اگر چه صحبت های آقای شریعتمداری کاملا درست و بجا هست ولی به نظر می رسد اگر تصاویر آخرین ربایش ایشان در فضای مجازی منتشر نمی شد و تقاضای برخورد با این شرور به مطالبه ای اجتماعی تبدیل نمی شد، در نیروی انتظامی و قوه قضائیه بر همان پاشنه سابق می چرخید و چون اقدامات ایشان سیاسی و امنیتی نبود آزاد می شد تا بیستمین جرم خود را مرتکب شود.
  • حسین ۰۷:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    6 3
    اقای شریعتمداری ظاهرا کار شما به به اصطلاح دادگستری (بی دادگستری)نیفتاده این مکان با عدالت فاصله خیلی زیادی داره
  • ۰۷:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    8 10
    حاجی بچسب اختلاس چای دبش را بگو یکی از این معضل حرف نمی زند
  • ۰۷:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    19 6
    برسد بدست طرفداران زن زندگی آزادی. حالا برید طرفداری کنید
  • ر-م ۰۷:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    10 3
    واقعا اوج بی لیاقتی و فشل بودن ان قضاتی را نشان میدهد که قبلا حکم به ازادی این کثافت داده اند شاید بتوان گفت به اندازه همین مجرم کثیف مجرم اند.
  • مجیدقاسمی ۰۷:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    8 4
    درودبرشرفت توبه گرگ مرگه اون هم مرگ بد ادعای مسلمانی هم داریم اگه با ناموس اون قاضی یامسوول قضایی همین کارو میکردالان ازادبود
  • ۰۷:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    24 6
    باز انحراف اذهان و باز مردم ساده . نظردهندگان یا واقعا ساده ان یا در جهت همین انحراف ذهن ها نظر میذارن
  • ۰۷:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    6 0
    سوال من اینجا اگر گرگ به نوامیس مسولین حمله ور میشد به نظر شما براحتی از زندان آزاد میشداونم بعد ۱۹ بار، پر واضع است یکی از علتهای وقوع جرم وفساد متعدد افراد بخاطر بازدارنده نبودن قوانین ومماشات قوه قضائیه میباشد مردم دوست دارند نحوه محکومیت واجرای حکم مجرمین ومفسدین را علنن ببیند چرا این اتفاق نمی افتد!؟
  • احد عبدالمحمدزاده ۰۷:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    5 0
    ای کاش زودتر از اینا اعتراض می کردید و می نوشتید بیشتر از اینکه حرف مردم و بشنوید در سیاست غرق شدید شما هم مقصرید اگه اعتقاد دارید جواب پس خواهید داد مگه فقط همینه ،در مورد تورم و گرانی هم بنویسید همه خلافها منشاء ش فساد مالی هستش چرا این همه فساد میشه فقط خبر میدید و تمام ، کدام از اختلاسگران دولتی اعدام شده ؟ اگه مردید و میخواهید درست بشه و نمیترسید قانون از کجا آوردی را اجرا کنند خیلی از این آقایان باید اعدام شوند ، مرد نیستید ، ان شالله روز قیامت ، ما که قدرت نداریم ، شما که قدرت دارید و مردید بسم الله ، مردم پشت سرتان هستند همچون روزهای جنگ
    • ۲۳:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
      0 0
      قانون از کجا آورده ای را صد در صد با شما موافقم . اما الان مگر میشود . چنانچه از ابتدا اعمال شده و اغماض نمیشد با فرهنگ تبلیغ شده تظاهر به تجمل . کار بسی ساده و بسیاری جوابگوی فردای اعمال خود نمیبودند . چقدر کشوها و لای پرونده ها باز شد و شماره کارت رد و بدل شده . اوه . اگر فردا از من سوال شود چرا رشوه گرفتی و یا دادی و موجب فساد شدی آیا با گفتن خودش داد و یا طلب کرد خداوند میگذرد . خانه دنیایت آباد ، آیا آخرت هم اینگونه است . آیا شهامت اعتراف و پشت پا و زیر و رو کردن پیدا میشه . معلومه . چون با خود میگوئیم انشاءالله خدا ما را میبخشد . بهمین سادگی . انگار سر خدا هم نعوذ بالله میشود کلاه گذارد . اگر میدانستیم در برزخ و روز قیامت چه وضعیت و سرنوشتی داریم از شدت وحشت سر به بیابان میگذاشتیم خداوند بما رحم کند . چه با خودمان کرده و یا میکنیم
  • ۰۷:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    8 0
    بسیاری از قاضی ها رشوه میگیرند..خیلیاشون من به عینه این رو دیدم...تو هیئت سه نفره هر سه تاشون سکه گرفتند تا حکم قاضی قبلی رو که به حق هم حکم داده بود رو برنگردونند......مردم خیلی بدبخت هستند...خیلی
  • محمدایوب ۰۷:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    9 0
    وای خدا چقدر صدای همه درامده چی شده همه به قوه محترم قضاییه حمله کردند رییس پرتلاش آن همه روزه در حال سخنرانی وموعضه است و تشویق که جای مجرم زندان نیست زندانیان را کم کنید اکبری طبری 30سال بشه 5سال برگرده ویلای لواسان تولید زباله کنه تا پسرکهای زباله گرد بیکار نمانند عزیزان ناراحت نباشید هرروز به سریال سخنرانی جناب اژه ای تماشا کنید
  • ۰۸:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    5 3
    ((((((((وقتی گرگ و شغالهای بنفش انگلیسی با ویران کردن مملکت هنوز دارن ول میگردن این سگهای هار هم جرات پیدا میکنن!!!!)))))))
  • ۰۸:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    11 2
    وقتی برخورد با اهل فحشاء نشود،دیگر باقی جرایم بهتر از این نخواهد شد! ضمن اینکه وقتی اهل فحشاء در جامعه جولان بدهند! کاریکاتور است،که این افراد رو دستگیر کرد!. قوه قضاییه ، که متاسفانه مجرمین برای خودشان کیف میکنن!
  • ۰۸:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    5 2
    احسنت خیلی تحلیل جالب و حقی بود
  • سروش ۰۸:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    3 2
    یک مرد پیدا بشه این رو سر 21 جرم خلاص کنه هم قوه قضائیه تو رو در بایستی گیر نمیکنه و از شرش خلاص می شه و هم مردم.
    • محمد مهدی اسلامی ۲۲:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
      0 0
      __ بسمه تعالی __ با سلام و احترام بر جناب آقا سروش عزیز و دوست داشتنی خدای تعالی حفظتان کند که همیشه زیارت نام زیبا و شریفتان برایم همیشه شادی آور است .
  • ۰۸:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    9 2
    بله مجرمین به راحتی زندگی میکنند. ۳ ماه پیش دو مرد خیابان ما( محدوده ظفر)رو با خودرو شخصی خود(ریوی خاکستری) بستند و گوشی مرد جوانی را به سرقت بردند و یک پیرمرد را مورد ضرب و شتم قرار دادند. پلیس آنها را بازداشت نکرد و گوشی سرقت شده را از سارق پس نگرفت. این چه مملکت بی در پیکریه که مجرمین به راحتی در آن زندگی میکنن بدون اینکه بازداشت بشن ؟
    • مهدیه ۱۱:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
      4 0
      دقیقا ببین این چقدر شاکی های ممتد داشته که اومدن گرفتنش
  • ۰۸:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    25 7
    توماج را میگیرم میگن اعدام بوده بخاطر اینکه خیلی حرفا زده تخفیف دادند ازاداش میکنن میاد بیرون غلط زیادی میکنه دوباره میگیرنش چرا قوه قضاییه اینجوری کار میکنه
  • ۰۹:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    5 0
    جناب شریعتمداری تاسف بارتر اینکه خود شما هم داری با این ادبیات به گونه ای به سیستم فاسد قوه قضائیه مشروعیت می بخشی . دراین قضیه شخص اژه‌ای باید جواب دهد که چرا ۱۹ بار سگ هار را رها کردند.البته از این گونه موارد در قوه قضائیه که مردم را از دین بر می گرداند کم نیست.
  • ح نحک ۰۹:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    7 6
    قوه قضائیه و سیستم قضایی !! آیا اعضای خانواده شما مثل دختر خانم شما و یا خانم شما توسط یکی از این گرگ ها مورد تجاوز قرار گرفته باشد همین رفتار را با او خواهید کرد؟؟؟ فرض کنید آن دختر خانم جسارت داشته و در دفاع از خود این گرگ را به قتل می رساند آیا شما به همین راحتی که گرگ را آزاد کردید آن دختر خانم را آزاد می‌کردید؟؟ انتظار دارم آقایان قضات دادگاه این گرگ و آقای اژه ای پاسخ خود را بدهند توضیح اینکه : بنده خودم سه دختر دارم و از امروز آنها را کاملا مسلح به سر کار خودشان میفرستم به کلانتری منطقه هم بطور حضوری اطلاع دادم
  • دلسوز ۱۱:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    2 3
    قرآن کریم: لکم فی القصاص حیات یا اوالاباب در قصاص بدکاران، برای شما زندگی وجود دارد. ای صاحبان خرد و اندیشه.
  • ثریا ۱۱:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    6 3
    درود بر حاج حسین شریعتمداری ، سخنگوی مردان با غیرت
  • ۱۱:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    2 2
    ایولله کیهان از این مطالب بیشتر بگذاره خیلی بهتره.
  • ۱۲:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    4 0
    قانون نیست ژالوان ژان یک قرص نان دزدید 20سال رفت زندان اینجا یارو تجاوز کرده- ادم ربایی کرده- ایجاد رعب وحشت در جامعه بعد ننه من غریبم راه انداخته آقا اعدام کن کل ملت میگن اعدام
  • ۱۳:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    3 0
    دستگاه قضایی خودش باید محاکمه بشه. اینهمه زور گیری زیا شده دلیلش برخورد ضعیف با اینها نیست؟
  • ۱۳:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    3 4
    پا رو دم گرگ نذار
  • ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    3 0
    متأسفانه وضعیت قوه قضاییه فاجعه ای فساد فراگیر...‌
  • ۱۴:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    3 0
    قوه قضائیه با مجرمین رافت داره چرا ازش سوال کرده ؟ اصلا این قوه خودشو پاسخگو میدونه ؟؟؟؟؟ 18
  • ۱۶:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    3 0
    قوه قضاییه بیاید اعلام کند چند نفر دیگر مثل این متجاوز بزرگوار بیمار به شیشه که احساس پشیمانی هم دارد(آخِی دلم سوخت) الان در خیابان های کشور. از برکت رآفت و مهربانی این قوه نازنین در خیابان ها در حال گردش کردن هستند
  • محسن ۱۶:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    1 2
    اقای شریتعمداری معمولا بسیار تندرو هستند و من معمولا نظرات ایشان را قبول ندارم ولی این حرفشون استثنائا درسته... متاسفانه شخص گرگ هم 20 بار خلاف کرده یعنی اگر هر ده بار هم یک بارش دستگیر شده باشه میشه 200 خلاف که از لحاظ اماری هم حساب کنید احتمالا به نظر من باید با کمال احترام اعدام بشه.
  • ۱۶:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    3 0
    منتظر تظاهرات دانشجویان و بچه حزب اللهی ها علیه این قوه نجاست و قضات فاسد شان باشید./ کور خوانده اید که با اعلام نظرات مردم پلشتی و نجاست این قوه قضاییه پلشت و قضات فاسدش را بپوشانید/ وعده ما مقابل دادگستری تهران
  • ۱۶:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    3 0
    بازاریان تهران و دیگر شهرستان ها این طوری ساکت نمی نشینند که مال و ناموس شان و شرافت شان ، امنیت نداشته باشند و قوه قضاییه ریشخند شان کند/ وعده ما جلوی دادگستری تهران. و قوه قضاییه نجس/ بعد از شکستن شیشه ها و اتش زدن قوه قضاییه اظهار پشیمانی می کنیم
  • ۱۷:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    3 0
    رییس قوه قضاییه باید حکم اعدام قضاتی که حکم ازادی به چنین افرادی را داده اند را در مقابل دادگستری اجرا کند/ ضمنا دیگر مجرمان با چنین صورت وضعیتی؛ قضاتی که موجب ازادی شان شده اند باید. آن قضات اعدام گردند/ بی تفاوتی تا کی
  • ۲۱:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    0 0
    حاج آقا به پیر به پیامبر دیه زن ومرد طبق نظر خدا در قران برابره.
  • ۲۲:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    0 0
    انگونه زالو ها و مفسدین را باید به اشد مجازات رساند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس