قانون‌گذار آمریکایی: اقدام اسرائیل در انتشار تصاویر برهنه از غیرنظامیان «زننده» است

یک قانون‌گذار دموکرات آمریکایی نسبت به اقدام رژیم صهیونیستی در بازداشت و برهنه کردن شماری از مردان غیرنظامی فلسطینی و انتشار عکس‌هایی از آنها واکنش منفی نشان داده و این اقدام را «زننده» توصیف کرد.

به گزارش مشرق، «الیسا اسلوتکین» نماینده دموکرات آمریکایی ایالت میشیگان، اقدام رژیم صهیونیستی در زمینه بازداشت و برهنه کردن غیرنظامیان فلسطینی و انتشار عکس‌هایی از آنها را در حالتی که لخت بوده و لباس بر تن ندارند اقدامی «زننده» توصیف کرده است.

به گزارش «میدل ایست مانیتور»، نماینده حزب دموکرات در آمریکا در واکنش انتقادی به اقدام رژیم صهیونیستی در باب این اقدام و انتشار عکس‌های مرتبط با آن اظهار داشت: ما عادت به دیدن چنین صحنه‌هایی نداریم که درآنها مردم به صف ایستاده و هیچ لباسی بر تنشان نیست.

اسلاتکین خاطرنشان کرد که این موضوع باید به مثابه بخشی از بحث‌ و مناظرات در مورد تفاوت گذاشتن میان افراد نظامی و غیرنظامی در مناطق شلوغی مثل نوار غزه در نظر گرفته شود.

وی در جریان یک مصاحبه با شبکه خبری سی‌ان‌ان در رابطه با موضوع مورد نظر عنوان کرد آمریکا باید با این مسئله که نمونه‌های مشابه آن را در مکان‌هایی نظیر فلوجه و رمادی در عراق و افغانستان در زمان جنگ در این مناطق تجربه کرده بود و در قالب آن به انجام حملات نظامی در مناطقی بود که غیرنظامیان حضور داشتند، مجبور شده بود، برخورد کند.

نماینده مذکور که پیش از این به عنوان افسر سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا و مقام پنتاگون خدمت کرده است، تایید می کند که در آمریکا بحث و مناظراتی در مورد تاکتیک‌های استفاده شده از سوی ارتش رژیم صهیونیستی در میدان های جنگ غزه در جریان است و این نکته در حال بررسی است که آیا پیروزی های تاکتیکی می‌تواند معادل با موفقیت‌های راهبردی برای رژیم صهیونیستی باشند، یا خیر.

انتشار تصاویر مذکور از بازداشت دسته جمعی غیرنظامیان در غزه از سوی ارتش رژیم صهیونیستی تاکنون بازتاب بسیار گسترده‌ای را در شبکه‌های اجتماعی به دنبال داشته است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 15
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • ۱۹:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۸
    20 3
    دیگ به دیگ میگه روت سیاه، دنیا ببینن تباهی و غیر انسانی بودن آمریکا و اسراییل را
    • ۰۶:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
      0 0
      یانکی ها اولین باری نیست که دیگر نژادها و کشورها را لخت می‌کنند و خود یهودی ها از اولین بردگان اینها بودند که از اسارت و بردگی به سرباز وحشی و آدمکش آنگلوساکسون ها تبدیل شدند و یک بخشی از زمین دیگران را به عنوان غنایم جنگی و جیره مواجب تقدیم کردند.
    • ۱۰:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
      2 0
      زنه امریکایی در ابوغریب عراقیها را لخت کرده بود شکنجه های ناجور میداد سگ هم انها را میترساند عکس میگرفتند در گوانتانامو هم همین کار ها را کردند تازه اینها رسانه ای شده بود
    • ۱۰:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
      0 0
      اینا از قصد گاهی، نظراتی مخالفت لفظی با اسقاطیل میکنن که بگن آره، دولتیهای آمریکا هم مخالفایی با جنگ افروزی اسقاطیل دارند که مثلا آروم بشه برای افکار عمومی آمریکا.ولی این بازیی کثیفیه که راه انداختن مستکبرین نژادپرست.چوبش رو هم خواهند خورد بحق آل الله.
  • ترابیان ۱۹:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۸
    13 4
    لعنت بر جانورهای یانکی خون‌آشام آمریکایی و طرفدارانشان
  • ۲۱:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۸
    4 0
    خاک دو عالم بر سر تون با این حقوق بشر تون ... دولت آشغالها و کرکسها
  • عبدالله ۲۱:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۸
    4 0
    این نماینده آمریکایی نهایت وجدانش همین قدر بوده که در مورد عریان کردن تعدادی از فلسطینیان اظهار کند که این کار زننده است . حال در نظر بگیرید در فرض محال اگه همین حرکت شنیع از سوی انقلابیون غزه صورت میگرفت چه عکس العملی نشون میدادند.مرگ و ننگ بر شما دجالان فاسد آخرالزمانی.مرگ بر غرب وحشی.
  • ۲۱:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۸
    3 0
    الآن دنیا متوجه شود که این صهیونیستهای متجاوز جنایتکار وقتی در ملاء عام اینگونه بی پروا تحقیر، توهین و جسارت را به حد اعلا می رسانن، در زندانهای مخوف خود که هیچ چشم ناظر بیرونی نظاره گر نیست چه غلطها که نمی کنن، غافل از اینکه چشم خداوند حاضر و ناظر اعمال ماست و عذاب الهی وعده آخرت کفار
  • ۲۱:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۸
    7 0
    اقدام برهنه کردن غیر نظامیان در غزه توسط ارتش تروریست صهیو نیستی همانند مشتاق اعمال داعش هست و رژیم صهیو نیستی همان داعش هست با لباس مبدل ......
  • ایران سربلند ۲۲:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۸
    1 0
    از بس که اسرائیل حرومیست داعش رو این بیشرفها ایحاد، آموزش و تجهیز کردند. هزار لعنت بر اسرائیلی ها
  • ۲۲:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۸
    4 0
    شما عادت ندارید؟!!! داعش ساخته و پرداخته شما مردم را زنده زنده پوست میکرد . ای کاش هیچ وقت خلق نمی شدید .
  • ۲۲:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۸
    1 2
    شما از کجا فهمیدی غیر نظامین خانم؟!!
    • ۲۳:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۸
      0 0
      این همه جمعیت با لباس کجا جمع بودند داخل پادگان خب لباس شخصی از تو خیابان جمع کرده حتی اگر همه عضو حماس باشند
  • ۲۲:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۸
    0 0
    شما فقط آن را دیده‌اید جنایت بر اطفال و کودکان و دختران صغیر چه میشه آن عکس لورفته...؟ حقوق بشر سازمان ملل کجاسسسسسسست
  • رض ۰۱:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
    1 0
    دیگه ببینید آش رفتار غیرانسانی اسرائیلی ها چقدر شور بوده که صدای آمریکایی ها رو هم درآورده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس