کد خبر 1554111
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۰۴:۳۰
توصیه لالیگایی لاپورتا به عربستان

رئیس باشگاه بارسلونا در زمینه پیشرفت فوتبالی به سعودی ها توصیه کرد.

به گزارش مشرق، خوان لاپورتا رئیس باشگاه بارسلونا به تمجید از لیگ برتر عربستان پرداخت و به سعودی ها توصیه کرد تا با باشگاه های لالیگایی همکاری کنند تا راه پیشرفت را بهتر بروند.

لاپورتا در مصاحبه خود گفت: من رابطه خوبی با عربستانی ها دارم. آنها تنها تیمی هستند که موفق شدند در جام جهانی مقابل آرژانتین قهرمان دنیا به پیروزی برسند. آنها در حال پیشرفت در فوتبال قرار دارند. من در جایگاهی نیستم که آنها را نصحیت کنم چون آنها خیلی خوب در مسیر قرار گرفتند.

وی افزود: پیشنهاد من به سعودی ها این است که با باشگاه ها لالیگا همکاری کنند. مخصوصا با باشگاه های بزرگ مثل بارسلونا وارد همکاری شوند تا بتوانند مسیر پیشرفت را سریعتر بروند. ما آماده همکاری با عربستانی ها در زمینه فوتبال هستیم.

عربستان تابستان گذشته با ریخت و پاش های زیاد بیش از ۳۰ فوتبالیست سرشناس را به لیگ این کشور کشاند. رونالدو، بنزما و نیمار از جمله فوتبالیست های مشهور شاغل در لیگ عربستان هستند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۱:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
    0 0
    در کدام زمینه سیاست وارداتی پیشرفت ایجاد کرده که در فوتیال بخواهد ایجاد کند. سعودیه فقط مثل قرده الخاسئین داره تقلید میکنه. حیف دوتا ادم فرهیخته و کاردان تو فوتبالمان نداریم تا با وحود اینهمه استعداد داخلی دنیا را وادار به تقلید از فوتیال ایرانی کنیم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس